precies, het ging namelijk om de omgevingquote:Op woensdag 27 september 2006 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd mijn kleding gewoon aan.
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd mijn kleding gewoon aan.
Geen last van hier eigenlijk. De mensen hier weten ook echt niet alles en als ik een beetje op eigen initiatief dingen doe vinden ze dat alleen maar goed.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef T1andonly het volgende:
Daar loop je altijd tegenaan op een stage lijkt mij. Sommige mensen kunnen mij hier ook weinig serieus behandelen terwijl ik naar mijn mening wél de capaciteiten heb om enkele dingen op te pakken.
t00tquote:Op woensdag 27 september 2006 14:54 schreef crackhead het volgende:
[..]
Geen last van hier eigenlijk. De mensen hier weten ook echt niet alles en als ik een beetje op eigen initiatief dingen doe vinden ze dat alleen maar goed.
Dat had ik op mijn vorige stage ook, ideaal. En nu moet ik alles vragen en er hoeft maar iets anders te zijn en ik krijg op mn sodemieter. Op mijn vorige stage hadden ze liever dat ik iets kapot maakte, dan er te voorzichtig mee omga, en niks durf.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:54 schreef crackhead het volgende:
[..]
Geen last van hier eigenlijk. De mensen hier weten ook echt niet alles en als ik een beetje op eigen initiatief dingen doe vinden ze dat alleen maar goed.
Je staat erin bij het volgende topic.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:19 schreef NrSiX het volgende:
Ik mag ook op het lijstje, * NrSiX doet een Sociaal Juridische / Personeelszaken-stage
Gisteren weer begonnen na 1,5 weer vakantie.. laat naar bed en veel uitslapen.. moet echt weer in het ritme komen, val bijna in slaap vandaag. Gelukkig morgen naar school![]()
haha chill 8).. had je vandaag nog een artikel in de neon? ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 12:15 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ook weer present, voor even. Zometeen lieve kleine kiddo´s interviewen over hun lievelingsboek
Via HDD regenerator de bad sectors gerepareerd. De data overgepompt en gaan met de banaanquote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef Mathijz het volgende:
maxtor tool al geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |