Open er een topic over ofzo gastquote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
leuk he macht![]()
ps: ik las in je fotoboek dat je gebanned was voor 3 maanden?![]()
Ik vond het niet leuk eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef roque79 het volgende:
Hahahahaha ik heb dubbel gelegen van het lachen
Omdat -ie van zon houdt, wellicht?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef -Nielz- het volgende:
Leuke tekst. Maar waarom gebruik je 5 keer "mensen die van zon houden"?
Herhaling is krachtigquote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef -Nielz- het volgende:
Leuke tekst. Maar waarom gebruik je 5 keer "mensen die van zon houden"?
Mensen die hun groente en fruit niet zelf afwegen moeten ook een papercut krijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:09 schreef Palomar het volgende:
haha herkenbaar, zo ga ik ook altijd in de verkeerde rij staan waarbij iemand zn zakje bananen niet heeft afgewogen of dat het wisselgeld op is
Maar dat is het punt niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef BoukeF het volgende:
Ik heb de hele tekst gelezen ondanks het ontbreken van enters om tot mooie alinea's te komen. Dat had echter heel goed gekund aangezien de lap tekst in meerdere delen op te dleen is. Zo had TS kunnen beginnen met een alinea over de toedracht tot het halen van ontbijtspek voor zijn avondeten, wat inderdaad een beetje een rare combinatie is, maar dat kunnen we de TS niet verwijten. Vervolgens had er een alinea kunnen komen over het eerste gedeelte van de heenreis en een alinea over het tweede gedeelte van de heenreis. De heenreis werd namelijk onderbroken door een feest van een basisschool waardoor de straat werd afgezet. Het is me niet geheel duidelijk geworden waarom het feest zonodig op straat moest worden gevierd ipv op het schoolplein. Als de TS dat nog even wil verduidelijken graag. Vervolgens had er een alinea kunnen volgen over de parkeerperikelen van de fiets en weer een alinea over de discussie van de bijstandmoeders. De verhalen bij de kassa waren wel duidelijk. TS, dank daarvoor.
Yep. Waarom niet? De waarheid is misschien hard voor kassakut maar ik ben tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef DFDuo het volgende:
Heb je dat echt gezegd tegen die gast?![]()
Whehehe ik ben niet negatief. Een oetlul? Ja dat misschien wel maar negatief? Absoluut niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef Sjummie het volgende:
Je roept het onheil over je af door iedereen en alles kut te noemen. Negatieve oetlul ben je.
Lach 's wat vaker en neem het leven niet zo serieus.
Nee ook nietquote:Op donderdag 21 september 2006 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Leuk topic
Wast een lekker wijf achter het kassiere ?
Domme mensen zijn, toch zeker achter de kassa, een net zo'n grote afknapper als visueel onprettige mensen. Maar dat is hier het punt niet!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee ook niet
Maar van alle lelijke kassieres daar was zij het minst visueel onprettig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |