ohquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, praat geen poep: hier issie gewoon standaard straight aangesloten op de switch, en werkt als een trein...
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar Microsoft weet wel wat service is!
En nu doen ze het alsnog, prima toch. De service van MS is gewoon uitstekend geregeld, daar kan niemand onder uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
En nu doen ze het alsnog, prima toch. De service van MS is gewoon uitstekend geregeld, daar kan niemand onder uit.
En dan bij de DS lite mensen laten betalen voor de reparatie van scheuren terwijl er nog garantie op zit, zelfde iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm Nintendo doet dit al jaren en dit is iets wat Microsoft vanaf het begin al had moeten doen imo.
ook buiten de garantie-periode?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach je kunt nooit 100% klanttevredenheid hebben. 90% lijkt me al een prima resultaat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijn.
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat ze dit vanaf dag 1 hadden moeten doen.
http://support.microsoft.com/kb/908882/quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ola mensen.
Gister Ninja Gaiden Black en Jade Empire aangeschaft. Probleem is alleen dat ik die dus niet kan spelen zonder een update.
Kan gebeuren dus ik probeer mijn 360 via mijn chello modem aan te sluiten op live, alleen krijg ik de foutmelding dat ik de MTU test faal. Heeft iemand daar nog meer problemen mee gehad?
En zoja, hoe los ik die op?
Pick me, pick me!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik ken mensen hier die het daar niet helemaal mee eens zijn.
Maar ik blijf bij m'n standpunt dat ze dit vanaf dag 1 hadden moeten doen.
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
http://support.microsoft.com/kb/908882/
vaag, direct op het modem zou altijd moeten werken. Zit er een firewall op die poorten blokkeert ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.
Ik heb hem direct aangesloten op het modem, dus problemen met een gedeelde pc of routerinstellingen heb ik niet.
Zou dat kreng van een modem van mij dan niet compatible zijn?
En zijn al goede RPG's voor de 360 die hier al in de winkel liggen?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lost Odessey, Blue Dragon, Eternal Sonata en nog een waar ik ff niet op kan komen
Oblivionquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
En zijn al goede RPG's voor de 360 die hier al in de winkel liggen?
Dat is niet zo hoor, heb het zelf gezien bij de Makro. Valt gewoon onder de garantiequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan bij de DS lite mensen laten betalen voor de reparatie van scheuren terwijl er nog garantie op zit, zelfde idd
Amerikanen moesten gewoon 50 dollar betalen voor de reparatiequote:Op vrijdag 22 september 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor, heb het zelf gezien bij de Makro. Valt gewoon onder de garantie
Doet dat er toe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wij zijn geen Amerikanen.
Wij hebben toch niets met Amerikaanse garantie shit te maken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:40 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Doet dat er toe?
Nintendo is Nintendo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |