Bush is idd een zak hooi.....quote:Op donderdag 21 september 2006 17:15 schreef Sebash het volgende:
wat ze dan weer wel goed is doen is bush doodwensen
bush doet het andersom, hij wenst ze alle geluk en vrijheid maar maakt ze vervolgens wel doodquote:Op donderdag 21 september 2006 17:15 schreef Sebash het volgende:
wat ze dan weer wel goed is doen is bush doodwensen
Als er een atoomwapen ontwikkelt kon worden dat los van de indianen het hele Amrikaanse volk in een klap van de wereld kan verwijderen. Ben ik de eerste die zich als vrijwilleger aanmeld om op de rode knop te drukken.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:17 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
bush doet het andersom, hij wenst ze alle geluk en vrijheid maar maakt ze vervolgens wel dood![]()
Stigmatisteren, generaliseren en opruien.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als er een atoomwapen ontwikkelt kon worden dat los van de indianen het hele Amrikaanse volk in een klap van de wereld kan verwijderen. Ben ik de eerste die zich als vrijwilleger aanmeld om op de rode knop te drukken.
Tja wat is het verschil met de westerse geschiedenis. Behalve dat ze aan een inhaalslag bezig zijn. Het is niet voor niks dat de eerste shogun van Japan toen hij besefte wat het christendom was ze gelijk allemaal liet onthoofden.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:26 schreef xprotagonistx het volgende:
En bovendien, waarom huilen ze zo selectief, bijvoorbeeld niet als hun moslimbroeders in Darfur worden afgeslacht? Maar als 't iets westers is is het automatisch huilvoer. Bah.
Maakte even een grapje maar idd dat is de redenatie die Bush en de extremisten volgen. Adolf en Stalin all over again.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Stigmatisteren, generaliseren en opruien.
Waarom denk je dat het daar zo'n teringbende is?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef whoops het volgende:
Je ziet ze ook vaak massaal demonstreren, midden op de dag... "Hebben die mensen geen werk?" denk ik dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |