wat is nou jou slechtste cover die je ooit gehoord hebt ?(nummer+ 2 uitvoerende bands)
dat blijft voor mij toch wel Under the bridge van de Red Hot Chili Peppers door all saints ()
't is uitgebracht, dus serieus, 'k snap d'r werkelijk niks van, is dit grappig of zou het mooi zijn?!
Het is een bak bagger en geen review waard...
quote:Nee dan die dance versie , the real life heet ie geloof ik, das pas erg.
Op donderdag 03 januari 2002 09:27 schreef spaceben het volgende:
Bassie en Adriaan - Bohemian Rhapsody't is uitgebracht, dus serieus, 'k snap d'r werkelijk niks van, is dit grappig of zou het mooi zijn?!
Het is een bak bagger en geen review waard...
quote:Logisch. Mick kan zelf namelijk ook niet zingen!
Op donderdag 03 januari 2002 15:51 schreef Bert-Jan het volgende:
satisfaction van de stones door britney spears![]()
![]()
![]()
dat mens ken niet zingen en dan zei mick jagger ook nog dat ie het wel goed vond
quote:mick zeker wel (hij wordt ietwat oud)
Op donderdag 03 januari 2002 16:11 schreef zaiga het volgende:[..]
Logisch. Mick kan zelf namelijk ook niet zingen!
quote:Lithium toch
Op donderdag 03 januari 2002 16:25 schreef BlueEyeZ het volgende:
Papa Roach heeft Smells like Teen Spirit gecovered, en dat was echt slecht.....
Ik heb het zowieso al niet op Papa Roach, omdat ze geen talent hebben, maar dat terzijde
(maar wel humor dan weer)
Hmm.. doe dan maar die R&B-versie van Bohemian Rhapsody, ik weet de naam van de 'artiesten' niet meer. Dat was pas echt een tenenkrommer, om die B&A-versie kan ik tenminste nog lachen.
quote:Voor mij niet, ik vind het een gaaf nummer. Erg leuk gedaan. Maar wat wil je ook met zulke wonderschone stemmen?
Op donderdag 03 januari 2002 09:12 schreef merulez het volgende:
dat blijft voor mij toch wel Under the bridge van de Red Hot Chili Peppers door all saints ()
quote:Hehe, klopt, daar schoten ze idd wat te kort... maar wat is Whole Again een prachtig nummer.
Op donderdag 03 januari 2002 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Atomic Kitten - Eternal Flame
Sorry, maar als je die uithalen niet haalt, maak ze dan ook niet.
quote:Ja!
En Under The Bridge van Alll Saints is goed!
Dem, nergens te vinden op Morpheus... heeft iemand 'em toevallig voor me? *erg benieuwd is*
quote:IR_Baboon stuurt 'em me al
Op donderdag 03 januari 2002 23:38 schreef Zander het volgende:
Het is Bassie en Adriaan, samen met Paul de Leeuw. Hij staat iig op Audiogalaxy.
Waarom? Dit heeft toch geen uitleg nodig
..en al die onwetende kindertjes; 'Ik hoorde dat het een cover was. Ik vind het zo'n mooi nr. ...van wie is het orgineel dan?' ..om te huilen
Dat hele Atomic Kitten gedoe is zowiezow al waardeloos..
[Dit bericht is gewijzigd door M.a.r.i.e.k.j.e op 03-01-2002 23:45]
"Wat? van Michael Jackson? Echt niet, he!"
quote:*mond open valt* oh my gawd...
Op donderdag 03 januari 2002 23:45 schreef Zander het volgende:
Ik sprak laatst iemand die niet eens wist dat Smooth Criminal van Alien Ant Farm ook een cover was."Wat? van Michael Jackson? Echt niet, he!"
* Tijn gaat ff een nieuwe signature invullen
Dis niet slecht, dis hilarisch
quote:Volgens mij de Braids of zo. Maar dan moet ik echt diep in m'n geheugen gaan graven.
Op donderdag 03 januari 2002 23:27 schreef Zander het volgende:
Hmm.. doe dan maar die R&B-versie van Bohemian Rhapsody, ik weet de naam van de 'artiesten' niet meer. Dat was pas echt een tenenkrommer, om die B&A-versie kan ik tenminste nog lachen.
Je had toen ook een of andere gast die een soort elvis jasje over Nirvana nummers gooide.... aarrgghh.. wat was dat slecht..
Lil' Kim- iets met Air Tonight ...ben de titel even kwijt. Was in ieder geval van Phil Collins
Owk slecht; Tricky-Something in the way..van Nirvana gecoverd
quote:Kashmir - Come With Me
Op donderdag 03 januari 2002 10:09 schreef mboogie2 het volgende:
Hoe heet het nummer nu ook al weer?
Led Zapelin
Puff Daddy
vind ik gaan hoor, voor P-diddy-pop-a-daddy-o vind ik dat nog een gaaf nummer en Jimmy Page himself doet ook mee op dat nummer dus het is niet zo dat P-diddy-pop-a-daddy-o het ript of zo....
quote:Mwa, er zijn zoveel mensen die goed kunnen zingen. Wat het origineel zo goed maakt is het gitaarspel en het feit dat de tekst over drugsverslaving gaat wat RHCP van dichtbij hebben meegemaakt (bandlid overleden door OD)...
Op donderdag 03 januari 2002 23:33 schreef Arcee het volgende:
Voor mij niet, ik vind het een gaaf nummer. Erg leuk gedaan. Maar wat wil je ook met zulke wonderschone stemmen?
Daar blijft op de cover wel heel weinig van over
quote:Ik weet gewoon dat het een erg lamme cover is....
Op donderdag 03 januari 2002 23:29 schreef reem het volgende:
zon dance remix van u2's new years day.. GAAAAAAR
IMHO...
quote:Het is nog erger dan dat: ik zag laatst een cd vol met R&B covers van Phil Collins! Gatverdamme
Op vrijdag 04 januari 2002 00:07 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
..Wat ik owk een slechte cover vind;Lil' Kim- iets met Air Tonight ...ben de titel even kwijt. Was in ieder geval van Phil Collins
Gedver, godver, kan het roffer en toffer
want ik word godverdomme schijtziek van dat gecover
steeds als ik m'n tv aanzet
dan zie ik zo'n opgedofte tweedehands slet
die een hit van wat jaren terug verneukt
met zo'n vlakke housebeat die er maar doorheen beukt.
Het liefst gooi ik dan m'n tv aan scherven
ik zou er wat voor geven om hun te zien sterven
hoever kan het muzikale peil nog zakken?
Jaren 90 muziek zet zichzelf te kakken
't is een schande en tegelijkertijd ook triest
iedereen noemt zichzelf tegenwoordig artiest
dus tijd om de waarheid weer te zeggen
en al die nepgroepen het verschil uit te leggen:
Een artiest schrijft teksten muziek of beats
een zangeres die zingt, en doet verder niets!
zonder een artiest zijn ze dus een loser
vergankelijk, afhankelijk van een producer
een cover is dan de gemakkelijkste shit
op naar de roem, met een makkelijke hit
voor het makkelijke geld, voor een makkelijke bitch
het wordt tijd voor een muzikale switch
of een nieuw verbod in de muzikale wet
want geen kans dat de radio het belet
Coverende stelende nepartiesten,
jullie zijn verantwoordelik voor dit trieste
decennium, tien jaar flauwekul
met een creativiteitsgehalte van nul
jullie halen muziek uit de biobak
en voeren het de varkens met gemak
en de consument volgt trouw elke trend
want die varkens zijn niets betrs gewend!
Zo is 't maar net.
over dit soort onderwerpen wil ik onderhand niks meer kwijt, 't heeft toch allemaal geen zin
Britney spears covered faith no more met DIGGING THE GRAVE of basement Jaxx covered Front 242 bwrk
* _Osiris_ neemt je mee naar het begin
0 jaar op
de rode demo ( waarvan ik trotste bezitter ben)
het nummer de perenboom
het effect errug dope zeker het stuk drna
jaaaaaa dat had je niet verw8 in de 17de eeuw hadden ze ook al dope rijmpjes (weet niet meer pcies draai em nooit bang dat me cassette ding em op eet)
slechtste cover ooit? zeker weten all saints - under the bridge
DAt wou ik ook zeggen, helemaal mee eens dus
Like a prayer
material girl
Mysterious ways
en binnekort de nieuwe single BOOTS (these boots are made for walking)
Tip: Fly like an eagle door Seal!
Nu was het origineel (Steve Miller) al behoorlijk ok, deze cover mag er zijn, toch?
De rest is meuk, hoewel ik Life Of Agony's "Don't You Forget About Me" (v/d Simple Minds lieve M$N-meisjuhs... oude band uit de vorige eeuw) toch ook wel errug lekker vind...
quote:braids klopt helemaal
Op donderdag 03 januari 2002 23:58 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Volgens mij de Braids of zo. Maar dan moet ik echt diep in m'n geheugen gaan graven.
goed geheugen dus
quote:Dat meen je niet!!!
Op woensdag 09 januari 2002 23:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:Britney spears covered faith no more met DIGGING THE GRAVE
(nee, niet door d'r vriendje!! )
quote:WTF is/zijn KMFDM?
Op vrijdag 11 januari 2002 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Een aantal covers van KMFDM zijn wel slecht (maar dan ook weer zo slecht dat ze weer leuk zijn):Like a prayer
material girl
Mysterious waysen binnekort de nieuwe single BOOTS (these boots are made for walking)
quote:Die vind ik dan wel weer cool
Op vrijdag 04 januari 2002 18:19 schreef yellow_snow_ het volgende:
Simply Red heeft ooit het nummer van Neil Young 'Mellow my mind' gecoverd.. Ome Neil zong het lekker vals en met een onvervalste snik. Die hebben de Simplys weggelaten. klinkt voor geen meter nu
Ik nomineer de Brandy & Ray-J cover van Another Day in Paradise en Lil' Kim is nog erger ;R
Vibrators - Come as you are
UK Subs - Stay away
Agent Orange - Serve the Servants
Total Chaos - Breed
Dee dee ramone - Negative Creep
Dr. Know - Aneurysm
ik weet niet precies meer hoe de cd heet, smells like bleach
maar goed... walgelijk. in één woord gezegd.
het lef om nirvana te coveren is al één punt, want je kan een liedje van hun niet verbeteren, maar hoe erg deze bands de originele liedjes verpest hebben is gewoon niet meer normaal. download voor de grap maar eens die van dee dee ramone
quote:KMFDM
Op zondag 13 januari 2002 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
WTF is/zijn KMFDM?
KMFDM was one of Wax Trax's first industrial superstars, combining the corrosive scratching of their guitars with a hard, throbbing hip-hop-derived beat. In the late '80s, the German trio (originally a quartet) became an underground sensation not only in America but in much of Europe; clubs became devoted to playing their style of abrasive, distorted, guitar-driven dance music. KMFDM continued to be one of the major industrial bands of the '90s, with their recordings becoming even more aggressive, both musically and politically, as evidenced by releases including 1995's Nihil and Juke-Joint Jezebel as well as 1996's XTORT. A self-titled effort appeared in 1997, followed a year later by Retro. Adios was released in 1999, and KMFDM disbanded, with several members forming MDFMK. ~ Stephen Thomas Erlewine, All Music Guide
[bron: Imusic.com]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |