I can't help it, it's my middlename.....quote:
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Helaas wel een mislukt schilderij
Al staat venus voor vrouwelijk schoon...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Helaas wel een mislukt schilderij
Heb je dat van de site, of van proberen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.
Als ik Marlies zie moet ik altijd aan Kelly denkenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ik MArlies zi, moet ik altijd aan dit schilderij denken:
[afbeelding]
Op de site staat nog nergens een nummer en op tv is ook niets gezegd.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je dat van de site, of van proberen ?
OK stel dat er anderen bij komen, hebben jeroen of Milica dan een kans om te blijven?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.
Ik dacht dat jij het goede voorbeeld moest geven?quote:
Omdat ik Marlies niet mooi vind? Nee hoor. Gewoon een reactie op een TTquote:
wat klopt er niet aan mijn constatering dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het goede voorbeeld moest geven?![]()
Ze zouden nog van een klagende invalide verliezen. En ja, ik bedoel haar.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef itsme het volgende:
[..]
OK stel dat er anderen bij komen, hebben jeroen of Milica dan een kans om te blijven?
Ik denk dat ze zelfs van een Janine verleizen, of een Marcia of Egbert.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik Marlies zie moet ik altijd aan Kelly denken![]()
Ik vond de TT van arneaux beter.
Okaaay!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik Marlies niet mooi vind? Nee hoor. Gewoon een reactie op een TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |