Na een klein half uurtje op fok gehangen te hebben heb ik besloten toch maar eens "iets" te gaan doen.
Op het programma staan.
- Relatielijst opstellen: Ik heb ongeveer 14 personen 2x gemailt over hun zakelijke contactpersonen. 2 hebben er de moeite genomen om even een lijstje door te geven van de overige heb ik niets gehoord en daar blijf ik niet achteraan lopen.
![]()
Die lijst moet ik wel nog helemaal overtypen want van een van die goeie mensen heb ik volgens mij 60 visitekaartjes bemachtigd.
- Website updaten: Ik heb ergens 'n tijd terug content samengesteld voor de website, alleen niemand voelde zich verantwoordelijk genoeg om mij te helpen met updaten. De persoon die verantwoordelijk is die zegt glashard tegen mij dat hij er niets mee te doen heeft. Pas als mijn begeleider het hem vraagt bekend hij dat het toch z'n taak is.
![]()
daar wordt ik nu zo moe van.
- 43" Plasmascherm bestellen: Eindelijk beetje leuk werk, maar da's ook binnen een minuut of 10 klaar. Plasmascherm uitzoeken en bestellen.
- Businessplan: Ik heb een mooie opzet van mjin businessplan gemaakt, alleen kan ik concreet nog maar weinig invullen. Daar ga ik vandaag even een tijdje aan bezig zijn denkik.
- Mailen: Ik heb nog een aantal personen die graag een e-mail van mij hebben. Iemand die ik moet bedanken (voor z'n zakelijke relaties), iemand die ik een hoop zooi opnieuw moet sturen en een directeur die weinig van zich laat horen maar die ik toch iets moois moet sturen omdat die anders na het project je daar op af rekent.
en dan heb ik nog een hoop taken die ik gewoon lekker laat liggen want ik wordt er moe van.