Klopt, en best lastig om dat mee of na te spelen op hetzelfde tempo en dan ook nog eens ECHT strak te spelen, ik heb het geprobeerd, en opgenomen... 't was bijna niet te doen, en hij is eigenlijk nog te langzaam ook... en KRAMP!!! jezus heej, niet meer normaal gewoon, als je dat 20 keer moet inspelen... dus laat staan hoe lang Metallica dat heeft zitten spelen voordat het echt goed erop stond...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Battery is best snel
Nou laat eens horenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Klopt, en best lastig om dat mee of na te spelen op hetzelfde tempo en dan ook nog eens ECHT strak te spelen, ik heb het geprobeerd, en opgenomen... 't was bijna niet te doen, en hij is eigenlijk nog te langzaam ook... en KRAMP!!! jezus heej, niet meer normaal gewoon, als je dat 20 keer moet inspelen... dus laat staan hoe lang Metallica dat heeft zitten spelen voordat het echt goed erop stond...
![]()
Vet manquote:Op woensdag 27 september 2006 01:24 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik had em een paar topics geleden ook al gepost, omdat we het er toevallig toen over hadden, en ik had 's middags vrij
http://members.chello.nl/t.tijdink/battery.mp3
Zo...
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:24 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik had em een paar topics geleden ook al gepost, omdat we het er toevallig toen over hadden, en ik had 's middags vrij
Zo...
Maar niet snel genoeg, en sneller kreeg ik em niet meer, jezus na een uur spelen ofzo kreeg ik zo'n fucking kramp in mn arm... maar het is op zich niet onaardig, behalve de intro, die is niet netjes... BOEIE!quote:
Zeer netjesquote:Op woensdag 27 september 2006 01:24 schreef Thomzzzzz het volgende:
Zo...
Hoe bedoel je dat??quote:Op woensdag 27 september 2006 12:53 schreef Svyatagor het volgende:
Mooi kort geheugen heeft iedereen hier.![]()
linkjequote:Op dinsdag 26 september 2006 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, doe eens linkje?
![]()
Die opname is niet zo lang geleden ook al een keer voorbij gekomen, dat bedoel ikquote:
Bij de Mediamarkt hebben ze ook een hele brede keuze aan koptelefoons, kun je ze ook goed testen enzo.quote:En de Sennheiser HD 215 dan? Is wel 80-95 euro, maar ziet er ook wel vet uit.
Heb jij ervaring met die Harley Bentons? Het is echt het allergoedkoopste muziekmerk dat ik ooit ben tegengekomenquote:
Nog niet, binnenkort wel, moet weer eens snaren gaan vervangen...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met die Harley Bentons? Het is echt het allergoedkoopste muziekmerk dat ik ooit ben tegengekomen![]()
Er kan er maar 1 de beste zijn:quote:Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef Desensitized het volgende:
Ja ok, maar klinkt elke keer toch weer vet
Motherfucking BATTERY WHUHOA
En die ProDJuser is idd erg goed, maar dan moet ik alsnog naar Rotterdam reizen... Ga straks even naar de MM, hebben vast wel wat.
Oe die ziet er draadloos uitquote:Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de beste zijn:
[afbeelding]
Beyer DT 770 Pro... 1 woord: perfectie!
Moest ie draadloos zijn??? Owshit, niet gezien..quote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe die ziet er draadloos uit![]()
Geen idee ik gebruik nooit een koptelefoonquote:Op woensdag 27 september 2006 15:30 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Moest ie draadloos zijn??? Owshit, niet gezien..
Maarja: draadloos zuigt grote tijd...
draadloos is een slecht idee, mindere kwaliteit, interferentie van andere apparaten.. en batterijen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Geen idee ik gebruik nooit een koptelefoon![]()
Ik neem helemaal geen koptelefoonquote:Op woensdag 27 september 2006 17:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
draadloos is een slecht idee, mindere kwaliteit, interferentie van andere apparaten.. en batterijen.
dus ik zou er gewoon een nemen met een mooie lange kabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |