Vervang de luchtfilter dan ook eens een keerquote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef 1299 het volgende:
Daarom doe ik het meeste onderhoud ook lekker zelf.
Daar heb je het al, zet ff de orginele filter erop voor de keuringquote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef 1299 het volgende:
Lol die heb ik pas nog schoongemaakt. (K&n vervangingsfiltertje)
K&N is troep. Tenzij je iedere 2 weken alles helemaal wilt zuiverenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef 1299 het volgende:
Lol die heb ik pas nog schoongemaakt. (K&n vervangingsfiltertje)
Zeker ,maar dan enkel de garages bij de Sleutelbloemstraat.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef JimDavis het volgende:
.... Apeldoorn the place to be voor een goede garage![]()
Jeemig wat een slechte imitatie, ik krijg er kippenvel van.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:20 schreef slaapkamermug het volgende:
krijge die van ow nog wa te heuren?
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jeemig wat een slechte imitatie, ik krijg er kippenvel van.
Als geboren en getogen Eindhovenaar denk ik het wel beter te kunnen ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
![]()
maar goed kun jij het beter dan
maar je durft het niet aanquote:Op donderdag 21 september 2006 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als geboren en getogen Eindhovenaar denk ik het wel beter te kunnen ja.
.
Mwa, de hele rage van dat stervende hoeren kanker gezever is nu onderhand wel voorbij.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:50 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
maar je durft het niet aan
ik zei het toch; je durft het niet aan!!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, de hele rage van dat stervende hoeren kanker gezever is nu onderhand wel voorbij.
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
ik zei het toch; je durft het niet aan!!
Nee hoor, dat zeiden dat apen bij die garage ook al. Zelfs nog een regulier inlegfilter geprobeerd maar dat haalde niks uit. Maar het boeit toch geen kont want bij 3000rpm was het wel gewoon goed.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:28 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Daar heb je het al, zet ff de orginele filter erop voor de keuring![]()
En vergeet de stekker van de luchtfilter er niet in te stoppen![]()
Jeweet, lamda regeld de benzine/lucht verhouding![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |