abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2006 @ 15:29:11 #1
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_42016650
Godver... Ik heb dus al een hekel aan boodschappen doen maar nu was het wel weer heel erg.
Ik moest een pakje ontibjtspek hebben voor de pannenkoeken vanavond. Dat is op zich al stom natuurlijk, ontbijtspek bij het avondeten.. Welke eikel heeft dat bedacht?

Fijn ik dus naar de C1000, op de fiets uiteraard want het is mooi weer voor mensen die van zon houden. En daarbij komt ook dat ik geen rijbewijs heb dus al regende het dan moest ik nog op de fiets. Fijn dat is het punt niet. Kom ik daar via de normale route, merk ik dat de straat die ik normaal neem afgezet is omdat de kutbasisschool die daar zit een of ander kutfeest heeft voor die kutkinderen met zo'n kutspringkussen. Goed dat is het punt ook niet want zoals ik al heb gemeld is het mooi weer voor mensen die van zon houden dus fietste ik een stukje verder en nam ik een iets andere route.

Kom ik daar bij de C1000 aan, merk ik op dat de fietsenstalling vol staat. Logisch natuurlijk want meer mensen hebben waarschijnlijk gemerkt dat het mooi weer is voor mensen die van zon houden. Ik zet mijn fiets dus naast de fietsenstalling, in de buurt van een labrador retriever die me hijgend aanstaarde. Kutbeesten zijn dat trouwens, honden. Maar goed dat is het punt niet.

Ik loop de C1000 binnen waar het een stuk minder warm is dan buiten. Kut natuurlijk want het is buiten best lekker voor mensen die van zon houden. Ik stiefel tussen de bijstandmoeders door die staan te praten over druiven. Kutwijven, ga het hiushouden doen ofzo... Goed dat is het punt niet.

Ik naar de koeling toe en pak een pakje ontibjtspek voor het avondeten. Ik loop langs de vrieskisten en vleesafdeling naar de kassa toe. 4 Kassa's zijn open. Ik kijk welke kassa de korste rij heeft en waar de mensen in de rij het minst hebben om af te rekenen. Ik wou graag snel weer naar buiten omdat het lekker weer is voor mensen die van zon houden. Ik sta als derde in de rij. Achter mij een dik wijf die rook alsof ze hutspot in haar oksels bewaart. Kutwijf.

Erger nog werd het toen ik merkte dat de kassakut er niets van bakte. De vrouw die aan de beurt was had van die kutbonnen bij zich met kwartetdingen erop. Scant die kassakut alles en zegt dat de vrouw 20 euro moet betalen. Vrouw zo van "Waarom? Ik heb gratis dingen jij moet normaal doen". Dus kassakut kijkt dom uit haar ogen. Ogen die trouwens wel heel dicht bij elkaar stonden. Goed 10 minuten later is het eindelijk tot dat genetisch manco doorgedrongen dat de vrouw niets hoeft te betalen en riep ze om hulp. Goed gevalletje 1 opgelost.

De vrouw voor mij was nu aan de beurt. Type Domino D-Day kijker. Je kent ze wel. Fijn, zij dus haar boodschappen laten scannen en wil 20 euro extra pinnen. Kassakut keek nu nog zwakzinniger dan bij vrouw 1 maar wat verwacht je? Goed de boodschapen waren bij elkaar een paar euro. Laten we zeggen 12 euro. 12 + 20 = 32. Vrouw haalt pinpas door pinmachine (Godverdomme kutwijf dat had je ook meteen kunnen doen!) en drukt pincode in. Traag. Kassalade gaat open. Kassakut doet kassalade dicht. Zonder de 20 euro voor het trage kutwijf uit de lade te pakken. Vrouw kijkt zo van "Hee newbie waar is mijn geld?" Kassakut kijkt alsof ze elk moment kan beginnen met kwijlen. Kassakut weet niet hoe lade open moet. Hulp roepen! Jawel!

Fijn dat opgelost ik ben eindelijk aan de beurt en laat 1 pakje ontbijtspek voor het avondeten scannen. 60 cent. Ik geef een briefje van 5 euro. Of ik niet kleiner heb? "Jawel," zeg ik "maar dat is niet genoeg" Kassakut kijkt me aan alsof ze water ziet branden. Fijn, ik krijg 4,40 terug maar kassakut beweert dat ik maar 40 cent terug krijg omdat ik met 1 euro betaald zou hebben. Goed je raadt het al, er moest weer hulp komen. Ik krijg mijn 4,40 terug en zeg tegen knekker die de hele tijd moest komen helpen dat hij beter bij kassakut kan blijven staan om zijn schoenen te sparen. Kassakut kijkt alsof ze binnen nu en 10 seconden een scheermesje pak en de kraspanda uit gaat hangen. Ik ben maar snel naar buiten gegaan want het dikke wijf die ruikt alsof ze hutspot in haar oksels opslaat komt nu wel erg dichtbij.

Zwakzinnige kassakut bij de C1000: Als je dit leest hoop ik dat je jeuk op je rug krijgt en hele korte armpjes.

Talpa

[ Bericht 0% gewijzigd door beelz op 21-09-2006 15:46:43 (Op speciaal verzoek even enters toegevoegd *)) ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_42016769
Helemaal gelezen

En mezelf ziek gelachen
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  donderdag 21 september 2006 @ 15:33:31 #3
44649 beelz
pi_42016772
Samenvatting voor mensen met een kort aandachtsvermogen:

Pakje ontbijtspek kopen duurde lang omdat kassakut zwakzinnig is.
Besef Regulier!
  donderdag 21 september 2006 @ 15:38:26 #4
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_42016892
mooie tekst... gewoon lezen, stelletje zeikerds...

maar da's het punt niet
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  donderdag 21 september 2006 @ 15:39:07 #5
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42016902
HAHA ik lach je uit.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 15:40:46 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42016943
tering..

Kassapersoneel
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_42017002
in zuidlaren?
vandaag ben ik de paus.
vandaag sterft de paus
morgen ben ik god
en morgen vergaat de wereld
pi_42017019
Ik heb de hele tekst gelezen ondanks het ontbreken van enters om tot mooie alinea's te komen. Dat had echter heel goed gekund aangezien de lap tekst in meerdere delen op te dleen is. Zo had TS kunnen beginnen met een alinea over de toedracht tot het halen van ontbijtspek voor zijn avondeten, wat inderdaad een beetje een rare combinatie is, maar dat kunnen we de TS niet verwijten. Vervolgens had er een alinea kunnen komen over het eerste gedeelte van de heenreis en een alinea over het tweede gedeelte van de heenreis. De heenreis werd namelijk onderbroken door een feest van een basisschool waardoor de straat werd afgezet. Het is me niet geheel duidelijk geworden waarom het feest zonodig op straat moest worden gevierd ipv op het schoolplein. Als de TS dat nog even wil verduidelijken graag. Vervolgens had er een alinea kunnen volgen over de parkeerperikelen van de fiets en weer een alinea over de discussie van de bijstandmoeders. De verhalen bij de kassa waren wel duidelijk. TS, dank daarvoor.
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
  donderdag 21 september 2006 @ 15:43:59 #9
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42017033
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:40 schreef Renesite het volgende:
tering..

Kassapersoneel
Meestal zijn mannen achter de kassa nog erger. Die bakken er echt niets van.
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 15:44:21 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42017045
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Meestal zijn mannen achter de kassa nog erger. Die bakken er echt niets van.
Klopt.
Ik zuig
pi_42017067
haha goed verhaal!

verder wel lullig voor je natuurlijk..
De koningin van de mode is terug.
  donderdag 21 september 2006 @ 15:45:07 #12
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42017075
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef BoukeF het volgende:
Ik heb de hele tekst gelezen ondanks het ontbreken van enters om tot mooie alinea's te komen. Dat had echter heel goed gekund aangezien de lap tekst in meerdere delen op te dleen is. Zo had TS kunnen beginnen met een alinea over de toedracht tot het halen van ontbijtspek voor zijn avondeten, wat inderdaad een beetje een rare combinatie is, maar dat kunnen we de TS niet verwijten. Vervolgens had er een alinea kunnen komen over het eerste gedeelte van de heenreis en een alinea over het tweede gedeelte van de heenreis. De heenreis werd namelijk onderbroken door een feest van een basisschool waardoor de straat werd afgezet. Het is me niet geheel duidelijk geworden waarom het feest zonodig op straat moest worden gevierd ipv op het schoolplein. Als de TS dat nog even wil verduidelijken graag. Vervolgens had er een alinea kunnen volgen over de parkeerperikelen van de fiets en weer een alinea over de discussie van de bijstandmoeders. De verhalen bij de kassa waren wel duidelijk. TS, dank daarvoor.
En zelf heb je dat niet gedaan om het te benadrukken zeker?
pi_42017083
volgende keer gewoon bestellen op www.albert.nl
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_42017124
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

En zelf heb je dat niet gedaan om het te benadrukken zeker?
tsjek,
Al moet je wel veel meer tekst op deze manier tikken om tot een gevuld antwoord te komen

Nog een voordeel van de enters buiten de leesbaarheid om.
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_42017160
Bagger verwijdert, lees de OP of reageer niet!
pi_42017176
Ik heb het gewon helemaal gelezen
  donderdag 21 september 2006 @ 15:48:30 #17
44649 beelz
pi_42017180
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef present het volgende:
in zuidlaren?
Zwolle
Besef Regulier!
  donderdag 21 september 2006 @ 15:49:33 #18
44649 beelz
pi_42017220
quote:
Bij deze
Besef Regulier!
pi_42017244
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bagger verwijdert, lees de OP of reageer niet!
had em gewoon gelezen...

maar maakt niet uit...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_42017289
Hebben ze bij de c1000 geen snelkassa voor 10 producten of minder..?

Bij een beetje Super de Boer AH hebben ze dat toch wel..
  donderdag 21 september 2006 @ 15:54:48 #21
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42017384
Ik erger me altijd aan mensen die 5 tot 10 minuten later terug komen omdat ze iets niet snappen of als er iets niet klopt op hun kassabonnetje, als er een fucking lange rij staat!
Meestal gaat het om een korting op een artikel, WHEHEHEEE! Ik heb 10 cent te veel betaald!! Rot toch op!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tism op 21-09-2006 16:05:05 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 21 september 2006 @ 15:58:18 #22
44649 beelz
pi_42017487
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:51 schreef SuperRogier het volgende:
Hebben ze bij de c1000 geen snelkassa voor 10 producten of minder..?

Bij een beetje Super de Boer AH hebben ze dat toch wel..
Nope
Dat ik even in de rij moet staan vind ik ook niet zo'n grote ramp. Dat zo'n kassakut niets kan en dat ik daardoor een half uur wacht tot ik 1 (één) pakje ontbijtspek voor het avondeten is een ramp. Dat en Talpa natuurlijk, maar dat is het punt niet.
Besef Regulier!
pi_42017509
Hahahaha top-verhaal, leuk geschreven!

Onze C1000 heeft wel zo'n snelkassa waar je met de chip betaald, erg handig voor als je ff wat te snacke wil halen
  donderdag 21 september 2006 @ 15:59:56 #24
44649 beelz
pi_42017527
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:54 schreef Tism het volgende:
Ik erger me altijd aan mensen die 5 tot 10 minuten later terug komen omdat ze iets niet snappen of als er iets niet klopt op hun kassabonnetje, als er een fucking lange rij staat!
Meestal gaat het om een korting op een artikel, WHEHEHEEE! Ik heb 10 cent te veel betaalt!! Rot toch op!!!
Hehehe dat zijn inderdaad kutlui ja. Ik hoop ook altijd dat die mensen zelf een winkel krijgen met heel veel personeel maar geen klanten. Zal ze leren die stakkers.
Besef Regulier!
pi_42017678
Voor leuke gesprekjes mag je bij mijn fobo komen...
pi_42017686
Ik las kassaknut. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 21 september 2006 @ 16:04:45 #27
44649 beelz
pi_42017706
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef GekkeMat het volgende:

[..]

leuk he macht

ps: ik las in je fotoboek dat je gebanned was voor 3 maanden?
Open er een topic over ofzo gast
Besef Regulier!
  donderdag 21 september 2006 @ 16:05:29 #28
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42017723
Hahahahaha ik heb dubbel gelegen van het lachen
Neem je dromen eens mee de dag in..
  donderdag 21 september 2006 @ 16:06:29 #29
44649 beelz
pi_42017762
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef roque79 het volgende:
Hahahahaha ik heb dubbel gelegen van het lachen
Ik vond het niet leuk eigenlijk
Besef Regulier!
pi_42017782
Haha

Wel herkenbaar, irritaties in de supermarkt.

De grootste hekel heb ik aan mensen die dom toe staan te kijken hoe het kassameisje alles scant, waardoor die band helemaal vol ligt, die vervolgens op het idee komen om te gaan pinnen, duurt weer uren, vervolgens staan te wachten op hun bonnetje, en dan met hun dikke ass voor de band blijven staan om hun spullen in te pakken. Waardoor mijn spullen in de war komen met hun troep, of ik er uberhaupt niet bij kan om in te pakken.

Het hoort zo:
1. Je legt je boodschappen op de band in volgorde van zwaar naar licht
2. Zodra je aan de beurt bent zet je je tas naast het kassameisje (op de band natuurlijk), en kun je snel en geordend alle boodschappen in de tas doen
3. Omdat je dat SNEL en GEORDEND doet, heb je ruim de tijd om te gaan pinnen
4. Wachtend op het bonnetje kun je eventueel de laatste dingen in je tas stoppen en/of de tas van de band afhalen
5. Je pakt het bonnetje aan, zegt 'doei!' en je bent weg.

Sim-pel.
pi_42017808
Leuke tekst. Maar waarom gebruik je 5 keer "mensen die van zon houden"?
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_42017852
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef -Nielz- het volgende:
Omdat -ie van zon houdt, wellicht?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_42017872
haha herkenbaar, zo ga ik ook altijd in de verkeerde rij staan waarbij iemand zn zakje bananen niet heeft afgewogen of dat het wisselgeld op is
  donderdag 21 september 2006 @ 16:11:01 #34
44649 beelz
pi_42017919
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef -Nielz- het volgende:
Herhaling is krachtig
Daarbij komt ook dat het niet lekker weer is voor mensen die niet van zon houden en als ik zou zeggen dat het lekker weer is dan breng ik het als een feit voor iedereen. Dat is natuurlijk niet lief om te doen, vandaar de toevoeging.
Besef Regulier!
  donderdag 21 september 2006 @ 16:12:47 #35
44649 beelz
pi_42017961
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:09 schreef Palomar het volgende:
haha herkenbaar, zo ga ik ook altijd in de verkeerde rij staan waarbij iemand zn zakje bananen niet heeft afgewogen of dat het wisselgeld op is
Mensen die hun groente en fruit niet zelf afwegen moeten ook een papercut krijgen.
Bananen zijn trouwens geen fruit maar kruid. Maar dat is het punt niet.
Besef Regulier!
  donderdag 21 september 2006 @ 16:17:19 #36
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_42018116
Goed verhaal...

Kassakutten...

Hutspot...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  donderdag 21 september 2006 @ 16:17:43 #37
65490 whoops
pi_42018134
Wat mij betreft krijgt ze een enkeltje

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_42018243
quote:
Maar dat is het punt niet.
  donderdag 21 september 2006 @ 16:22:47 #39
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_42018253
Goed verhaal, terechte klach, maar das het punt niet.

Kassameisjes training ftw!
The circle is through the looking glass
pi_42018508
Heb je dat echt gezegd tegen die gast?
pi_42018629
Je roept het onheil over je af door iedereen en alles kut te noemen. Negatieve oetlul ben je.
Lach 's wat vaker en neem het leven niet zo serieus.
  donderdag 21 september 2006 @ 16:39:04 #42
44649 beelz
pi_42018637
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef DFDuo het volgende:
Heb je dat echt gezegd tegen die gast?
Yep. Waarom niet? De waarheid is misschien hard voor kassakut maar ik ben tenminste eerlijk.
Besef Regulier!
  donderdag 21 september 2006 @ 16:40:26 #43
44649 beelz
pi_42018684
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef Sjummie het volgende:
Je roept het onheil over je af door iedereen en alles kut te noemen. Negatieve oetlul ben je.
Lach 's wat vaker en neem het leven niet zo serieus.
Whehehe ik ben niet negatief. Een oetlul? Ja dat misschien wel maar negatief? Absoluut niet.
Ik neem juist niets serieus, dat houdt me gezond en jong
Besef Regulier!
  donderdag 21 september 2006 @ 16:41:38 #44
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42018712
Leuk topic

Wast een lekker wijf achter het kassiere ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 21 september 2006 @ 16:44:22 #45
44649 beelz
pi_42018799
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Leuk topic

Wast een lekker wijf achter het kassiere ?
Nee ook niet
Maar van alle lelijke kassieres daar was zij het minst visueel onprettig.
Besef Regulier!
pi_42018917
Whehehehehe.
pi_42018939
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef beelz het volgende:

[..]

Nee ook niet
Maar van alle lelijke kassieres daar was zij het minst visueel onprettig.
Domme mensen zijn, toch zeker achter de kassa, een net zo'n grote afknapper als visueel onprettige mensen. Maar dat is hier het punt niet!
I'm so fuckin'wasted!
pi_42019008
hahahahahahahahahaha

Talpa
pi_42019084
geweldig stuk!!!
pi_42019293
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:44 schreef Renesite het volgende:

[..]

Klopt.
Ik zuig
En wat vraag je daarvoor?
  donderdag 21 september 2006 @ 17:38:07 #51
44649 beelz
pi_42020371
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:00 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

En wat vraag je daarvoor?
Hee doe eens grappig in je eigen topics...
Besef Regulier!
pi_42020438
Leuke OP
En heel herkenbaar, ook zo irritant... oude mensen in de rij, trouwens langzame mensen in het algemeen!
pi_42020756
prachtige OP
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_42020901
hahahaah fantastisch
namaste
pi_42021892
Leuk verhaal.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  donderdag 21 september 2006 @ 19:06:15 #56
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42023054
Ik werk ook bij de c1000 als vakkenvuller, ik erger me ook steeds dood aan klanten. "Ja in de folder staat dat dit product ¤ 2,51 kost en kijk, hier op het bonnetje: ¤ 2,59!"

Dan pak ik altijd mijn portemonnee en geef ik ze het geld, geen zin om dat geld terugkrijgen weer helemaal te regelen bij een cassiere.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_42023191
Nu weten we niet of de pannekoek gesmaakt heeft.
pi_42023729
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:06 schreef Corksterr het volgende:
Ik werk ook bij de c1000 als vakkenvuller, ik erger me ook steeds dood aan klanten. "Ja in de folder staat dat dit product ¤ 2,51 kost en kijk, hier op het bonnetje: ¤ 2,59!"

Dan pak ik altijd mijn portemonnee en geef ik ze het geld, geen zin om dat geld terugkrijgen weer helemaal te regelen bij een cassiere.
sufkut..

als ze betaald hebben, gaan ze nooit meer de winkel in hoor.. zuig je ook uit je middelvinger dit.
  donderdag 21 september 2006 @ 19:34:18 #59
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_42023861
Leuk!
Maar dat is het punt niet.
pi_42024644
Ik heb het helemaal gelezen. En nu wil ik het weten ook. Wat voor mensen zijn dat, die D-Day kijkers ?
Alvast bedankt uiteraard.
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 20:16:23 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42025315
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef steve-urkel het volgende:

[..]

sufkut..

als ze betaald hebben, gaan ze nooit meer de winkel in hoor.. zuig je ook uit je middelvinger dit.
Oh nee?
Dat dacht je zeker
pi_42026165
Welke C1000 in Zwolle?

Ken daar een dikke kassakut op de Hogenkamp Kerssies., die drukte de vorige keer zowat die focking kwartetkaarten in mijn portemonnee, NADAT IK HET TWEE KEER vriendelijk ervoor heb bedankt!!

Flikker op met je kaarten.
pi_42026614
Waren de pannekoeken lekker?
pi_42027956
Dan post je hier toch niet?

[ Bericht 79% gewijzigd door Nosh op 22-09-2006 00:37:15 (doe eens lief.) ]
off the wall
pi_42028122
Goed verhaal.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:38:11 #66
3185 Adelante
To let it go now
pi_42028457
AH caissieres op zaterdagmiddag
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 21:39:36 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42028530
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:38 schreef Adelante het volgende:
AH caissieres op zaterdagmiddag
En die Caissiers - en dan die dames die hoi komen zeggen
pi_42028611
C1000

Waarom dacht je dan dat die rij kort was
Die mensen hebben verstand in hun kop
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 21 september 2006 @ 22:38:12 #69
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42031440
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef steve-urkel het volgende:

[..]

sufkut..

Haha jij hebt nooit in een supermarkt gewerkt Soms komen ze direct, soms de volgende dag, maar verhaal halen doen ze zeker weten. Jij hebt niet door hoe erg sommigen op de kleintjes letten.

We hebben bijvoorbeeld melk van 41 en van 51 cent, de goedkope is op en dan komen ze vragen of we die goedkope niet nog achter hebben staan omdat ze anders zo'n duur pak moeten kopen. Het klinkt dom allemaal maar zo gaat het echt.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_42031892
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:48 schreef beelz het volgende:

[..]

Zwolle
Welke C1000?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_42033291
Wel veel gejeuzel in de OP, maar van zo'n kassadame word je inderdaad niet vrolijk zeg
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:02:00 #72
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_42034802
Maar, dat is het punt niet.
Speak only if it improves upon the silence....
pi_42036563
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef beelz het volgende:

[..]

Mensen die hun groente en fruit niet zelf afwegen moeten ook een papercut krijgen.
Bananen zijn trouwens geen fruit maar kruid. Maar dat is het punt niet.
En het zijn ook nog eens bessen eigenlijk. Bananen dus.
Ik wist dus niet dat het kruid was. Zo leer je zelfs in klaagbaak iets.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:24:31 #74
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42042162
Moet je eens naar de AH gaan om een uur of vijf....pffff
Nu doe je het weer!
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:46:44 #75
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_42042765
Ik werk zelf bij de AH en daar heb je ook van die kassakutjes. Verschrikkelijk domme wijven die niets snappen en zelfs als je een blikje cola koopt van 30 cent op het schermpje kijken wat ze terug moeten geven als je met 1 euro betaald. En dan vaak ook nog te weinig teruggeven

Verder mooi, herkenbaar verhaal. Ik heb er indd ook een grafhekel aan als mensen eerst alles inladen en dan een keer de portefeuille erbij pakken en er dan achter komen dat ze te weinig hebben blabla. Zo'n vrouw bij ons die elke week komt en dan elke week te weinig geld heeft en dat mag dan allemaal worden teruggebracht
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:50:12 #76
12079 koele
The Koeler, the better
pi_42042852
quote:

[..]

Zwolle
C1000 Holtebronx?
pi_42043750
gruwelijk genoeg.. is dit stuk herkenbaar
underground forever baby
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:37:56 #78
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_42044160
ik moest ook lachen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:11:31 #79
44649 beelz
pi_42045161
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:50 schreef koele het volgende:

[..]

C1000 Holtebronx?
C1000 in zuid. Geen idee welke straat het is eigenlijk... Jellisenkamp denk ik.
Besef Regulier!
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:13:38 #80
44649 beelz
pi_42045221
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:46 schreef ElZwino het volgende:
Ik werk zelf bij de AH en daar heb je ook van die kassakutjes. Verschrikkelijk domme wijven die niets snappen en zelfs als je een blikje cola koopt van 30 cent op het schermpje kijken wat ze terug moeten geven als je met 1 euro betaald. En dan vaak ook nog te weinig teruggeven
Is er bij de AH geen opleidingeis meer dan? Paar jaar terug mocht je alleen nog achter de kassa zitten als je minimaal HAVO diploma hebt.
Besef Regulier!
pi_42045639
krijg je bij de c1000 he
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:50:39 #82
65490 whoops
pi_42046356
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:13 schreef beelz het volgende:

[..]

Is er bij de AH geen opleidingeis meer dan? Paar jaar terug mocht je alleen nog achter de kassa zitten als je minimaal HAVO diploma hebt.
En bij Aldi was het altijd VWO, maar dat is het punt niet...
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:51:27 #83
65490 whoops
pi_42046380
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:29 schreef Yankee_One het volgende:
krijg je bij de c1000 he
AH/Super de Boer/Coop kassa-teefjes zijn minstens zo dom hoor...

Behalve m'n favo AH kassameisje, die is lief en slim...
pi_42046471
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:51 schreef whoops het volgende:

[..]

AH/Super de Boer/Coop kassa-teefjes zijn minstens zo dom hoor...

Behalve m'n favo AH kassameisje, die is lief en slim...
hier bij de AH zijn de meeste wel gezegend met een welontwikkelde hersens. nu zijn het niet allemaal lichten, maar de meesten snappen de dingen tenminste

enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk
pi_42046627
Ik werk ook in de supermarkt als vakkenvuller, en soms moet ik dan achter de kasse. Snap ook niet alles van dat ding maar veel klanten maken zich echt druk om niks.
:)
pi_42046748
Goed verhaal!

En het zal wel aan de C1000 liggen, want bij ons in drachten snappen die dozen er ook nooit wat van.
heeeel eeeeerg traaaag gaaaaan ze scaaanneeeeen..Jezus, Ik heb zelf bij de AH gewerkt, maar als we daar langzaam scanden, dan kregen we een donderpreek.

Jezus, wat een huppelkutten in die toko. Geen woorden voor..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_42046785
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:58 schreef droks het volgende:
Ik werk ook in de supermarkt als vakkenvuller, en soms moet ik dan achter de kasse. Snap ook niet alles van dat ding maar veel klanten maken zich echt druk om niks.
zelf zit ik gelukkig niet achter de kassa, maar mensen die het wisselgeld gaan natellen. pin/chip dan muts!
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:26:21 #88
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_42047302
Hahahaha zou een geniale column zijn geweest
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:30:42 #89
61485 Raydh
Niet te snel he.
pi_42047413
SOrry hoor.Maar zelfs zit hier achter mijn bureau smakelijk te lachen

Lang leven Kassavrouwtjes
De liefde voor een vrouw gaat door de maag van de man
pi_42047785
He, een kwaliteitstopic in Klaagbaak. De laatste keer dat ik dat heb gezien was de hongerwinter van '44-'45.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:08:02 #91
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_42052429
Geweldig verhaal

Onhandige kasskutten in combinatie met langzame bejaarden, daar heb ik nou echt een gloeiende hekel aan
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_42055515
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:11 schreef beelz het volgende:

[..]

C1000 in zuid. Geen idee welke straat het is eigenlijk... Jellisenkamp denk ik.
daar werkt mijn broertje
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  vrijdag 22 september 2006 @ 20:37:14 #93
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_42056961
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:13 schreef beelz het volgende:

[..]

Nee niet dat ik weet. Toen ik solliciteerde werd er wel naar gevraagd maar ik denk dat ze dat meer voor kennisgeving aannemen. Maarja ik solliciteerde ook voor 'vulploegmedewerker' en daar volstond VWO wel

Trouwens het wordt altijd helemaal drama als mensen jokers of van die onzin kunnen plakken vooral als daar nog 35% korting overheen wordt gejast

Maja. kassakutjes zijn gewoon dom
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_42058597
quote:
*mompelt iets van pot en ketel*

Leuk stukje, alhoewel je erg vaak in herhaling valt.

Maar... hutspot oksels.
pi_42060957
bij de mac stond er ook zoeen vrouw achter de kassa waar je spontaan je eetlust van verloor
off the wall
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:16:40 #96
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_47344661
MEGAKICk!

Prachtige OP!

De laatste tijd iemand nog zoiets meegemaakt? Kvind het wel leuk om zoiets te lezen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_47345125
mooi verhaal
pi_47346622
het valt me ook nogal op dat het niveau van de medewerkers per supermarkt nogal verschilt..

bij de ah valt het meestal nog wel mee.. maar als je bij de aldi ofzo komt lopen daar meestal niet de meest snuggere mensen.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:19:47 #99
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_47346838
Goede klacht
Tics van je petten.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:20:32 #100
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_47346857
o nee 20 minuten van je mooie leven verspilt
happen naar de baas
pi_47347482
Nice, heb dubbel gelegen hahahaha
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:11:13 #102
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_47355019
Supermarkten in Zwolle

Hier bij de Tesco is het meestal nog veel erger dan bij de meeste supermarkten in NL. Onvriendelijk, verveeld en traag personeel, eindeloze rijen voor de kassa. Ik zie er telkens weer tegenop om daarheen te gaan.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_47357277
heerlijke OP
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:34:26 #104
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_47357351
ik heb gelachen
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_47371553
Jemig die shit is al een half jaar oud, maar nog steeds leuk!
En vast!
pi_47375276
Zeer herkenbaar dit
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_47437390
Goed verhaal

en die kassamiepen van de C1000 zijn het ergst, ik had er ook laatst eentje die geen code wist voor een kratje, en ook niet wist hoe ze moest vermigvuldigen dus die heeft 24 keer (eerst geteld hoeveel er in een krat zaten natuurlijk) één flesje gescant (nog net wel hetzelfde flesje, maar voor hetzelfde geld had ze ze alle 24 apart gescant), ik vond het prima want dat scheelde mij weer het statiegeld voor het kratje zelf
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
  maandag 19 maart 2007 @ 17:03:51 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_47440895
Herkenbaar stukje.
How can I make this topic about me?
pi_47443726
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef G-lock het volgende:
Goed verhaal

...ik had er ook laatst eentje die geen code wist voor een kratje, en ook niet wist hoe ze moest vermigvuldigen dus die heeft 24 keer (eerst geteld hoeveel er in een krat zaten natuurlijk) één flesje gescant...

Wat een n00b

Ik was allang weer vertrokken zonder kratje bier
pi_47443998
Kassamiepen zijn ook stelletje josti's. Zelfs als je iets te snel doei zegt dan klopt hun script niet meer en slaan ze dicht dan weten ze het al niet meer
  maandag 19 maart 2007 @ 18:36:06 #111
169026 Kijkeensaan
Helegaar wel!
pi_47444151
Niet zo negatief over kassakutten. Ik voel me aangesproken ja.
Ik heb je zo versierd.
pi_47444268
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef Kijkeensaan het volgende:
Niet zo negatief over kassakutten. Ik voel me aangesproken ja.
Niveau van topic daalt

Foto's!
pi_47444655
Dat moet haast wel de C1000 aan de Sellekamp zijn

In het zelfde winkelcentrum zit trouwens wel een donders goede afhaalchinees
  maandag 19 maart 2007 @ 19:00:46 #114
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_47445051
En o wee als je denkt van dienst te zijn en extra los geld bijlegt ipv alleen de standaard 10 of 25 euro...
How can I make this topic about me?
pi_47448514
Ik heb het godverdomme ook nog gelezen..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47448601
En dan kom je erachter dat het kut topic ook nog eens een oud topic is..

PWND!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 19 maart 2007 @ 20:30:13 #117
44649 beelz
pi_47449022
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef swollywood het volgende:
Dat moet haast wel de C1000 aan de Sellekamp zijn

In het zelfde winkelcentrum zit trouwens wel een donders goede afhaalchinees
Vind die Chinees niet zo goed... Afhalen vind ik sowieso niet zo geweldig... ga liever uit eten
Besef Regulier!
pi_47459860
Goed stuk!

Bij ons is de Loller1000 afgefikt, om hierbij tevens de geweldige afhaalchinees mee de afgrond in te sleuren. Nu duurt 't weer een jaartje of wat voor ze alles herbouwd hebben. Om nog maar te zwijgen over de verzekering van de Chinees, of eigenlijk het ontbreken daarvan. Die zien we dus nooit meer terug. Hierdoor ben ik genoodzaakt mijn afhaalgerechten te halen bij de andere Chinees, dichtbij de lokale Plusmarkt, alwaar ze de bami niet zo lekker lang hebben als bij de andere afhaalchinees.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_47460326
Briljant mooi opgeschreven, it made me smile.
Vivre
  dinsdag 20 maart 2007 @ 03:32:10 #120
107445 Jajong
Hadouken!
pi_47460340
Leuk topic, maar dat laatste heb je niet gezegd.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_47463471
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed stuk!

Bij ons is de Loller1000 afgefikt, om hierbij tevens de geweldige afhaalchinees mee de afgrond in te sleuren. Nu duurt 't weer een jaartje of wat voor ze alles herbouwd hebben. Om nog maar te zwijgen over de verzekering van de Chinees, of eigenlijk het ontbreken daarvan. Die zien we dus nooit meer terug. Hierdoor ben ik genoodzaakt mijn afhaalgerechten te halen bij de andere Chinees, dichtbij de lokale Plusmarkt, alwaar ze de bami niet zo lekker lang hebben als bij de andere afhaalchinees.
Ach, die bami is toch aangebrand!111!!!!23ROFLMAO
pi_47464022
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:59 schreef DamzkoO het volgende:
Hahahaha top-verhaal, leuk geschreven!

Onze C1000 heeft wel zo'n snelkassa waar je met de chip betaald, erg handig voor als je ff wat te snacke wil halen
Bij onze school is ook een C1000 dat ze 'snelkassa' noemen. Maar volgens mij ben je sneller als je bij een normale kassa gaat staan
:: Toenie ::
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:27:39 #123
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47464146
quote:

[..]

Zwolle
Gecondoleerd.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_47464667
Geniale OP, lag helemaal dubbel

(maar da's niet zo handig als je aan het werk moet zijn )
onzin?
pi_47466040
ga dan ook naar de albert blije man! daar heb je enkel hordes bejaarden die hulp nodig hebben bij het openen van de portemonnee en graag met al het kleingeld betalen dat ze hebben. maar dat is het punt natuurlijk niet.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:50:18 #126
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_47466642
Leuk stukje! helemaal gelezen!
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:04:58 #127
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47467113
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Helemaal gelezen

En mezelf ziek gelachen
Idd geniaal !
phluphy for president!
pi_47467826
Hij was fijn
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:33:27 #129
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47468056
les 1: de kortste rij duurt het langst

maar da's het punt niet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47468226
Goud waard, dat verhaal!
...
pi_47469036
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef teamlead het volgende:
les 1: de kortste rij duurt het langst

maar da's het punt niet
Da's niet altijd waar.

Maar da's het punt niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_47469938
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef beelz het volgende:
Ik krijg mijn 4,40 terug en zeg tegen knekker die de hele tijd moest komen helpen dat hij beter bij kassakut kan blijven staan om zijn schoenen te sparen.
haha, ik moest lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')