Ja, volgende keer goed op je gezicht uitsmeren natuurlijk..quote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef Biancavia het volgende:
Waarom smeer je dan ook gel op je handen?
om het in me haar te krijgenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon tube op je haar uitknijpen en evenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:26 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
om het in me haar te krijgen![]()
voor de eerste x: met stom / /quote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef Biancavia het volgende:
Keunequote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef JohanTop het volgende:
Gewoon goede gel kopen. en geen shit van 1euro per pot ofzo
Keune![]()
K kan dat toch voor inkoopsprijs krijgen (das ene voordeel)en je doet er nog langer mee dan met zo'n megapot
ik heb juist de ervaring dat ik die goedkope in no time eraf heb maar die duurdere zijn zo moeilijk afwasbaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef JohanTop het volgende:
Keune![]()
K kan dat toch voor inkoopsprijs krijgen (das ene voordeel)en je doet er nog langer mee dan met zo'n megapot
Dat geldt dus ook voor je haar. Die goedkope troep is ook binnen no time uit je haar en met een duurder goedje blijft je haar gewoon beter/langer in model. Dan maar een halve minuut langer je handen afwassen hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:26 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ik heb juist de ervaring dat ik die goedkope in no time eraf heb maar die duurdere zijn zo moeilijk afwasbaar![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef crackhead het volgende:
Nou en? Lekker boeiend joh, maak je nog meer van die interessante dingen mee in je leven?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die geen gel in hun haar doen![]()
Praat me er niet over aubquote:Op donderdag 21 september 2006 23:22 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ja, volgende keer goed op je gezicht uitsmeren natuurlijk..
Euh... heb je zo weinig controle over je handen? Of verwarde je je haarspul even met gezichtscrème?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef Xylon het volgende:
[..]
Praat me er niet over aubTijdje geleden wilde ik 's morgens wat gel in m'n haren doen, ik doe dus een hampel gel op m'n handen, ff uitwrijven en toen begon ik die zooi gewoon over m'n gezicht te smeren, en in het begin had ik nog niks in de gaten ook, ik vroeg me echt af waarom mn gezicht in godsnaam zo plakte
![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef JohanTop het volgende:
Keune![]()
Tering, wat een beschuitlul ben jij zegquote:Op donderdag 21 september 2006 22:40 schreef st0fzuiger het volgende:
Je hebt van die gel waarbij je echt een paar minuten bezig bent om het van je handen af te krijgen en dan bedoel ik niet die huismerk van c 1000![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 10:05 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Alleen heaumeaux smeren gel in hun haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |