Je hebt wel internet natuurlijk daar... maar Fokken zal ff minder worden zeker?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Atuniel het volgende:
Zo... dat was het dan... nog paar minuutjes en ik zeg Tabe
Betekent wel dat ik bij mn volgende werkgever wel aan het werk zal moeten, de eerste tijd dan in ieder geval. Ik hoop dat ik een bureau krijg met mn rug tegen de muur
Ja dat denk ik wel... weet wel zeker.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt wel internet natuurlijk daar... maar Fokken zal ff minder worden zeker?
Of niet
Geen idee of er nog een ander golf spel is gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is er een andere golfgame op de Xbox 360 dan?
Ik weet niet of je toentertijd Tiger Woods 2004 hebt gespeeld maar die was echt geweldig! Dit lijkt het eerste deel te worden wat TW2004 overtreft. Ik hou normaal helemaal niet van sportgames, maar golf werkt op een console!
Hier een preview op Gamespot:
http://www.gamespot.com/xbox360/sports/tigerwoodspgatour07/news.html?sid=6157806&mode=previews&tag=previews;title;1
Een een cool filmpje over jezelf namaken op IGN:
http://xbox360.ign.com/objects/826/826459.html
Gewoon jezelf namaken, lekker chillen op de bank met een biertje. Tegen elkaar spelen in real time of in tornooi.
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel... weet wel zeker.
Vanaf 1 Oktober zal ik ws heel weinig online zijn, ook thuis niet veel.
My niggerquote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel... weet wel zeker.
Heeerlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Atuniel het volgende:
Ik word dat gelul om die schipholbrand nou onderhand echt spuugzat he!!
Dat oeverloze gewouwel om een stel kansloze die geroosterd werden.. ze sterven bij bosjes per dag in Soedaan, daar hoor je niemand over.
Donner opgestapt, mooi, beetje te laat... zo'n 3 JAAR!! Die domme kneus komt met iedere keer "sorry" of "van tafel vegen" er van af.. held hoor in dit rompkabinet om je boeltje te pakken... wat een fucking held.
En dan dat takkewijf met vervroegd vakantie, ze wilde al uit de kamer stappen hierna... nu heeft ze mooi een paar maanden vakantie extra.
Maar please... shut the FUCK UP over die teringbrand!!
*Eenschquote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Atuniel het volgende:
Dat oeverloze gewouwel om een stel kansloze die geroosterd werden.. ze sterven bij bosjes per dag in Soedaan, daar hoor je niemand over.
Donner opgestapt, mooi, beetje te laat... zo'n 3 JAAR!! Die domme kneus komt met iedere keer "sorry" of "van tafel vegen" er van af.. held hoor in dit rompkabinet om je boeltje te pakken... wat een fucking held.
En dan dat takkewijf met vervroegd vakantie, ze wilde al uit de kamer stappen hierna... nu heeft ze mooi een paar maanden vakantie extra.
Gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Atuniel het volgende:
jah ach... moet alles hier weer rebootenquote:
De marketingswereld is ongekend Gijs..... Wie weet stond die met een reden openquote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha...wat een sukkels bij Ubisoft. Laten ze een FTP server openstaan met 2GB aan concept art waartussen ook een heleboel niet aangekondigde games staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |