Wat is ermee, kan dat filmpje niet tjekken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef ErwinB het volgende:
Interview Forza 2
Wat ziet dat er toch verdomd goed uit.......en dat stuur..........![]()
Je moet even geduld hebben.........filmpje start automatisch...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat is ermee, kan dat filmpje niet tjekken?
Nee, me windows media player is fucked. Kan het gewoon niet tjekkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef ErwinB het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben.........filmpje start automatisch...
Ja is hier al langsgekomen, dit of vorige topic.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben jullie al een COD 3 MP filmpje gezien
Oke, had 1 of 2 topics overgeslagen. Wat vindt je van de style naar BF1942. ( Online voertuigen besturen )quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja is hier al langsgekomen, dit of vorige topic.
Volgens mij zat dit in United Offensive ook al. Ik heb alle delen (voor de pc) maar vond zelf de voertuigen wat minder. Ik denk zelf dat het vaak de balans wat verstoort in de multiplayer. Ook doet het vaak niet echt realistisch aan, dus wat mij betreft mag dat wel weggelaten worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, had 1 of 2 topics overgeslagen. Wat vindt je van de style naar BF1942. ( Online voertuigen besturen )
Ja inderdaad, je krijgt veel van die overij doods zoals in FarCryquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij zat dit in United Offensive ook al. Ik heb alle delen (voor de pc) maar vond zelf de voertuigen wat minder. Ik denk zelf dat het vaak de balans wat verstoort in de multiplayer. Ook doet het vaak niet echt realistisch aan, dus wat mij betreft mag dat wel weggelaten worden.
Dead Risingquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
tvp, ga morgen een xbox360 aanschaffen, nog aanraders qua games?(saints row zit erbij morgen)
Ninja gaiden Blackquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
tvp, ga morgen een xbox360 aanschaffen, nog aanraders qua games?(saints row zit erbij morgen)
Tomb Raider is erg goed, maar korter dan ik had gedacht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Klaar met Saints Row, op naar Tomb Raider
Ja als je van hakken en rammen houd is Dead Rising zeker een aanrader. Heb me er gister al aardig mee vermaaktquote:
Genoeg aanraders, maar het hangt er meer vanaf waar je van houdt. Ik kan je wel Test Drive Unlimited aanraden, maar wanneer jij een schijthekel aan racegames hebt kun je daar weinig meequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef NrSiX het volgende:
Vind TDU echt wel beter dan Burnout.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:44 schreef Diablos79 het volgende:
Als je een race spel neemt zou ik eerder voor Burnout gaan.
Ik vond van niet. Vind dat burnout betere/leukere gameplay heeft. Je kan natuurlijk ook altijd nog kiezen voor NFS of PGR3 wanneer je een race spel wilt nemen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind TDU echt wel beter dan Burnout.
TDU heeft meer inhoud.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef peristilius het volgende:
Forza 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rondjes rijden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Vind dat burnout betere/leukere gameplay heeft. Je kan natuurlijk ook altijd nog kiezen voor NFS of PGR3 wanneer je een race spel wilt nemen.
Rondjes rijdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rondjes rijden.
Vind met TDU gewoon mooi dat je complete vrijheid hebt, maakt niet uit wat je doet.
Beetje dingen kopen kleren,auto's,motoren en huizen.
Of gewoon lekker cruisen en als je iemand tegen komt die uitdagen.
Voor mij wel een top spelletje.
PGR3 vond ik tegen vallen vergeleken met deel 2, NFSMW niet gespeeld.
Het wachten is nu op Forza 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |