Gemeen doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:00 schreef T1andonly het volgende:Ik heb net een heel erg gemene mail op mogen stellen naar een klant toe waarin ik lekker mocht dreigen met verschillende dingen.
Ik hou wel van dat soort zaken.
ik ook....ik moet handleidingen schrijven voor gebruikers..en oudere versies verbeteren..quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Ik krijg m'n tijd meer dan goed om. Ik heb zelfs tijd te kort om al m'n taken voor vandaag af te krijgen volgens mij.
Dus dan kan ik heerlijk wat dingen doorschuiven naar morgen.
Hier ook, al 45 minuten,quote:Op woensdag 27 september 2006 08:40 schreef SvenM het volgende:
en we zijn weer aanwezig...
Foto's maken van?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag er vanmiddag weer op uit. Foto's maken, samen met de andere stagiaire. Met mijn auto ook!
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van de omgeving![]()
. Voor een project.
Nou ze bellen mij vooral. Ik ben een aantal zaken aan het regelen en daar komt soms ook een deel techniek bij kijken. En ik heb helemaal geen technische achtergrond dus dan is het soms lastig meepraten.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:01 schreef Zosk het volgende:
Over welke onderwerpen moet je bellen dan?
Ik snap wat je bedoeld, bah dat lijkt me ook niks. Ik heb zelf ook geen (super) technische achtergrond, maar om dan zo met die klanten mee te praten is ook niksquote:Op woensdag 27 september 2006 10:22 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nou ze bellen mij vooral. Ik ben een aantal zaken aan het regelen en daar komt soms ook een deel techniek bij kijken. En ik heb helemaal geen technische achtergrond dus dan is het soms lastig meepraten.
Verder is er binnen ons bedrijf een klein probleem in de communicatie en daardoor ontvang ik bepaalde poststukken niet of veels te laat en als ik daar dan over bel om te klagen dan is het lullig als die hier gewoon liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |