Bagger?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:20 schreef Henny_Huisman het volgende:
Tegenwoordig kom je niet meer onder de bagger van James Morrison uit
Inderdaad, dat nummer hoor je zo vaak en als het nu leuk was ofzo.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:20 schreef Henny_Huisman het volgende:
Tegenwoordig kom je niet meer onder de bagger van James Morrison uit
Niet dat ik Sting of The Police nou zo geweldig vind, maar van de bands uit die jaren kan ik tenminste nog wel het muzikale vakmanschap ontdekken.quote:Sting voorspelt einde der popmuziek
Uitgegeven: 20 september 2006 13:02
Laatst gewijzigd: 20 september 2006 14:30
HAMBURG - De Britse popzanger Sting heeft een vernietigend oordeel geveld over de huidige moderne muziek. "We zijn aan het einde van de popmuziek en de rockmuziek ligt op sterven", zegt de 54-jarige zanger in het Duitse magazine Stern.
De muziek beweegt zich volgens de voormalige leadzanger van The Police in creatief opzicht in een eindeloze lus van hetzelfde. "Als je in de auto popradio hoort, die kinderlijke poëzie, dan val je in slaap", aldus Sting.
Hij beklaagt zich vooral over de rockmuziek. "We hebben ons veel te lang voorgehouden dat rock 'n' roll revolutionair was. Dat kunnen we vergeten, rock is reactionair." De redding voor de muziek ligt in het verleden, vindt Sting, zoals een album met vierhonderd jaar oude liedjes van de Engelse renaissancecomponist John Dowland (1563-1626). "Dergelijke muziek is groter dan wat er nu wordt gemaakt."
De acts die nu met een vingerknip groot gemaakt worden zijn het grote probleem.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Niet dat ik Sting of The Police nou zo geweldig vind, maar van de bands uit die jaren kan ik tenminste nog wel het muzikale vakmanschap ontdekken.
Mooi om te zien dat een gerenommeerd muzikant de ongelooflijke troep op de radio ook meer dan zat is. Het is gewoon 90 % pure bagger.
En had je al wat bier op toen?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:07 schreef Sebash het volgende:
ilse was anders steengoed op dat bier festival in almere
schei uit man, dat was van dat 40% bier, 60% water bier (festival bier....waar trouwens ook wel ens een topic over te openen is)quote:
klacht busted.. omdat die mensen daar naar dr bleven kijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:11 schreef Sebash het volgende:
[..]
schei uit man, dat was van dat 40% bier, 60% water bier (festival bier....waar trouwens ook wel ens een topic over te openen is)
maar heel de grote markt bleef buiten staan, pas toen ze weg ging dook iedereen het nachtleven in, maar ze zong ook gewoon very nice.
Klacht busted
Sting heeft best wel gelijk ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Niet dat ik Sting of The Police nou zo geweldig vind, maar van de bands uit die jaren kan ik tenminste nog wel het muzikale vakmanschap ontdekken.
Mooi om te zien dat een gerenommeerd muzikant de ongelooflijke troep op de radio ook meer dan zat is. Het is gewoon 90 % pure bagger.
Ja wat is dat gejank met 'eerlijk' wat ik overal ineens zie? Een tijdje terug liep ik langs een bakker en die verkocht 'eerlijke broodjes'.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:22 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Sting heeft best wel gelijk ja.
Bands als Level42, Tears for fears, Whitesnake, Duran Duran, Van Halen, dat is echte eerlijke goeie muziek.
Nee, tegenwoordig heb je die bagger van Racoon, James Morrison, Robbie Williams, Pink,
Of die mensen die het kopen hebben gewoon geen verstand van muziek. Ik bedoel, Boten Anna of Starstylers ofzo zijn niet echt muzikale hoogstandjes, maar lekkere simpele muziek die goed aanslaat bij de jeugd en paupers zonder ontwikkelde muzieksmaak.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:06 schreef Devrim_ het volgende:
Bagger?
Als het bagger is dan zou het niet verkopen.
Dat het niet jou smaak is hoeft niet te betekenen dat het bagger is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |