Je kijkt ookquote:
Wie?quote:
Net of hij weet wat sex isquote:Op donderdag 21 september 2006 22:59 schreef JohanTop het volgende:
Hij zong ooit:
Safe sex, doe een jasje aan,
safe sex, doe een jasje aan![]()
![]()
Dat 'kuiken' uit de openingspost dus.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:03 schreef Furious het volgende:
Als-ie nog harder grijnst komen z'n mondhoeken op z'n achterhoofd terecht.
Sla eens een ei op zijn kop kapot.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef Vandoooorrr het volgende:
Whaha, ik kom Herman weleens tegen met uitgaan, wat een lollerno0b!![]()
Goed, goed, ik zal er eens foto's van maken mag deze gelegenheid zich voordoen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sla eens een ei op zijn kop kapot.
inderdaadquote:
Plastic zakje?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef Dr.Death het volgende:
Tering, wat een harses!![]()
Was vast het enige babietje op de kraamafdeling met een zakje over zijn hoofd..
Dansen voor geldquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef StefanP het volgende:
Wat doet die clown tegenwoordig?
ik vind het wel humor eigenlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die gast zit er toch elke week of niet....
Jensen wordt steeds voorspelbaarder. Schijnbaar leuk he voor het gemiddelde gepeupel, het kijken naar een niet helemaal 100% zijnde gast die afgezeikt wordt door een presentator...
Dat toont ook gelijk je intelligentie aan.quote:
Kijk..een gezegend iemandquote:Op zondag 24 september 2006 04:24 schreef MutedFaith het volgende:
Wie is Jensen?
Als je jensen kijkt moet je daar toch niet zo'n probleem mee hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 04:21 schreef PDOA het volgende:
Ik dacht nog toen ik dat lelijke hoofd voorbij zag schieten op de tv: 'zal ik er een klaagtopic over openen op FOK! ?' maar ja, dat is dan ook weer 5 minuten van mijn leven weggegooid.
Jensen heeft ook een handicap, dus dan mag hetquote:Op zondag 24 september 2006 08:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het misbruik maken van een gehandicapt persoon eik.
het is gebaseerd op leedvermaak. cheap, maar ja de tv is er vol mee.quote:Op zondag 24 september 2006 08:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het misbruik maken van een gehandicapt persoon eik.
mannetje met talkshow op rtl (5 / 7 ? )quote:Op zondag 24 september 2006 04:24 schreef MutedFaith het volgende:
Wie is Jensen?
Wat heeft ie dan?quote:Op zondag 24 september 2006 09:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jensen heeft ook een handicap, dus dan mag het
Omg ja die Herman.quote:Op zondag 24 september 2006 23:27 schreef kevin85 het volgende:
Wat is die vent lelijk..
Ongelofelijk..
O zo.quote:Op zondag 24 september 2006 23:06 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hij heeft een opgezwollen hoofd.![]()
lezen, slome.quote:Op zondag 24 september 2006 08:19 schreef Aarde het volgende:
[..]
Als je jensen kijkt moet je daar toch niet zo'n probleem mee hebben
nou nee, ne het jammere is dat hij zelf de enige is die dat niet doorheeft...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef st0fzuiger het volgende:
Herman heeft meer bereikt dan Jim en Jamai bij elkaar![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 03:36 schreef Martinaz het volgende:
Met het nieuwe paspoort heeft Herman een probleem.
quote:
Hoezo dan? Ik vind hem echt ontzettend grappig.quote:Op maandag 25 september 2006 17:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik vind Jensen een kutgast
quote:Op zondag 24 september 2006 03:36 schreef Martinaz het volgende:
Met het nieuwe paspoort heeft Herman een probleem.
Ik moet er altijd om lachen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:08 schreef PDOA het volgende:
Jensen met zijn kinderachtige pis en poepgrappen:
Dan ken ik nu 2 die hem grappig vinden: Jij en de lachband die je elke 5 seconden hoort met precies dezelfde lach.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik vind hem echt ontzettend grappig.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)21sept.avi_plain.xml
Best vermakelijk opzich
Ze stopten met biergooien?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:52 schreef sjakie007 het volgende:
Herman werd vorig weekend bij een feest weer ondergegooid met bier, werd er via de speaker omgeroepen, dat als men doorging met bier gooien Herman het optreden zou stopzetten. 3x raden wat er gebeurde!![]()
Die Herman is altijd lachwekkend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)21sept.avi_plain.xml
Best vermakelijk opzich
quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:59 schreef kleinetrom het volgende:
ik dacht dat je dat siliconenmens bedoelde dat er gisteren was....
Alsof het lager kán dan Jensenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:57 schreef Mtijn het volgende:
Jensen: lachen om de lagere mensen in de wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |