Dit bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 21 september 2006 14:44 schreef vosss het volgende:
Wat een ramp, er gebeuren wel ergere dingen
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:41 schreef vosss het volgende:
En direct na mijn vorige post ben ik dus naar beneden gelopen (ik woon boven een supermarkt) voor wat afbakbroodjes, een blik knakworsten en een zakje nootjes.
De hele toko weer vol met van die kuthuiswijven die overal kortingsstickertjes opplakken, hele karren vol met troep waarvan je denk "wat moet je er godveromme mee!" en allemaal uitgebreid hun bonnetje gaan lopen controleren, want stel je voor je betaald een duppie teveel!.
En dan moet zo een infantiele kassakut samen met de kuthuisvrouw helemaal het bonnetje nakijken en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar om vervolgens uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het toch klopt.
En dan ook nog even heel vrolijk omdraaien naar de mensen achter zich in de rij (die zich inmiddels uitstrekt tot aan de vleeswaren) en zeggen: "ja, je bent toch geen dief van je eigen portemonnee he!"
Vervolgens komt kutwijf nummero 2 die haar bonnetje wil controleren....
HIER HEB JE 2 EURO EN FLIKKER GODVERDOMME OP VUILE HOER! IK HEB HONGER JA EN GEEN ZIN IN DAT GEMEKKER OVER EEN DUPPIE, SNOL!![]()
!!
In Veldhoven?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef metallicelmo het volgende:
Zit ik daar lekker te cruisen in mn auto, komt er ineens een scooter rechts voorbij zonder helm terwijl ik 80 rij! SCHRIK ME DE KENKER !!! Hoop dat ie doodvalt![]()
Maikuuulquote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef Gripper het volgende:
maastricht had me eigenlijk nog aannemelijker geleken
Ik wou al zeggen, harder dan 75 gaat die van mij nietquote:Op donderdag 21 september 2006 14:50 schreef metallicelmo het volgende:
Nee.. in Bilthoven..
Ik verwacht een bloemetje verdomme!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:55 schreef present het volgende:
maar wel dom dat ie zonder helm reed
Het was ook een SNORscooter he.. Die hoeven geen helm op en mogen volgens de wet niet harder dan 25quote:Op donderdag 21 september 2006 14:55 schreef present het volgende:
maar wel dom dat ie zonder helm reed
echoquote:Op donderdag 21 september 2006 14:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik verwacht een bloemetje verdomme!
dan is het nog steeds DOMquote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Het was ook een SNORscooter he.. Die hoeven geen helm op en mogen volgens de wet niet harder dan 25![]()
Ja dat wel.. Als je met 10 km/u valt kan het al behoorlijk pijn doenquote:
als je gewoon loopt ookquote:Op donderdag 21 september 2006 15:08 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja dat wel.. Als je met 10 km/u valt kan het al behoorlijk pijn doenSlechte ervaring zeg maar hehe
Misschien moet je dan eens leren om je sluitspier te ontspannen en afleren om je vinger in elk gat te duwen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef present het volgende:
[..]
als je gewoon loopt ook
ik kan mijn wijsvinger nog steeds niet gebruiken(sinds gisteren)
dat zeiden ze op een ander forum ook alquote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens leren om je sluitspier te ontspannen en afleren om je vinger in elk gat te duwen.
nderdaad kun je optijd je stuur naar rechts gooienquote:Op donderdag 21 september 2006 14:43 schreef Thy... het volgende:
Moet je eens wat vaker in je binnenspiegel kijken, dan zie je hem aankomen en schrik je niet meer zo.
ineens? zomaar.. vanuit een wormhole? of zwart gat?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef metallicelmo het volgende:
Zit ik daar lekker te cruisen in mn auto, komt er ineens een scooter rechts voorbij zonder helm terwijl ik 80 rij! SCHRIK ME DE KENKER !!! Hoop dat ie doodvalt![]()
Hopen van NIET, bedoel je ...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:24 schreef IBAZ het volgende:
Hopen dat die snorscooterboy niet alleen zijn motortje maar ook zijn remmen geupgrade heeft. En liefst het frame hier en daar een beetje verstevigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |