abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42048211
nog 2 o-
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_42048345
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:18 schreef superhero87 het volgende:

[..]

ervaring???
Nu loop ik stage bij een bedrijf die zich richt op zakelijk dienstverlening. In het kort een nieuwe manier van werken en kantoorinriching.

Maar met Commerciele Economie kun je ook terecht bij:
Reclame Bureau's
Communicatie Bureau's
Hotels
Banken
Gemeenten
Onderzoek bureau's
Alle bedrijven die "verkopers" in dienst hebben

Mijn 2e en 3e keus van deze stage was respectievelijk een hotel in Antwerpen en een grote producent van auto's in Nederland.
Daarnaast had ik ook wel intresse om te gaan werken bij een uitgever van magazines.

Je kan alles doen als je commerciele economie doet da's de kracht en de zwakte van de opleiding.
pi_42050325
Nog een half uurtje.....
pi_42050465
Jaaaa, en dan weekend ... onee, morgen gewoon werken
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_42050750
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:34 schreef Zosk het volgende:

[..]

goed eindresultaat?
alle verslagen met een voldoende afgerond, was de laatste maanden alleen nog maar uren aan het maken, en die worden dinsdag afgetekend door mijn stagebeleider op werk. zal wel goed zijn denk ik (juist op die dag omdat dat onze trakteerdag is eigenlijk, en ik nog even een bakkie koffie met koek wil doen daar )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_42050842
Ik ga maar eens richting huis, tot maandag
pi_42050932
Tot maandag
pi_42051791
Nog 20 minuten
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:10:00 #111
88233 Steve
Still the best.
pi_42062418
Na een enorme klaagdag even wat gaan drinken met je collega's en uren later in je baas' auto naar huis karren. . Wat een tof bedrijf loop ik stage. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_42064864
Vandaag weer een gezellige dag gehad.
Hele dag op de vrachtwagen gezeten en bestellingen bezorgd/opgehaald. Had de locatie met die gast die 12 fusten bier ( had besteld voor een kunstexpositie van 4 uur). Hadden een wedje gemaakt op de zaak hoeveel fusten er op waren. Ik dacht 1, eenmaal aangekomen was het eerste fust nog halfvol... achja.. dat fust kan weer fijn de koelcel in om aangesloten te worden voor eigen gebruik na t werk
pi_42077524
Ik heb een stage gevonden .
Ik doe nu Kunst&Economie met als afstudeerrichting Musi c Management, ik ga met een band mee op tour door Nederland en krijg wat taken toebedeeld .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_42097311
Morgen lekker vrij
pi_42097357
Morgen weer aan de bak.... oooh yeah!!
pi_42097482
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb een stage gevonden .
Ik doe nu Kunst&Economie met als afstudeerrichting Musi c Management, ik ga met een band mee op tour door Nederland en krijg wat taken toebedeeld .
Je wordt roadie .

Welke band?
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_42099519
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:59 schreef crackhead het volgende:

[..]

Je wordt roadie .

Welke band?
Ik noem geen namen .

Maargoed, het lijkt me een hele toffe eerste stage! .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_42099604
Als je nou de naam van de band noemt dan kunnen wij ook wel zeggen of de band tof is of niet.
pi_42100619
Kun je ons wel kaartjes regelen
pi_42101361
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ik noem geen namen .

Maargoed, het lijkt me een hele toffe eerste stage! .
Mag ik wel vragen waarom je dat niet wilt vertellen?
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_42106189
De week is weer begonnen...
De maandag is vrijwel nooit 'n dag die ik doorkom in doorlopende feeststemming.
pi_42106381
Zo weer een week voor de boeg!
  maandag 25 september 2006 @ 08:38:24 #123
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42106391
Ja, weer aan de slag met compaq, *zucht* , .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42106411
Ik ben ook weer begonnen, hp'tje wilde bijna niet meer aan
Welkom op FOK!
pi_42106921
Een uurtje bezig geweest, voor de rest van de dag weer niksen
pi_42106946
Kwam om half 9 binnen, heb nog niks gedaan nu
Welkom op FOK!
pi_42106990
same here
pi_42107090
Goeiemorgen, en weer een nieuwe week.
God, how I hate mondays ._.

Wat heeft iedereen gedaan in het weekend?
Ik was vrijdag om 1 uur al thuis, boven de wc.. de drankjes vielen niet zo goed ;x (mag ook wel op een dag van 12 uur achtereen werken).
Zaterdag was ik naar de TimeOut in Gemert geweest, daar draaide Tatanka (6 uur thuis).
Gisteren niet veel gedaan, was te brak om ook maar iets uit te voeren.
Heb bij ons in het 'plaatselijke' cafe (waar zowat iedereen bijeen komt) ff voetbal gekeken en een pilsje gedronken.
pi_42107174
Het weekend van mij begon met trainen op vrijdag en daarna vroeg gaan slapen omdat ik zaterdag van 7 tot 5 moest werken. Daarna ben ik gaan BBQen op 'n verjaardag van 'n vriend en vervolgens uitgeweest tot een uurtje of 3/4.

De zondag is voor mij altijd zwaar omdat ik relatief vroeg op moet staan om te gaan voetballen. Ik was ingesteld op een halve wedstrijd. Maar ik heb de hele wedstrijd moeten spelen en daarna was ik zo moe dat ik alleen nog maar op de bank gelegen heb.
pi_42107219
Mijn begeleider is de dag zichtbaar geirriteerd begonnen. Dus de kleine dingen die ik fout doe worden groot uitgemeten.

Mijn gebrek aan schriftelijke planning is bijvoorbeeld een lastig punt op het moment.
pi_42107220
Ik ben eigenlijk gewoon heel het weekend KEI GAAR geweest
Welkom op FOK!
pi_42107272
ze hebben mn hele bureau overhoop gehaald
pi_42107290
vrijdag niets gedaan omdat ik zaterdag moest werken, heb het zaterdag ingehaald in de plaatselijke discotheek
pi_42107307
Ik heb van het weekend geen kloot uitgevoerd, voor de verandering. Best wel lekker een maandagmorgen een beetje fris op het werk. (ook al is er geen kloot te doen)
pi_42107325
Ik heb behoefte aan rust, in m'n hoofd en ook vooral lichamelijk.

Ik krijg het gevoel dat ik op 'n punt beland ben waar ik niet meer geheel alles goed doe voor m'n begeleider en dat vind ik klote.
pi_42107375
Ik heb behoefte aan werk waar ik zin in heb, maar er liggen alleen kut karweitjes
Welkom op FOK!
pi_42107685
Ik wil werk waarmee ik een beetje vooruit kan. Nu heb ik dingen waarin ik niet echt alleen verder kan naar mijn gevoel.
pi_42107774
Ghehe, ik moet zo een monitor standaard plaatsen ><
pi_42107969
Ik moet al vanaf vorige week een nieuwe printer in het systeem aansluiten, niet dat dit wil lukken want er zijn geen drivers voor deze printer. En ik zit op een school waar ze een netwerkprogramma hebben, helpt ook niet echt mee
Welkom op FOK!
pi_42108262
Ghehe, ik ga ff naar een printer kijken :p
pi_42108465
Kijken, ja meer kunnen we er hier op dit moment ook niet mee
Welkom op FOK!
pi_42110293
Ik was vorige week vergeten om informatie op te vragen over een komend seminar. Net maar even snel gedaan
Best klote dat ik dat niet op m'n actielijst gezet heb.
pi_42110612
Ik hoop dat m'n begeleider geen rare dingen in zijn hoofd haalt als die zodalijk terug is.
Ik heb eigelijk al weer genoeg dingen gedaan.
pi_42110634
Muh, ik wacht op een mailtje wanneer het die gast het beste uitkomt... dan ga ik die monitor standaard plaatsen.. dus pleaseee schiet op:D
pi_42114082
hierzo halve dag zonder leiding gezeten. En nu nog maar 20 minuten en op naar huis
na een dagje hard werkenen werkinstructies typen
pi_42114112
Ik ga ook maar weer is richting huis, laptopje formatteren
Welkom op FOK!
pi_42114419
Er is vandaag hier een pakketje binnen gekomen met losse hardware.
Morgen maar eens lekker een pctje in elkaar flansen en een ventilator op een 3d kaart vervangen.

Ben nu een image aan het maken van een gare harde schijf en die op een nieuwe plaatsen (laptop is het btw)
pi_42114795
Ik heb het ook weer grotendeels overleefd. Wel nog veel gedaan vanmiddag, hele correspondentie met een Amerikaans bedrijf die volop moeilijke woorden gebruiken terwijl het ook gewoon makkelijk kan.

En ik heb er weer een side-project bij. Een seminar voorbereiden, dus ik hoef niet echt stil te zitten komende tijd.
pi_42114809
En ik moet mijn eigen PC nog formateren en opnieuw installeren, maar daar kan ik om een of andere reden nooit tijd en zin voor maken.
pi_42115672
nog 15 mins o_
pi_42115695
Ik moest een image over een laptop heengooien, gedaan. Staat dat ding scripts uittevoeren. Is z'n accu op Dus halverwege istie gestopt, maar wil niet meer verder.. morgen weer een dag, nu Fokken tot 5uur
pi_42133357
*gaap*

word een lange dag
pi_42133485
Zo, ook weer binnen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: