Wat stond er in de brief dan wat hem over de zeik hielp?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is not amused. De sanctie van de tuin kon hem weinig schelen, maar wat ze nu met de brief aan hem hebben geflikt, staat hem helemaal niet aan.
[afbeelding]
Wat staar er in die brief dan? (heb geen streams)quote:Op donderdag 21 september 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is not amused. De sanctie van de tuin kon hem weinig schelen, maar wat ze nu met de brief aan hem hebben geflikt, staat hem helemaal niet aan.
[afbeelding]
Egbert is best een goedlul, maar zelfs hij heeft zijn grenzen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Wat staar er in die brief dan? (heb geen streams)
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Fok was beetje traag, dus deze was 3 posts te vroeg open...![]()
Hij werd er weer eens op gewezen dat hij nooit goed leest.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:00 schreef Day het volgende:
[..]
Wat staar er in die brief dan? (heb geen streams)
Ah, vandaar de het huge-ass formaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werd er weer eens op gelezen dat hij nooit goed leest.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah, vandaar de het huge-ass formaat.
Slaat natuurlijk nergens op van BB. Vorige keer (toen de balonnenopdracht was mislukt) sprak BB de hele groep nog vermanend toe. Waarom Egbert eruit kiezen, als de hele groep de opdrachten niet goed leest?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werd er weer eens op gewezen dat hij nooit goed leest.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:05 schreef tonja het volgende:
Egbert heeft de uien niet uitgestald. Ik voel weer een sanctie aankomen.![]()
Hij moest volgens de brief, de spullen zo uitstallen dat de rest van de bewoners een plan kunnen maken. Om het plan te kunnen maken moesten de bewoners zelf de uien uitstallen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
---
Of je moet heel erg graag in het programma willen blijven.
het verbaast me iedere keer weer hoe mak bewoners op BB reageren. Nu ook weer. Zo laat je je toch niet behandelen lijkt me?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Je moet toch ook wel een bepaald type zijn om er tegen te kunnen dat je zo wordt behandeld. Of je moet heel erg graag in het programma willen blijven.
En wat wil Egbert? Juist.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Je moet toch ook wel een bepaald type zijn om er tegen te kunnen dat je zo wordt behandeld. Of je moet heel erg graag in het programma willen blijven.
Weinig. Ze zijn gewoon genaaid door BB. Ik denk dat Hummie het weer eens tijd vond voor zoiets en ik denk dat ze vantevoren al wisten dat er een sanctie zou worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom hij en E10 juist een sanctie kregen terwijl de anderen nog stiekum aan het snoepen waren. Wat heeft hij dan fout gedaan?
hij was volgens bb aan het treuzelenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom hij en E10 juist een sanctie kregen terwijl de anderen nog stiekum aan het snoepen waren. Wat heeft hij dan fout gedaan?
'Balansweek'De Weekopdracht met de ballonnen is niet gehaald, dus de Bewoners weten wat de consequentie is: Noodrantsoen! Dus wordt er nog snel even gehapt en geslikt...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Day het volgende:
daar lijkt het wel op hadden ze alleen beter de zusjes kunnen pakken met hun snoepjes eten dan had ik het nog gesnaptquote:Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig. Ze zijn gewoon genaaid door BB. Ik denk dat Hummie het weer eens tijd vond voor zoiets en ik denk dat ze vantevoren al wisten dat er een sanctie zou worden uitgedeeld.
Terwijl hij zich de longen uit het lijf liep en als een gek stond te hijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
hij was volgens bb aan het treuzelen
En als Semih nou met zijn worstje over de tieten van Michelline kwakt?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben niet zo veel voor op brood.
Micheline: "Ik kwak jouw worstje er gewoon op"
Semih: "En ik jouw borsten"
En dat een week lang. Gatverdamme.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:22 schreef Scarabee het volgende:
En met uien kun je best wat lekkere dingen maken
Uienbrood ( wat ze dus aan het maken zijn)
Uiensoep met een sneetje krokant brood ( uit de oven)
Gebakken uitjes
Je kan de bonen met uien koken heb je een stevige vullende soep. En dan ook met een krokant broodje erbij
Dat lijkt er wel vaker op.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:24 schreef neferhone het volgende:
lijkt net of e10 aan het zoenen is
Ik zelf ben dol op uienquote:Op donderdag 21 september 2006 17:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dat een week lang. Gatverdamme.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef mazaru het volgende:
Gewoon uien bakken, en dan op brood is best wel te eten.
Het zal trouwens wel een hoop poeperij worden met al die pindakaas en uien
Janina is gewoon een jankerd. Ze weet dat er noodransoenen komen, wil zie die niet, moet ze niet meedoen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:32 schreef Verida het volgende:
Janine maakt nu al problemen over het eten, ze moet goed eten anders geeft haar lichaam het op?
helemaal mee eens, vooral dat jankerd gedeeltequote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janina is gewoon een jankerd. Ze weet dat er noodransoenen komen, wil zie die niet, moet ze niet meedoen.
Voor 1 week? Met zn 7nen ofzo? No way.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:33 schreef Morwen het volgende:
Ze zitten lekker aan 1 stuk door te paffen200 sigaretten en 4 pakjes shag gaat echt niet voldoende zijn
![]()
200? Ze moesten toch alle peuken en shag inleveren?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:33 schreef Morwen het volgende:
Ze zitten lekker aan 1 stuk door te paffen200 sigaretten en 4 pakjes shag gaat echt niet voldoende zijn
![]()
Ze hebben een blik shag met hulzen gekregen, uit zo'n blik gaan 200 sigaretten.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
200? Ze moesten toch alle peuken en shag inleveren?
Bidden?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Wat is die Tijn toch met die kraaltjes aan het doen
BB de hardste ooit he !quote:Op donderdag 21 september 2006 17:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze hebben een blik shag met hulzen gekregen, uit zo'n blik gaan 200 sigaretten.
het zijn volgens mij maar 5 rokers, dan hebben ze 80 peuken voor een hele week, ook dat redden ze nooit. Fijn dan Janine als baas over de tabak, dat zal flink wat opschudding gaan gevenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:37 schreef Verida het volgende:
stel dat je 50 shaggies draait uit een pakje dan heb je 200 shaggies. 400 dus totaal gedeeld door zeven is 55 of zo per persoon is nog geen 10 per dag, dat gaan ze niet redden,
eg, rik, etienne, marcia, janine en wie dan nog meer?
Dat zijn er dus ongeveer 400. Gedeeld door 7 is 54 per man. Gedeeld door 7 is ongeveer 8 per dagquote:Op donderdag 21 september 2006 17:33 schreef Morwen het volgende:
![]()
Met zijn vieren, dacht ik. Marcia, Egbert, Janine en Rik. Waarvan Rik en Egbert stevige rokers zijn. Eggie rookt minimaal 3 pakjes shag per week, denk ik. En Rik 2 pakjes sigaretten per dag, denk ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Voor 1 week? Met zn 7nen ofzo? No way.
etienne rookt ook dus ze zijn met 5quote:Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met zijn vieren, dacht ik. Marcia, Egbert, Janine en Rik. Waarvan Rik en Egbert stevige rokers zijn. Eggie rookt minimaal 3 pakjes shag per week, denk ik. En Rik 2 pakjes sigaretten per dag, denk ik.
Etiënne rookt ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met zijn vieren, dacht ik. Marcia, Egbert, Janine en Rik. Waarvan Rik en Egbert stevige rokers zijn. Eggie rookt minimaal 3 pakjes shag per week, denk ik. En Rik 2 pakjes sigaretten per dag, denk ik.
Wat jammer nu dat Hilde eruit is....had haar graag zien sjokken met deze info op het schermquote:Op donderdag 21 september 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze hadden ook allemaal berichtjes op de tv. 'Sneller sneller' en 'big brother heeft niet alle tijd' enz enz... Dit was een vooropgezet plan
Afgelopen weekend of net daarvoor, weet niet meer exact, hadden ze een heel verhaal over de vorige BB's en dan met name de vorige editie. Toen zat vooral Egbert zich erg te verkneukelen dat die opdrachten telkens mislukten omdat ze niet goed lazen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werd er weer eens op gewezen dat hij nooit goed leest.
Echt stom... als BB hard was zouden ze nog helemaal niets gegeten hebben deze BB, want ze lezen altijd fout en maken daardoor blunders...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Afgelopen weekend of net daarvoor, weet niet meer exact, hadden ze een heel verhaal over de vorige BB's en dan met name de vorige editie. Toen zat vooral Egbert zich erg te verkneukelen dat die opdrachten telkens mislukten omdat ze niet goed lazen.
BB ziet alles
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef Verida het volgende:
nee, monique had een ketting van zichzelf kapotgemaakt, en tijn probeert deze nu te repareren
(ik vind het net een rozenkrans zo)
Volgens mij alleen bij speciale gelegenheden, net als Tijn. Maar met 4 redden ze het ook niet als ze in dit tempo doorgaan. Slim zou zijn om Egg 2 pakjes shag te geven, die rookt toch geen peuken. Dan heeft de rest iets van 350 sigaretten gedeeld door 7 is 50 per dag. Per persoon 17 sigaretten...moet te doen zijn normaal gesproken.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
etienne rookt ook dus ze zijn met 5
Als je Eg 2 pakjes geeft, dan zijn er nog maar 300 over.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij speciale gelegenheden, net als Tijn. Maar met 4 redden ze het ook niet als ze in dit tempo doorgaan. Slim zou zijn om Egg 2 pakjes shag te geven, die rookt toch geen peuken. Dan heeft de rest iets van 350 sigaretten gedeeld door 7 is 50 per dag. Per persoon 17 sigaretten...moet te doen zijn normaal gesproken.![]()
Beetje zoals Etiënne bij Sabrina bedoel je?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn is bijna niet meer bij Monique weg te slaan. Beetje zoals het vorig jaar met Roel ging.
Ik vind het liefquote:Op donderdag 21 september 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn is bijna niet meer bij Monique weg te slaan. Beetje zoals het vorig jaar met Roel ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |