Meestal zijn mannen achter de kassa nog erger. Die bakken er echt niets van.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Meestal zijn mannen achter de kassa nog erger. Die bakken er echt niets van.
En zelf heb je dat niet gedaan om het te benadrukken zeker?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef BoukeF het volgende:
Ik heb de hele tekst gelezen ondanks het ontbreken van enters om tot mooie alinea's te komen. Dat had echter heel goed gekund aangezien de lap tekst in meerdere delen op te dleen is. Zo had TS kunnen beginnen met een alinea over de toedracht tot het halen van ontbijtspek voor zijn avondeten, wat inderdaad een beetje een rare combinatie is, maar dat kunnen we de TS niet verwijten. Vervolgens had er een alinea kunnen komen over het eerste gedeelte van de heenreis en een alinea over het tweede gedeelte van de heenreis. De heenreis werd namelijk onderbroken door een feest van een basisschool waardoor de straat werd afgezet. Het is me niet geheel duidelijk geworden waarom het feest zonodig op straat moest worden gevierd ipv op het schoolplein. Als de TS dat nog even wil verduidelijken graag. Vervolgens had er een alinea kunnen volgen over de parkeerperikelen van de fiets en weer een alinea over de discussie van de bijstandmoeders. De verhalen bij de kassa waren wel duidelijk. TS, dank daarvoor.
tsjek,quote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
En zelf heb je dat niet gedaan om het te benadrukken zeker?
Zwollequote:
Bij dezequote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef BoukeF het volgende:
Ik heb de hele tekst gelezen ondanks het ontbreken van enters om tot mooie alinea's te komen. Dat had echter heel goed gekund aangezien de lap tekst in meerdere delen op te dleen is. Zo had TS kunnen beginnen met een alinea over de toedracht tot het halen van ontbijtspek voor zijn avondeten, wat inderdaad een beetje een rare combinatie is, maar dat kunnen we de TS niet verwijten. Vervolgens had er een alinea kunnen komen over het eerste gedeelte van de heenreis en een alinea over het tweede gedeelte van de heenreis. De heenreis werd namelijk onderbroken door een feest van een basisschool waardoor de straat werd afgezet. Het is me niet geheel duidelijk geworden waarom het feest zonodig op straat moest worden gevierd ipv op het schoolplein. Als de TS dat nog even wil verduidelijken graag. Vervolgens had er een alinea kunnen volgen over de parkeerperikelen van de fiets en weer een alinea over de discussie van de bijstandmoeders. De verhalen bij de kassa waren wel duidelijk. TS, dank daarvoor.
had em gewoon gelezen...quote:Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bagger verwijdert, lees de OP of reageer niet!
Nopequote:Op donderdag 21 september 2006 15:51 schreef SuperRogier het volgende:
Hebben ze bij de c1000 geen snelkassa voor 10 producten of minder..?
Bij een beetje Super de Boer AH hebben ze dat toch wel..![]()
Hehehe dat zijn inderdaad kutlui ja. Ik hoop ook altijd dat die mensen zelf een winkel krijgen met heel veel personeel maar geen klanten. Zal ze leren die stakkers.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:54 schreef Tism het volgende:
Ik erger me altijd aan mensen die 5 tot 10 minuten later terug komen omdat ze iets niet snappen of als er iets niet klopt op hun kassabonnetje, als er een fucking lange rij staat!
Meestal gaat het om een korting op een artikel, WHEHEHEEE! Ik heb 10 cent te veel betaalt!! Rot toch op!!!
Open er een topic over ofzo gastquote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
leuk he macht![]()
ps: ik las in je fotoboek dat je gebanned was voor 3 maanden?![]()
Ik vond het niet leuk eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef roque79 het volgende:
Hahahahaha ik heb dubbel gelegen van het lachen
Omdat -ie van zon houdt, wellicht?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef -Nielz- het volgende:
Leuke tekst. Maar waarom gebruik je 5 keer "mensen die van zon houden"?
Herhaling is krachtigquote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef -Nielz- het volgende:
Leuke tekst. Maar waarom gebruik je 5 keer "mensen die van zon houden"?
Mensen die hun groente en fruit niet zelf afwegen moeten ook een papercut krijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:09 schreef Palomar het volgende:
haha herkenbaar, zo ga ik ook altijd in de verkeerde rij staan waarbij iemand zn zakje bananen niet heeft afgewogen of dat het wisselgeld op is
Maar dat is het punt niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef BoukeF het volgende:
Yep. Waarom niet? De waarheid is misschien hard voor kassakut maar ik ben tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef DFDuo het volgende:
Heb je dat echt gezegd tegen die gast?![]()
Whehehe ik ben niet negatief. Een oetlul? Ja dat misschien wel maar negatief? Absoluut niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef Sjummie het volgende:
Je roept het onheil over je af door iedereen en alles kut te noemen. Negatieve oetlul ben je.
Lach 's wat vaker en neem het leven niet zo serieus.
Nee ook nietquote:Op donderdag 21 september 2006 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Leuk topic
Wast een lekker wijf achter het kassiere ?
Domme mensen zijn, toch zeker achter de kassa, een net zo'n grote afknapper als visueel onprettige mensen. Maar dat is hier het punt niet!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee ook niet
Maar van alle lelijke kassieres daar was zij het minst visueel onprettig.
Hee doe eens grappig in je eigen topics...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En wat vraag je daarvoor?![]()
sufkut..quote:Op donderdag 21 september 2006 19:06 schreef Corksterr het volgende:
Ik werk ook bij de c1000 als vakkenvuller, ik erger me ook steeds dood aan klanten. "Ja in de folder staat dat dit product ¤ 2,51 kost en kijk, hier op het bonnetje: ¤ 2,59!"
Dan pak ik altijd mijn portemonnee en geef ik ze het geld, geen zin om dat geld terugkrijgen weer helemaal te regelen bij een cassiere.
Oh nee?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
sufkut..
als ze betaald hebben, gaan ze nooit meer de winkel in hoor.. zuig je ook uit je middelvinger dit.
En die Caissiersquote:
Haha jij hebt nooit in een supermarkt gewerktquote:Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
sufkut..
als ze betaald hebben, gaan ze nooit meer de winkel in hoor.. zuig je ook uit je middelvinger dit.
En het zijn ook nog eens bessen eigenlijk. Bananen dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Mensen die hun groente en fruit niet zelf afwegen moeten ook een papercut krijgen.
Bananen zijn trouwens geen fruit maar kruid. Maar dat is het punt niet.
C1000 in zuid. Geen idee welke straat het is eigenlijk... Jellisenkamp denk ik.quote:
Is er bij de AH geen opleidingeis meer dan? Paar jaar terug mocht je alleen nog achter de kassa zitten als je minimaal HAVO diploma hebt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:46 schreef ElZwino het volgende:
Ik werk zelf bij de AH en daar heb je ook van die kassakutjes. Verschrikkelijk domme wijven die niets snappen en zelfs als je een blikje cola koopt van 30 cent op het schermpje kijken wat ze terug moeten geven als je met 1 euro betaald. En dan vaak ook nog te weinig teruggeven![]()
En bij Aldi was het altijd VWO, maar dat is het punt niet...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Is er bij de AH geen opleidingeis meer dan? Paar jaar terug mocht je alleen nog achter de kassa zitten als je minimaal HAVO diploma hebt.
AH/Super de Boer/Coop kassa-teefjes zijn minstens zo dom hoor...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:29 schreef Yankee_One het volgende:
krijg je bij de c1000 he
hier bij de AH zijn de meeste wel gezegend met een welontwikkelde hersens. nu zijn het niet allemaal lichten, maar de meesten snappen de dingen tenminstequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:51 schreef whoops het volgende:
[..]
AH/Super de Boer/Coop kassa-teefjes zijn minstens zo dom hoor...
Behalve m'n favo AH kassameisje, die is lief en slim...![]()
zelf zit ik gelukkig niet achter de kassa, maar mensen die het wisselgeld gaan natellen. pin/chip dan muts!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:58 schreef droks het volgende:
Ik werk ook in de supermarkt als vakkenvuller, en soms moet ik dan achter de kasse. Snap ook niet alles van dat ding maar veel klanten maken zich echt druk om niks.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:11 schreef beelz het volgende:
[..]
C1000 in zuid. Geen idee welke straat het is eigenlijk... Jellisenkamp denk ik.
Nee niet dat ik weet. Toen ik solliciteerde werd er wel naar gevraagd maar ik denk dat ze dat meer voor kennisgeving aannemen. Maarja ik solliciteerde ook voor 'vulploegmedewerker' en daar volstond VWO welquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Is er bij de AH geen opleidingeis meer dan? Paar jaar terug mocht je alleen nog achter de kassa zitten als je minimaal HAVO diploma hebt.
*mompelt iets van pot en ketel*quote:Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef BoukeF het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef G-lock het volgende:
Goed verhaal
...ik had er ook laatst eentje die geen code wist voor een kratje, en ook niet wist hoe ze moest vermigvuldigen dus die heeft 24 keer (eerst geteld hoeveel er in een krat zaten natuurlijk) één flesje gescant...
Niveau van topic daaltquote:Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef Kijkeensaan het volgende:
Niet zo negatief over kassakutten. Ik voel me aangesproken ja.![]()
Vind die Chinees niet zo goed... Afhalen vind ik sowieso niet zo geweldig... ga liever uit etenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef swollywood het volgende:
Dat moet haast wel de C1000 aan de Sellekamp zijn
In het zelfde winkelcentrum zit trouwens wel een donders goede afhaalchinees![]()
Ach, die bami is toch aangebrand!111!!!!23ROFLMAOquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed stuk!
Bij ons is de Loller1000 afgefikt, om hierbij tevens de geweldige afhaalchinees mee de afgrond in te sleuren. Nu duurt 't weer een jaartje of wat voor ze alles herbouwd hebben. Om nog maar te zwijgen over de verzekering van de Chinees, of eigenlijk het ontbreken daarvan. Die zien we dus nooit meer terug. Hierdoor ben ik genoodzaakt mijn afhaalgerechten te halen bij de andere Chinees, dichtbij de lokale Plusmarkt, alwaar ze de bami niet zo lekker lang hebben als bij de andere afhaalchinees.
Bij onze school is ook een C1000 dat ze 'snelkassa' noemen. Maar volgens mij ben je sneller als je bij een normale kassa gaat staanquote:Op donderdag 21 september 2006 15:59 schreef DamzkoO het volgende:
Hahahaha top-verhaal, leuk geschreven!
Onze C1000 heeft wel zo'n snelkassa waar je met de chip betaald, erg handig voor als je ff wat te snacke wil halen
Gecondoleerd.quote:
Idd geniaalquote:Op donderdag 21 september 2006 15:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Helemaal gelezen
En mezelf ziek gelachen
Da's niet altijd waar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef teamlead het volgende:
les 1: de kortste rij duurt het langst
maar da's het punt niet
haha, ik moest lachenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef beelz het volgende:
Ik krijg mijn 4,40 terug en zeg tegen knekker die de hele tijd moest komen helpen dat hij beter bij kassakut kan blijven staan om zijn schoenen te sparen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |