sinds wanneer speelt Veendam tegen liverpoolquote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het middenveld van Veendam overklast ons middenveld![]()
Ze hadden het niet eens in de gatenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Titel maar goed gezet
Mwah... Ajax en PSV waren even triest gisteren vond ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef BigFire het volgende:
het zal wel 2-4 worden en dan lijkt het weer op een vrij gemakkelijke zege![]()
Transfervrij over genomen, vriendjes van Jorien, etc.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef DeeBee het volgende:
wat een slechte voetballer is die Ali Boussaboun eigenlijk zegwaarom heeft Feyenoord die jongen ooit gekocht?!
echt, bij ADO of iets past hij prima, maar net alsof Feyenoord geen betere jeugd heeft of zo?!
Ajax en PSV hadden tenminste overwicht. in dit geval was Veendam gewoon beter.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah... Ajax en PSV waren even triest gisteren vond ik.
RKC2 uit niet dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Veendam uit, altijd lastig voor de kakkies
Overdrijven is ook een vak appartquote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah... Ajax en PSV waren even triest gisteren vond ik.
aah, okeequote:Op donderdag 21 september 2006 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Transfervrij over genomen, vriendjes van Jorien, etc.
Je zou nu nog maar eens terug moeten naar Rotterdamquote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef ruud_fr het volgende:
"Ik was er niet bij"
en daar ben ik blij om ook
Het punt is dat de goede jeugd bij Feyenoord meteen worden verhuurd of doorverkocht aan één of andere klein degratatieclubje uit Finland ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef DeeBee het volgende:
wat een slechte voetballer is die Ali Boussaboun eigenlijk zegwaarom heeft Feyenoord die jongen ooit gekocht?!
echt, bij ADO of iets past hij prima, maar net alsof Feyenoord geen betere jeugd heeft of zo?!
Klopt ook wel weer, alhoewel Jong RKC en Kozakken Boys wel lager spelen dan Veendam.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ajax en PSV hadden tenminste overwicht. in dit geval was Veendam gewoon beter.
Blaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef denthemen het volgende:
lucky feyenoord álweer..
wat was het dan? kwaliteit?quote:
Tegen RKC moet Ajax eigenlijk al geen goal tegen krijgen... laat staan 2 tegen RKC 2quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak appart![]()
kun je niks anders verzinnnen?quote:
Twintig replies met lucky Feyenoord zijn lekker boeiend als Ajax en PSV ook zwaar ondermaats voetbalden.quote:
Mee eens. Biseswar, Leonardo en Lazovic (ook een beetje jeugd) doen het prima bij hun clubs terwijl die aangekochte rotzooi gewoon moeite heeft tegen de onderste clubs uit de Jupiler League.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het punt is dat de goede jeugd bij Feyenoord meteen worden verhuurd of doorverkocht aan één of andere klein degratatieclubje uit Finland ofzo![]()
De middelmatige jeugd krijgt dan vervolgens wél een kans bij Feyenoord en die blijken dan weer vaak na 5 wedstrijden blunderen toch nét niet goed genoeg.
Triest is het eigenlijk, als je dat maar lang genoeg volhoudt + wat miskopen dan krijg je deze wedstrijden als tegen Veendam.
hehe, het was ook kut. Maar Ajax scoort er wel gewoon 5, terwijl dat er eigelijk 10 moesten zijn. Jullie mogen blij zijn dat jullie er 3 ingeprikt hebben met moeite tegen Veendam!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tegen RKC moet Ajax eigenlijk al geen goal tegen krijgen... laat staan 2 tegen RKC 2![]()
Ajax is dit seizoen tot nu toe erg ongelukkig met de tegengoals. gaat wel weer over... maar heeft ons wel uitschakeling CL en onnodig spannende wedstrijden opgeleverd.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tegen RKC moet Ajax eigenlijk al geen goal tegen krijgen... laat staan 2 tegen RKC 2![]()
Oké.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef WEST het volgende:
[..]
kun je niks anders verzinnnen?Tis allang bed tijd geweest dus hup naar bed morgenvroeg staat de meester te wachten op je
Maar ajax wint met gemak.. psv met een beetje gemak, en feyenoord heeft het de hele wedstrijd moeilijk gehadquote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twintig replies met lucky Feyenoord zijn lekker boeiend als Ajax en PSV ook zwaar ondermaats voetbalden.
Whaha ik voor Feyenoord?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
hehe, het was ook kut. Maar Ajax scoort er wel gewoon 5, terwijl dat er eigelijk 10 moesten zijn. Jullie mogen blij zijn dat jullie er 3 ingeprikt hebben met moeite tegen Veendam!
Moeite hebben met veendam![]()
En je bent zeker sinds 2 jaar voor az?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Whaha ik voor Feyenoord?![]()
Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar AZ.
Yep, sinds ze het mooiste voetbal van Nederland spelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En je bent zeker sinds 2 jaar voor az?
We hebben hier te maken met een échte liefhebberquote:Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yep, sinds ze het mooiste voetbal van Nederland spelen.
Ik kom er eerlijk voor uit.
Ik ben sowieso al geen echte supporter hoor...
Ben gewoon een fan van het Nederlands voetbal in z'n algemeen.
Ik kan nog het meest genieten als Nederlandse clubs het goed doen in Europa.
Hij is niet slecht. Het is de enige speler die begrijpt wat er van hem verwacht wordt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef BB-King het volgende:
Damn... lucky Feyenoord
Heb je wat gemist, het was, op de wedstrijd na, geweldig.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef ruud_fr het volgende:
"Ik was er niet bij"
en daar ben ik blij om ook
Heb je je ''Ik was erbij'' t-shirt nog aan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:49 schreef Cart_man het volgende:
Heb je wat gemist, het was, op de wedstrijd na, geweldig.
Ja, nu op dit moment.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb je je ''Ik was erbij'' t-shirt nog aan?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |