een hele geruststellingquote:This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
Bertrand Russell
Omdat de schuld veelal aan een of meerdere van deze drie wordt gegeven.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef damian5700 het volgende:
Waarom is de keuzemogelijkheid beperkt tot slechts drie opties?
Erger nog, het vrouwenkiesrecht!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:01 schreef Gellius het volgende:
Persoonlijk geef ik het algemeen kiesrecht de schuld van alle onheil.
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Balkenende toch? Tenzij het goed gaat, dan heeft Balkende geen rol van betekenis gespeeld.
Je had op zijn minst Balkenende als optie erbij moeten zetten. Jammer, maar nu kan ik geen keuze makenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat de schuld veelal aan een of meerdere van deze drie wordt gegeven.
Nee, het is de schuld van Blakenende omdat hij geen rol van betekenis heeft gespeeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Balkenende toch? Tenzij het goed gaat, dan heeft Balkende geen rol van betekenis gespeeld.
Omdat LPF de problemen aankaartte zijn ze oorzaker?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik mis Pim Fortuyn in de poll.
Sinds zijn opkomst ging het slechter met Nederland (3 afgetreden kabinetten, de moord op een politicus, de moord op een cineast, de Hofstadgroep, enz enz).
Pas nu de LPF bijna ophoudt te bestaan gaat het weer wat beter met Nederland.
De LPF heeft mijns inziens meer problemen veroorzaakt dan aangekaart.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:14 schreef slaapkamermug het volgende:
Omdat LPF de problemen aankaartte zijn ze oorzaker?
omdat ze van een slaapkamermug een slaapkamerolifant hebben gemaakt en het verkeerd hebben aangepakt?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:14 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Omdat LPF de problemen aankaartte zijn ze oorzaker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |