Hij/zij wil - als ik het goed begrepen heb - het volgende:quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch verwijzen naar tabelnaam.id tabelnaam2.id tabelnaam3.id etc.?
of gaat het ergens anders over?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:00 schreef Light het volgende:
[..]
Er moet ook nog een (extra) backslash voor twee ' gezet worden.
Zo las ik het ook. En dat gaat je niet lukken in MySQL. Wel in PostgreSQL, maar de vraag is idd waarom je het zou willen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hij/zij wil - als ik het goed begrepen heb - het volgende:
Je hebt drie tabellen, A, B en C. Als je in A een record toevoegd moet de autoincrement id van alledrie de tabellen verhoogd worden zodat er niet in A, B en/of C een record kan zitten met hetzelfde id.
thanks!quote:
1 |
thanks!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef Roonaan het volgende:
Je kan ook de foreach veranderen in:
foreach($matches[1] as $index => $id)
$topics[] = array('id' => $id, 'title' => $matches[2][$index]);
En dan kan je $topics[0]['id'] en $topics[0]['title']; gebruiken.
Dit is vast bedoeld voor een ander topic, maar welke?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef Arjan662 het volgende:
Offrir l'amité à qui veut l'amour, c'est donner du pain à qui meurt de soif
Wat versta jij onder lamoer dan?
In brood zit 80% water.
Tis de sig van qu63quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dit is vast bedoeld voor een ander topic, maar welke?![]()
gedeeltelijk jaquote:
Het dynamisch verkrijgen en gebruiken van een session id is in een paar regels code gebeurd, dus waarom dat niet?quote:Op zondag 24 september 2006 01:37 schreef qu63 het volgende:
ook lekker, mag ik alle sessionid's weer gaan veranderen
tja das idd een mogelijkheid... maar hoe pak je dat aan?quote:Op zondag 24 september 2006 02:14 schreef JeRa het volgende:
[..]
Het dynamisch verkrijgen en gebruiken van een session id is in een paar regels code gebeurd, dus waarom dat niet?
Ik heb een aantal FOK!classes die derivatives van een hoofd-FOK!class zijn. Deze hoofdclass regelt de verbinding met de webserver en zorgt dat de goede headers worden doorgestuurd. Hier heb ik het zo geregeld dat als er geen sessionid wordt gevonden, hij 'm opslaat naar een bestand. Vervolgens kunnen alle derivatives gebruik maken van de sessionid via dat bestand die telkens door de hoofdclass wordt geladenquote:Op zondag 24 september 2006 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
tja das idd een mogelijkheid... maar hoe pak je dat aan?
1x met een andere pagina verbinden en dan daar een sessieid uit halen
welke parent directory???quote:Op zondag 24 september 2006 11:01 schreef mrbombastic het volgende:
Ik post m gewoon nog ff een keer.
Is het mogelijk om met PHP een bestand te uploaden naar de parent directory?
zijn die open-source?quote:Op zondag 24 september 2006 09:39 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik heb een aantal FOK!classes die derivatives van een hoofd-FOK!class zijn. Deze hoofdclass regelt de verbinding met de webserver en zorgt dat de goede headers worden doorgestuurd. Hier heb ik het zo geregeld dat als er geen sessionid wordt gevonden, hij 'm opslaat naar een bestand. Vervolgens kunnen alle derivatives gebruik maken van de sessionid via dat bestand die telkens door de hoofdclass wordt geladenzodra de webserver de sessionid niet meer geldig vindt wordt het bestand getrashed en wordt er een nieuwe sessionid gerequest.
1 |
1 2 3 4 5 | $query = mysql_query("SELECT * FROM pa_agenda WHERE categorie = '$cat' AND Month(datum) = '$maand' ") or die(mysql_error()); ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |