Wat stond er in de brief dan wat hem over de zeik hielp?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is not amused. De sanctie van de tuin kon hem weinig schelen, maar wat ze nu met de brief aan hem hebben geflikt, staat hem helemaal niet aan.
[afbeelding]
Wat staar er in die brief dan? (heb geen streams)quote:Op donderdag 21 september 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is not amused. De sanctie van de tuin kon hem weinig schelen, maar wat ze nu met de brief aan hem hebben geflikt, staat hem helemaal niet aan.
[afbeelding]
Egbert is best een goedlul, maar zelfs hij heeft zijn grenzen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Wat staar er in die brief dan? (heb geen streams)
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Fok was beetje traag, dus deze was 3 posts te vroeg open...![]()
Hij werd er weer eens op gewezen dat hij nooit goed leest.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Wat staar er in die brief dan? (heb geen streams)
Ah, vandaar de het huge-ass formaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werd er weer eens op gelezen dat hij nooit goed leest.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah, vandaar de het huge-ass formaat.
Slaat natuurlijk nergens op van BB. Vorige keer (toen de balonnenopdracht was mislukt) sprak BB de hele groep nog vermanend toe. Waarom Egbert eruit kiezen, als de hele groep de opdrachten niet goed leest?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werd er weer eens op gewezen dat hij nooit goed leest.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:05 schreef tonja het volgende:
Egbert heeft de uien niet uitgestald. Ik voel weer een sanctie aankomen.![]()
Hij moest volgens de brief, de spullen zo uitstallen dat de rest van de bewoners een plan kunnen maken. Om het plan te kunnen maken moesten de bewoners zelf de uien uitstallen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
---
Of je moet heel erg graag in het programma willen blijven.
het verbaast me iedere keer weer hoe mak bewoners op BB reageren. Nu ook weer. Zo laat je je toch niet behandelen lijkt me?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Je moet toch ook wel een bepaald type zijn om er tegen te kunnen dat je zo wordt behandeld. Of je moet heel erg graag in het programma willen blijven.
En wat wil Egbert? Juist.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Je moet toch ook wel een bepaald type zijn om er tegen te kunnen dat je zo wordt behandeld. Of je moet heel erg graag in het programma willen blijven.
Weinig. Ze zijn gewoon genaaid door BB. Ik denk dat Hummie het weer eens tijd vond voor zoiets en ik denk dat ze vantevoren al wisten dat er een sanctie zou worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom hij en E10 juist een sanctie kregen terwijl de anderen nog stiekum aan het snoepen waren. Wat heeft hij dan fout gedaan?
hij was volgens bb aan het treuzelenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom hij en E10 juist een sanctie kregen terwijl de anderen nog stiekum aan het snoepen waren. Wat heeft hij dan fout gedaan?
'Balansweek'De Weekopdracht met de ballonnen is niet gehaald, dus de Bewoners weten wat de consequentie is: Noodrantsoen! Dus wordt er nog snel even gehapt en geslikt...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
daar lijkt het wel op hadden ze alleen beter de zusjes kunnen pakken met hun snoepjes eten dan had ik het nog gesnaptquote:Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig. Ze zijn gewoon genaaid door BB. Ik denk dat Hummie het weer eens tijd vond voor zoiets en ik denk dat ze vantevoren al wisten dat er een sanctie zou worden uitgedeeld.
Terwijl hij zich de longen uit het lijf liep en als een gek stond te hijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
hij was volgens bb aan het treuzelen
En als Semih nou met zijn worstje over de tieten van Michelline kwakt?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben niet zo veel voor op brood.
Micheline: "Ik kwak jouw worstje er gewoon op"
Semih: "En ik jouw borsten"
En dat een week lang. Gatverdamme.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:22 schreef Scarabee het volgende:
En met uien kun je best wat lekkere dingen maken
Uienbrood ( wat ze dus aan het maken zijn)
Uiensoep met een sneetje krokant brood ( uit de oven)
Gebakken uitjes
Je kan de bonen met uien koken heb je een stevige vullende soep. En dan ook met een krokant broodje erbij
Dat lijkt er wel vaker op.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:24 schreef neferhone het volgende:
lijkt net of e10 aan het zoenen is
Ik zelf ben dol op uienquote:Op donderdag 21 september 2006 17:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dat een week lang. Gatverdamme.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef mazaru het volgende:
Gewoon uien bakken, en dan op brood is best wel te eten.
Het zal trouwens wel een hoop poeperij worden met al die pindakaas en uien
Janina is gewoon een jankerd. Ze weet dat er noodransoenen komen, wil zie die niet, moet ze niet meedoen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:32 schreef Verida het volgende:
Janine maakt nu al problemen over het eten, ze moet goed eten anders geeft haar lichaam het op?
helemaal mee eens, vooral dat jankerd gedeeltequote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janina is gewoon een jankerd. Ze weet dat er noodransoenen komen, wil zie die niet, moet ze niet meedoen.
Voor 1 week? Met zn 7nen ofzo? No way.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:33 schreef Morwen het volgende:
Ze zitten lekker aan 1 stuk door te paffen200 sigaretten en 4 pakjes shag gaat echt niet voldoende zijn
![]()
200? Ze moesten toch alle peuken en shag inleveren?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:33 schreef Morwen het volgende:
Ze zitten lekker aan 1 stuk door te paffen200 sigaretten en 4 pakjes shag gaat echt niet voldoende zijn
![]()
Ze hebben een blik shag met hulzen gekregen, uit zo'n blik gaan 200 sigaretten.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
200? Ze moesten toch alle peuken en shag inleveren?
Bidden?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Wat is die Tijn toch met die kraaltjes aan het doen
BB de hardste ooit he !quote:Op donderdag 21 september 2006 17:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze hebben een blik shag met hulzen gekregen, uit zo'n blik gaan 200 sigaretten.
het zijn volgens mij maar 5 rokers, dan hebben ze 80 peuken voor een hele week, ook dat redden ze nooit. Fijn dan Janine als baas over de tabak, dat zal flink wat opschudding gaan gevenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:37 schreef Verida het volgende:
stel dat je 50 shaggies draait uit een pakje dan heb je 200 shaggies. 400 dus totaal gedeeld door zeven is 55 of zo per persoon is nog geen 10 per dag, dat gaan ze niet redden,
eg, rik, etienne, marcia, janine en wie dan nog meer?
Dat zijn er dus ongeveer 400. Gedeeld door 7 is 54 per man. Gedeeld door 7 is ongeveer 8 per dagquote:Op donderdag 21 september 2006 17:33 schreef Morwen het volgende:
![]()
Met zijn vieren, dacht ik. Marcia, Egbert, Janine en Rik. Waarvan Rik en Egbert stevige rokers zijn. Eggie rookt minimaal 3 pakjes shag per week, denk ik. En Rik 2 pakjes sigaretten per dag, denk ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Voor 1 week? Met zn 7nen ofzo? No way.
etienne rookt ook dus ze zijn met 5quote:Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met zijn vieren, dacht ik. Marcia, Egbert, Janine en Rik. Waarvan Rik en Egbert stevige rokers zijn. Eggie rookt minimaal 3 pakjes shag per week, denk ik. En Rik 2 pakjes sigaretten per dag, denk ik.
Etiënne rookt ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met zijn vieren, dacht ik. Marcia, Egbert, Janine en Rik. Waarvan Rik en Egbert stevige rokers zijn. Eggie rookt minimaal 3 pakjes shag per week, denk ik. En Rik 2 pakjes sigaretten per dag, denk ik.
Wat jammer nu dat Hilde eruit is....had haar graag zien sjokken met deze info op het schermquote:Op donderdag 21 september 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze hadden ook allemaal berichtjes op de tv. 'Sneller sneller' en 'big brother heeft niet alle tijd' enz enz... Dit was een vooropgezet plan
Afgelopen weekend of net daarvoor, weet niet meer exact, hadden ze een heel verhaal over de vorige BB's en dan met name de vorige editie. Toen zat vooral Egbert zich erg te verkneukelen dat die opdrachten telkens mislukten omdat ze niet goed lazen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werd er weer eens op gewezen dat hij nooit goed leest.
Echt stom... als BB hard was zouden ze nog helemaal niets gegeten hebben deze BB, want ze lezen altijd fout en maken daardoor blunders...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Afgelopen weekend of net daarvoor, weet niet meer exact, hadden ze een heel verhaal over de vorige BB's en dan met name de vorige editie. Toen zat vooral Egbert zich erg te verkneukelen dat die opdrachten telkens mislukten omdat ze niet goed lazen.
BB ziet alles
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef Verida het volgende:
nee, monique had een ketting van zichzelf kapotgemaakt, en tijn probeert deze nu te repareren
(ik vind het net een rozenkrans zo)
Volgens mij alleen bij speciale gelegenheden, net als Tijn. Maar met 4 redden ze het ook niet als ze in dit tempo doorgaan. Slim zou zijn om Egg 2 pakjes shag te geven, die rookt toch geen peuken. Dan heeft de rest iets van 350 sigaretten gedeeld door 7 is 50 per dag. Per persoon 17 sigaretten...moet te doen zijn normaal gesproken.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
etienne rookt ook dus ze zijn met 5
Als je Eg 2 pakjes geeft, dan zijn er nog maar 300 over.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij speciale gelegenheden, net als Tijn. Maar met 4 redden ze het ook niet als ze in dit tempo doorgaan. Slim zou zijn om Egg 2 pakjes shag te geven, die rookt toch geen peuken. Dan heeft de rest iets van 350 sigaretten gedeeld door 7 is 50 per dag. Per persoon 17 sigaretten...moet te doen zijn normaal gesproken.![]()
Beetje zoals Etiënne bij Sabrina bedoel je?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn is bijna niet meer bij Monique weg te slaan. Beetje zoals het vorig jaar met Roel ging.
Ik vind het liefquote:Op donderdag 21 september 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn is bijna niet meer bij Monique weg te slaan. Beetje zoals het vorig jaar met Roel ging.
naar wat voor soort reacties ben je aan het vissen?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef Sonique het volgende:
Lekker belangrijk trouwens wat dat roken betreft...
Ze zijn er zelf aan begonnen, en ze zijn zelf in het huis gegaan en weten dat dit eraan zat te komen...
Het stomme is altijd dat rokers altijd iemand de schuld geeft van zijn/haar verslaving...
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef Sonique het volgende:
Ze zijn er zelf aan begonnen, en ze zijn zelf in het huis gegaan en weten dat dit eraan zat te komen...
Het stomme is altijd dat rokers altijd iemand de schuld geeft van zijn/haar verslaving...
Tijn is toch echt veel minder erg.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beetje zoals Etiënne bij Sabrina bedoel je?
Nee, beetje zoals Tijn en Monique. Tijn was heel erg aanwezig in de eerste weken en heel populair, net als Roel vorig jaar. Toen ging Roel echter als een hondje achter Dido aanlopen en ik zie hetzelfde nu gebeuren met Tijn en Monique.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beetje zoals Etiënne bij Sabrina bedoel je?
Klopt... E10 is echt handtastelijk enzo.... Tijn wil gewoon kletsen...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijn is toch echt veel minder erg.
Tijn is een matenaaier, die ook z'n pik maar achterna loopt. Het is een ongeschreven regel onder mannen, dat je niet aan elkaar's vrouw komt.quote:
Welke maat naait-ie dan ?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Tijn is een matenaaier, die ook z'n pik maar achterna loopt. Het is een ongeschreven regel onder mannen, dat je niet aan elkaar's vrouw komt.
Een vrouw met kinderen nota bene...
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Eg 2 pakjes geeft, dan zijn er nog maar 300 over.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef Sonique het volgende:
Het stomme is altijd dat rokers altijd iemand anders de schuld geven van zijn/haar verslaving...
Preciesquote:Op donderdag 21 september 2006 17:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Tijn is een matenaaier, die ook z'n pik maar achterna loopt. Het is een ongeschreven regel onder mannen, dat je niet aan elkaar's vrouw komt.
Ik ben geen man, maar dat is toch best wel een geschreven regel? Het staat al in de 10 geboden.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mwa ik ben het met je eens dat Tijn veel met Monique optrekt. Verder vind ik de vergijking niet kloppend.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, beetje zoals Tijn en Monique. Tijn was heel erg aanwezig in de eerste weken en heel populair, net als Roel vorig jaar. Toen ging Roel echter als een hondje achter Dido aanlopen en ik zie hetzelfde nu gebeuren met Tijn en Monique.
Sinds wanneer is dat zijn maat ? En bovendien, doe us niet zo naief, het is gewoon vriendschap, er wordt helemaal niks genaaid.quote:
Gij zult uw maten niet naaienquote:Op donderdag 21 september 2006 17:56 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar dat is toch best wel een geschreven regel? Het staat al in de 10 geboden.
Ik ben geen man, dus die regel ken ik niet...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als Rob zijn maatje was geweest was dat een toepasselijjk woord.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is ook een ongeschreven regel bij mannen dat je neukt wat je neuken kan....quote:Op donderdag 21 september 2006 17:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Voor mij absoluut wél, als ik Monique's man was geweest. Het valt nu wel mee, maar blijkbaar zijn velen de eerste weken alweer vergeten.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben geen man, dus die regel ken ik niet...
Daarbij komt hij helemaal niet zoveel aan haar... alleen vriendschappelijk.... als het buiten BB zou gebeuren zou het voor niemand schrikbarend zijn...
nou voor hun kennissen kring wel denk ik man lief zeer zekerquote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben geen man, dus die regel ken ik niet...
Daarbij komt hij helemaal niet zoveel aan haar... alleen vriendschappelijk.... als het buiten BB zou gebeuren zou het voor niemand schrikbarend zijn...
Ben je het er niet mee eens dat Tijn de laatste tijd véél minder aanwezig is in het huis? Je ziet en hoort hem nauwelijks nog.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa ik ben het met je eens dat Tijn veel met Monique optrekt. Verder vind ik de vergijking niet kloppend.
Ja precies.. alleen formuleerden ze dat vroeger iets anders: Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is.quote:
Dan had die een vent moeten zijn toen ze zei dat het BigBrother huis in ging.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:59 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou voor hun kennissen kring wel denk ik man lief zeer zeker
Misschien ontbreken de juiste prikkels ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je het er niet mee eens dat Tijn de laatste tijd véél minder aanwezig is in het huis? Je ziet en hoort hem nauwelijks nog.
Er zat toch een speld bij die ballonnenopdracht?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien ontbreken de juiste prikkels ?
Datzelfde geld voor Monique. De schuld ligt echt absoluut niet bij Rob hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had die een vent moeten zijn toen ze zei dat het BigBrother huis in ging.
Je weet wat er kan gebeuren als je drie maanden zit opgesloten in een huis.
Beetje naief.
juistquote:Op donderdag 21 september 2006 18:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor Monique. De schuld ligt echt absoluut niet bij Rob hoor.
Ik vind het maar een raar mannetje om op hoge poten de studio binnen te stormen, op zo'n manier dat de politie er bij gehaald moet worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begeren is niet naaien heh. Dus Tijn mag Mon niet begeren maar wel naaienquote:Op donderdag 21 september 2006 18:01 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja precies.. alleen formuleerden ze dat vroeger iets anders: Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is.
Bron: Exodus 20:1-17, vertaling Statenvertaling uit de 17e eeuw (en ik heb hem van wikipedia geplukt)
Een kort lontje? Zijn kinderen werden gepest en daarom is hij naar de studio gekomen. Niet omdat hij jaloers was.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar mannetje om op hoge poten de studio binnen te stormen, op zo'n manier dat de politie er bij gehaald moet worden.
Dat had ook op een andere manier opgelost kunnen worden, maar ja, hij schijnt nogal een kort lontje te hebben.
Dat gaat narmate de week alleen maar erger worden, ik zeg, weg met de noodrandsoenen. Kort de bewoners maar op het geld wat ze kunnen verdienen, dit levert geen leuke streams en dus geen leuke tv op.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:06 schreef JufJoop het volgende:
T lijkt wel uitgestorven... Semih en Monique zitten er als een stel dooien bij...
Misschien moet je ff je streams f5'en. Hier is het druk in de woonkamer.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:06 schreef JufJoop het volgende:
T lijkt wel uitgestorven... Semih en Monique zitten er als een stel dooien bij...
MEnsen kom op nou, ik vind wat er gebeurt is, en nog steeds gebeurt tussen Monique en Tijn vrij onschuldig.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, de schuld, als die er al is, ligt niet bij Rob.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
MEnsen kom op nou, ik vind wat er gebeurt is, en nog steeds gebeurt tussen Monique en Tijn vrij onschuldig.
Het is allemaal lichamelijk ja, maar ik vind er niet echt veel sexuele gedachtes achter zitten hoor. (unlike e10, waar absoluut wel sexuele gedachtes achter zitten, en waar e10 ook naar handeld)
Sommige mensen zijn nu eenmaal veel lichamelijker ingesteld dan andere.
Het is wel zo dat Tijn verlieft is/was op Monique. MAar verlieft zijn en sex staat imo los van elkaar.
Ze zijn inmiddels alweer levend...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien moet je ff je streams f5'en. Hier is het druk in de woonkamer.
Okay thx.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef wolferl het volgende:
Zaandam - Koogbloemwijk - Koogzaandijk - wormerveer - Krommenie/Assendelft(waar ik woon)
De middelste....quote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef wolferl het volgende:
Zaandam - Koogbloemwijk - Koogzaandijk - wormerveer - Krommenie/Assendelft(waar ik woon)
als het om zijn kinderen ging had hij ze maandag thuis moeten laten en niet voor heel nederlan (nou ja de bb kijkers) ten toon moeten stellen, nu worden die kinderen helemaal overal herkend en natuurlijk gepest.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een kort lontje? Zijn kinderen werden gepest en daarom is hij naar de studio gekomen. Niet omdat hij jaloers was.
nu mischien de eerst weken nietquote:Op donderdag 21 september 2006 18:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
MEnsen kom op nou, ik vind wat er gebeurt is, en nog steeds gebeurt tussen Monique en Tijn vrij onschuldig.
Het is allemaal lichamelijk ja, maar ik vind er niet echt veel sexuele gedachtes achter zitten hoor. (unlike e10, waar absoluut wel sexuele gedachtes achter zitten, en waar e10 ook naar handeld)
Het is wel zo dat Tijn verlieft is/was op Monique. MAar verlieft zijn en sex staat imo los van elkaar.
Wat is er de eerste weken dan gebeurt wat niet door de beugel kan volgens jou?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
nu mischien de eerst weken niet
Nou zijn ze bij mij overleden, maar dat heeft weinig met mijn streams van doenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels alweer levend...![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als het om zijn kinderen ging had hij ze maandag thuis moeten laten en niet voor heel nederlan (nou ja de bb kijkers) ten toon moeten stellen, nu worden die kinderen helemaal overal herkend en natuurlijk gepest.
Bij mij was dat dooie ook niet door de streams.... ik vind de spelletjes eerlijk gezegd wel boeiend... (in vergelijking met op de bank hangen)quote:Op donderdag 21 september 2006 18:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou zijn ze bij mij overleden, maar dat heeft weinig met mijn streams van doenWat een duffe bende op die banken alsof ze er al een week rantsoen op hebben zitten. De keuken is niet veel beter met de spelende Semih, Tijn, Jeroen enE10.
Suikerontwenning? Que? Bestaat dat ook al?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef Verida het volgende:
wat ik me ineens realiseer: er is geen suiker, alleen 1 pot natrena. Was het niet Janine die vier of vijf scheppen suiker in haar thee gooide?
Dat zal me een suikerontwenning geven bij Janine
Zeker weten, wat dacht je van snoepverslaving, dat komt niet door de overige bestanddelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Suikerontwenning? Que? Bestaat dat ook al?
Bad thinking...in de regel is een verliefdheid op een ander vele malen ongezonder voor je relatie dan een simpele neukbeurt.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat suiker voor en gif is...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pff. Net zoals ADHD de laatste tijd bestaat. Ik geloof er niet zo in.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeker weten, wat dacht je van snoepverslaving, dat komt niet door de overige bestanddelen.
Nou dan wordtie lekker weerbaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef Verida het volgende:
Die jongen was herkend bij de voetbal, daarom kwam rob naar de studio. Nu wordt dat ventje ook herkend op school, in zijn buurt, als hij eventueel uitgaat (hij is tenslotte 14 of 15) Lijkt me een veel grotere groep waar hij nu aan wordt blootgesteld. Daarbij komt nog het feit dat het ook bekend is waarom zijn moeder teruggefloten werd, Hij wordt dus echt wel binnen zijn leeftijdsgroep een soort sitting duck
suikerintolerantie bestaat ook, dan krijg je bijv. heel erg adhd gedrag als je suiker binnen krijgt, dus je lichaam kan dus heel heftig reageren op suiker, dus ook reageren als er ineens geen suiker meer binnen komt,quote:Op donderdag 21 september 2006 18:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Welnee joh, die jongen wordt een held.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef Verida het volgende:
Die jongen was herkend bij de voetbal, daarom kwam rob naar de studio. Nu wordt dat ventje ook herkend op school, in zijn buurt, als hij eventueel uitgaat (hij is tenslotte 14 of 15) Lijkt me een veel grotere groep waar hij nu aan wordt blootgesteld. Daarbij komt nog het feit dat het ook bekend is waarom zijn moeder teruggefloten werd, Hij wordt dus echt wel binnen zijn leeftijdsgroep een soort sitting duck
te veel geflikvlooi wat zeer intiem over kwam waar mo bij na had moeten denken spelingen maken over haar huwlijk of dat wel goed was ect......waar door die kinderen zijn gepestquote:Op donderdag 21 september 2006 18:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat is er de eerste weken dan gebeurt wat niet door de beugel kan volgens jou?
Maar men heeft het niet over de verliefdheid van Tijn, maar over de dingen die ze gedaan zouden hebben.En ook dat was geen sex....quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bad thinking...in de regel is een verliefdheid op een ander vele malen ongezonder voor je relatie dan een simpele neukbeurt.
laten we het daar maar op houden dan, ik heb geen zin in discussie.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dan wordtie lekker weerbaar.
Ik geloof niet in kinderen die anti-depresiva slikken...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pff. Net zoals ADHD de laatste tijd bestaat. Ik geloof er niet zo in.
Ik vind het lebberen in iemands nek onacceptabel, als je een partner hebt en nota bene nog kinderen ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar men heeft het niet over de verliefdheid van Tijn, maar over de dingen die ze gedaan zouden hebben.En ook dat was geen sex....
en wat vind je dan van masseren ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het lebberen in iemands nek onacceptabel, als je een partner hebt en nota bene nog kinderen ook.
Lekker doe je me rug ff?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
en wat vind je dan van masseren ?
Het geflikvlooi vond ik wel meevallen, het was meer spelen zoals kinderen dat doen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef neferhone het volgende:
[..]
te veel geflikvlooi wat zeer intiem over kwam waar mo bij na had moeten denken spelingen maken over haar huwlijk of dat wel goed was ect......waar door die kinderen zijn gepest
Persoonlijk vind ik dat ook onacceptabel maar dat zal nog redelijk maatschappelijk geaccepteerd worden, het lebberen in iemands nek al een stuk minder.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
en wat vind je dan van masseren ?
Dat lees ik er niet aan af........quote:Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar men heeft het niet over de verliefdheid van Tijn, maar over de dingen die ze gedaan zouden hebben.En ook dat was geen sex....
Noem dan ook namen... dan reageert diegene ook niet meer op jou postjes...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef Verida het volgende:
ik geloof niet in mensen die op elke opmerking een soort uitlokkingsopmerking terugplaatsen.
vervelend puberaal gedrag vind ik dat
Das zo, back toe duh COS...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lees ik er niet aan af........
Magoe....te veel slowchat en zo...
ook zonder muziekje zag het er suggestief uit en Tijn heeft ook in de eerste week kenbaar gemaakt aan monique dat hij verliefd aan het worden was op haar.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het geflikvlooi vond ik wel meevallen, het was meer spelen zoals kinderen dat doen.
Het kwam bij ij niet intiem over, wel dat er gesuggereerd werd door BB dat er meer aan de hand was (met muziekjes en knip en plak werk)
Exact.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het lebberen in iemands nek onacceptabel, als je een partner hebt en nota bene nog kinderen ook.
Puberaal gedrag? Ik méén het hoor? 10 Jaar geleden was er toch ook geen ADHD. Alles heeft te maken met voeding en opvoeding. Het is geenzins mijn bedoeling om uit te lokken ofzo, echt niet, je moet je gewoon niet heel de tijd zo aangevallen voelen als iemand het niet met je eens is.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef Verida het volgende:
ik geloof niet in mensen die op elke opmerking een soort uitlokkingsopmerking terugplaatsen.
vervelend puberaal gedrag vind ik dat
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ook zonder muziekje zag het er suggestief uit en Tijn heeft ook in de eerste week kenbaar gemaakt aan monique dat hij verliefd aan het worden was op haar.
You got the point.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik geloof niet in kinderen die anti-depresiva slikken...
Ik had een naam gequot en ik heb het idee dat die naam juist op mijn postjes reageerd omdat we al eerder een discussie hebben gehad.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Noem dan ook namen... dan reageert diegene ook niet meer op jou postjes...
Ik heb geen lebberen gezien eigenlijk, maar dat gaat idd wel net even te ver.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ikke welquote:Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb geen lebberen gezien eigenlijk, maar dat gaat idd wel net even te ver.
Wat is dat nou weer voor kul? Ik heb vanochtend nog gewoon met je zitten 'posten'! Ik stel je gewoon een normale vraag, krijg van verschillende mensen een antwoord en thats it. Dan ben ik opeens puberaal? Wat een kul.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had een naam gequot en ik heb het idee dat die naam juist op mijn postjes reageerd omdat we al eerder een discussie hebben gehad.
Vecht dit in SC uit ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had een naam gequot en ik heb het idee dat die naam juist op mijn postjes reageerd omdat we al eerder een discussie hebben gehad.
JE bent gewoon een flamebaitquote:Op donderdag 21 september 2006 18:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kul? Ik heb vanochtend nog gewoon met je zitten 'posten'! Ik stel je gewoon een normale vraag, krijg van verschillende mensen een antwoord en thats it. Dan ben ik opeens puberaal? Wat een kul.
http://www.geekimages.com/index.php?action=uploadquote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef Capaja het volgende:
waar kan ik ook weer caps uploaden ik weet het das niet OT, maar pc gecrashed, favos kwijt etc etc
ot milica wil 45.000 bieden voor de joker, tijn vind het te weinig
Ik dacht dat ze eruit wilde? Ik hoop dat ze het niet doet, zoals het er nu voorstaat gaat Jeroen eruit.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef Capaja het volgende:
waar kan ik ook weer caps uploaden ik weet het das niet OT, maar pc gecrashed, favos kwijt etc etc
En moeders uit omgeving Den Haag - die vervolgens hun kinderen instrueren, om de kinderen van Mo en Rob ermee te pesten - ook.quote:
Precies, zelfkennis, ze zullen m hard nodig hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:40 schreef neferhone het volgende:
ik denk dat geen van twee de joker verkoopt
BB heeft het spel rondom de jokers totaal verkeerd ingeschat. Er is nog nooit één joker verhandeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef Capaja het volgende:
dat zal ook wel de bedoeling zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 18:41 schreef Capaja het volgende:
nee die houden ze vast tot ze een keer op de bank komen
maar....... er zukllen er best nog wel boos om worden dat ze niet willen verkopen
Even nog...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En moeders uit omgeving Den Haag - die vervolgens hun kinderen instrueren, om de kinderen van Mo en Rob ermee te pesten - ook.![]()
Waarom zou je 'm verkopen? Ik zou m lekker zelf houden. BB is echt debiel dit jaar, ze moeten gewoon zorgen dat de bewoners met het geld wat ze gekregen hebben ten alle tijden dingen kunnen komen zoals bier/peuken/weetikveel wat, dán krijg je teminste discussie. Nu zit dat geld er alleen in om een joker te kopen en als je die niet hebt gekocht, tja, dan kun je er niets meer mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:40 schreef neferhone het volgende:
ik denk dat geen van twee de joker verkoopt
tijn likte haar halsquote:Op donderdag 21 september 2006 18:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Even nog...
LEbberen is met tong
Kussen is zonder tong
Weet je zeker dat het lebberen was?
Ja, met hoofdletter J.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Even nog...
LEbberen is met tong
Kussen is zonder tong
Weet je zeker dat het lebberen was?
ooooooooooooquote:
Dat is wel een strak plan!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm verkopen? Ik zou m lekker zelf houden. BB is echt debiel dit jaar, ze moeten gewoon zorgen dat de bewoners met het geld wat ze gekregen hebben ten alle tijden dingen kunnen komen zoals bier/peuken/weetikveel wat, dán krijg je teminste discussie. Nu zit dat geld er alleen in om een joker te kopen en als je die niet hebt gekocht, tja, dan kun je er niets meer mee.
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
oooooooooooo
maar dan is het geen van biede !
dan is het likken![]()
hmmmmmmquote:
Hals likken gaat ver.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja, met hoofdletter J.
Tijn zorgt ervoor dat Monique verliefd op hem wordt. Dat moet hij niet doen, punt. Ondanks de verhalen over de kinderen van Monique, blijft hij flirten met haar.
sorry ik reageer misschien wat fel. Dat komt waarschijnlijk omdat jij nogal generaliserende opmerkingen plaatst over groepen mensen/kinderen die iets hebben waar jij niet in geloofd, of niet mee te maken hebt gehad.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Puberaal gedrag? Ik méén het hoor? 10 Jaar geleden was er toch ook geen ADHD. Alles heeft te maken met voeding en opvoeding. Het is geenzins mijn bedoeling om uit te lokken ofzo, echt niet, je moet je gewoon niet heel de tijd zo aangevallen voelen als iemand het niet met je eens is.
De oorspronkelijke vraag waar ik antwoord op gaf wat ging dan te ver. Nou, lebberen in iemands nek is onacceptabel als je een pratner hebt en nota bene nog kinderen ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef arneaux het volgende:
Heeft Tijn met zijn tong die van Monique aangeraakt? Dát is de vraag.
Huh als er ene iemand aardig wordt aangepkat de laatste dagen is het E10 welquote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
FOK! is traag.
Ik snap niet waarom BB Eggie nu ineens moet hebben. Waarom pakken ze E10 niet aan?
Maak een topic over Tijn en Mo... dit is niet meer COS ofzo... daarbij komen jullie er nooit uit...quote:
als er nog maar 6 mensen overzijn mag de joker niet meer gebruikt worden is gezegdquote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is wel een strak plan!
Alle luxe artikelen moeten betaald worden met het prijzen geld.
Een joker ik waardeloss imo, Een joker is alleen maar handig aan het einde.
Hoe je dat fragment ook wendt of keert, het was sensueelquote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hals likken gaat ver.
Deed hij serieus of als grapje?
Nogmaals, ik heb dat gemist...
Dat Tijn probeert dat Mo verlieft op hem wordt ben ik niet eens. Monique heeft hem heel duidelijk kenbaar gemaakt dat dat niet zal gebeuren.
ja zeer handig aan het eind maar nu ook ivm nomineren de rest weet dat hun een joker hebben dus lijkt mij dat ze er wel bij na denken dat ze dan iemand anders op de bank komtquote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook al de jufvrouw spelen?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maak een topic over Tijn en Mo... dit is niet meer COS ofzo... daarbij komen jullie er nooit uit...![]()
Niet perse alle luxe-artikelen. Ze krijgen gewoon eten en drinken, standaard dingen, een kaasje, een broodje, een hapje en een snackje, natuurlijk een aantal flessen wijn én wat bier. Mochten ze dat op hebben kunnen ze dat bijkopen á 1000 euro per fles wijn en 1500 euro per kratje bier. Peuken kunnen alleen gekocht worden per 20 pakjes á 500 euro. t Is maar een idee.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe je dat fragment ook wendt of keert, het was sensueelMonique lekker met haar ogen dicht aan het genieten.
hmmm is dat echt zo? zou jamer zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
als er nog maar 6 mensen overzijn mag de joker niet meer gebruikt worden is gezegd
En die doen nietsquote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
En wanneer gaat die rode telefoon eens rinkelen? Ze laten alle actie afhangen van de bewoners.
Die was er al:quote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maak een topic over Tijn en Mo... dit is niet meer COS ofzo... daarbij komen jullie er nooit uit...![]()
ik heb het niet gezien en het maakt me ook niet uitquote:Op donderdag 21 september 2006 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe je dat fragment ook wendt of keert, het was sensueelMonique lekker met haar ogen dicht aan het genieten.
En nog heeel ff over je laatste zinnen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hals likken gaat ver.
Deed hij serieus of als grapje?
Nogmaals, ik heb dat gemist...
Dat Tijn probeert dat Mo verlieft op hem wordt ben ik niet eens. Monique heeft hem heel duidelijk kenbaar gemaakt dat dat niet zal gebeuren.
Nou dan bij deze : Ik plaats geen opmerkingen puur en alleen om te rellen. Wat ik zeg sta ik wel degelijk achter maar als er met goede argumenten aangetoond kan worden dat het kul is wat ik zeg ben ik meer dan bereid mee te gaan in het hervormen van mijn mening.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
sorry ik reageer misschien wat fel. Dat komt waarschijnlijk omdat jij nogal generaliserende opmerkingen plaatst over groepen mensen/kinderen die iets hebben waar jij niet in geloofd, of niet mee te maken hebt gehad.
De reden dat ik daar misschien wel fel op reageer is dat ik in mijn omgeving wel mensen ken die adhd, anti-depressiva, suikerintolerantie en zoals gisteren bijstand(tegen hun wil) in hun leven meemaken. Deze door jouw generaliserende opmerking zijn voor hun dagelijkse kost, lopen daar constant tegenaan in de zogenaamde buitenwereld.
Vandaar mijn misschien wat felle reactie op jouw one-liners. Ik kreeg het idee dat het wat provocerend gebeurde.
dat valt wel op jaquote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh als er ene iemand aardig wordt aangepkat de laatste dagen is het E10 wel
en als er 2 vertroeteld worden zijn het de gezusters bever
Het zien en dan geloven argument kan ook al niet meer. Zie de hele Sabrina/Etiënne discussie.quote:
Etjen is denk ik ook niet echt verliefd, die heeft de meest welwillende dame opgezocht.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien en het maakt me ook niet uit
ik vind tijn een toppertje
en in alle BB's hebben mensen elkaar al opgezocht om te kroelen/knuffelen
tijn heeft toegegeven verliefd te zijn op mo, wat ik op zich al klasse vind van hem (e10 blijft ontkennen tegen de groep)
ik denk niet dat het ooit verder zal gaan tussen die 2 dan nu
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook al de jufvrouw spelen?
ik heb alleen niet het gevoel, dat als jij komt met een opmerking out of the blue als: ik geloof niet in adhd, ik dan moet komen met een hele verhandeling van orthopedagogen die dagelijks met adhd gevallen te maken hebben om jouw in je mening te willen gaan hervormen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dan bij deze : Ik plaats geen opmerkingen puur en alleen om te rellen. Wat ik zeg sta ik wel degelijk achter maar als er met goede argumenten aangetoond kan worden dat het kul is wat ik zeg ben ik meer dan bereid mee te gaan in het hervormen van mijn mening.
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
![]()
Als je niet luistert ga je 100 keer de openingspost overtypen...
Jammer alleen dat er zo weinig gebeurt sinds Hilde weg isquote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
-knip-
ik mag hier mijn mening geven over de streams.
er is nog wel ergens een filmpje als je haar zo vreselijk mistquote:Op donderdag 21 september 2006 19:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er zo weinig gebeurt sinds Hilde weg is![]()
Nou om eerlijk te zijn, ik mis haar op de actuele streamsquote:Op donderdag 21 september 2006 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
er is nog wel ergens een filmpje als je haar zo vreselijk mist![]()
ik ook ze was wel erg om te lachen maar dat is e10 ookquote:Op donderdag 21 september 2006 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, ik mis haar op de actuele streams![]()
Het is ongelofelijk dat je je na mijn vorige post alsnog aangevallen voelt. Fijn ook dat je weer op de man speelt. Sorry maar maar deze soort infantiele en vooral kansloze opmerkingen van je getuigen niet van enige intelligentie waarvan je mij verwijt daaraan een gebrek te hebben. Ik hoop dat je je nog veel en vooral vaak ergert aan mij posts omdat je het niet verdient in te zien dat ik nooit de bedoeling heb gehad om je te kwetsen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb alleen niet het gevoel, dat als jij komt met een opmerking out of the blue als: ik geloof niet in adhd, ik dan moet komen met een hele verhandeling van orthopedagogen die dagelijks met adhd gevallen te maken hebben om jouw in je mening te willen gaan hervormen.
ik zal in het vervolg wel denken bij zulke one-liners: laat maar hij is niet wijzer, besteed er maar geen aandacht aan en ga verder met het volgen van de streams. Daar gaat het tenslotte in in dit topic, ik hoef hier niet te verdedigen of te hervormen, ik mag hier mijn mening geven over de streams.
STOER !quote:
Ik zag hem net op TV in bad met Milica en e10...quote:
Jeroen komt los.quote:
hoe dat ie zit te praten zeg, alsof ze al jaaaaaaren verkering hebben en dat ie4 zich verwaarloosd voeltquote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zag hem net op TV in bad met Milica en e10...
Hij maakte echt een 'total ass' van hemzelf door het milica kwalijk te nemen dat ze hem niet knuffelt...
Klopt ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
hoe dat ie zit te praten zeg, alsof ze al jaaaaaaren verkering hebben en dat ie4 zich verwaarloosd voelt
zielig hoor
Echt, zulke dingen moet je dus echt niet zeggen in het huis (op nationale TV)quote:Op donderdag 21 september 2006 19:37 schreef kukeleku het volgende:
Marlies vindt Chris Zeger helemaal leuk![]()
Nou dat zou nou zómaar s kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:38 schreef kukeleku het volgende:
Saab:"ik wil dat Geer en Goor komen logeren in onze prinsessenkamer"
kunnen ze weer samen door die prinsessendeur dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dat zou nou zómaar s kunnen gebeuren.
Jazeker. Het verheugelijke nieuws is medegedeeld op een Talpafeestje, zo liet een woordvoerder van Talpa weten.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef kukeleku het volgende:
[..]
kunnen ze weer samen door die prinsessendeur dan?
Die twee simpele zielen passen perfect bij de twee vrouwen inderdaad.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:38 schreef kukeleku het volgende:
Saab:"ik wil dat Geer en Goor komen logeren in onze prinsessenkamer"
Ik geloof dat ze t beide goed voor elkaar hebben Scan.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die twee simpele zielen passen perfect bij de twee vrouwen inderdaad.
Hij is gewoon écht verliefdquote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zag hem net op TV in bad met Milica en e10...
Hij maakte echt een 'total ass' van hemzelf door het milica kwalijk te nemen dat ze hem niet knuffelt...
dan gaat ie echt op mute, dan heb je 4 giebeltruttenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en Etjen zal er vast geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
He, Geer en Goor zijn legendarisch samenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwijt je geen gebrek aan intelligentie, verre van dat, ik voel me ook niet echt infantiel, ik geef alleen aan dat ik in het vervolg geen energie ga verspelen aan jouw one-liners. Ik snap ook dat je niet de bedoeling hebt gehad om mij persoonlijk te kwetsen. Ik geef juist aan dat ik zelf daarin te verwijten ben omdat ik voor sommige opmerkingen misschien wel lange tenen heb. Ook ik heb geen persoonlijke kwetsende dingen bedoeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk dat je je na mijn vorige post alsnog aangevallen voelt. Fijn ook dat je weer op de man speelt. Sorry maar maar deze soort infantiele en vooral kansloze opmerkingen van je getuigen niet van enige intelligentie waarvan je mij verwijt daaraan een gebrek te hebben. Ik hoop dat je je nog veel en vooral vaak ergert aan mij posts omdat je het niet verdient in te zien dat ik nooit de bedoeling heb gehad om je te kwetsen.
Niet eens alleen op mute. Zelfs gewoon helemaal UITquote:Op donderdag 21 september 2006 19:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan gaat ie echt op mute, dan heb je 4 giebeltrutten
pffffffffffffffffff
Okay.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik verwijt je geen gebrek aan intelligentie, verre van dat, ik voel me ook niet echt infantiel, ik geef alleen aan dat ik in het vervolg geen energie ga verspelen aan jouw one-liners. Ik snap ook dat je niet de bedoeling hebt gehad om mij persoonlijk te kwetsen. Ik geef juist aan dat ik zelf daarin te verwijten ben omdat ik voor sommige opmerkingen misschien wel lange tenen heb. Ook ik heb geen persoonlijke kwetsende dingen bedoeld.
neeje, ik wil dan wel ZIEN hoe e10 zich weer aan gaat lopen stellen natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet eens alleen op mute. Zelfs gewoon helemaal UIT
Tja.. Jantje Smit, Wolter Kroes enz enz... hebben het ook heel goed voor elkaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze t beide goed voor elkaar hebben Scan.
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Sonique het volgende:
/waarom ververs ik steeds de stream pagina ipv FOK....
Fok op je rechterbeeldscherm, streams op je linker. Dúh.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Sonique het volgende:
Ik mag hopen dat geer en goor niet in BB komen.....
/waarom ververs ik steeds de stream pagina ipv FOK....
je vergeet Frans Bauerquote:Op donderdag 21 september 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. Jantje Smit, Wolter Kroes enz enz... hebben het ook heel goed voor elkaar.
Ik heb maar 1 beeldscherm...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Fok op je rechterbeeldscherm, streams op je linker. Dúh..
Die had ik al geblokkeerd... maar die ook nog ja.quote:
Uhuh. Wat is je punt?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. Jantje Smit, Wolter Kroes enz enz... hebben het ook heel goed voor elkaar.
Ik ook.quote:
moet alles een punt hebben dan ?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:52 schreef arneaux het volgende:
Uhuh. Wat is je punt?
Dat NL van dat soort 'artiesten' houdt blijkbaar.quote:
Nou hij reageert op mijn opmerking dus een punt moet er wel zijn ja?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
moet alles een punt hebben dan ?
dan luister je toch niet goed naar de bewoners
die maken overal een punt van dat wel, maar wat het punt van een gesprek discussie is ...................................
is mij bijna altijd onduidelijk
Uhuh. Ook al zijn t simpele zielen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat NL van dat soort 'artiesten' houdt blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |