quote:Op zondag 24 september 2006 19:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nintendo was niet op TGS grapjas
Ik wou alleen ff zien wie er wel intrapte, helaas niemandquote:
Co op opties.quote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B. omtrent Gears of War? Moet de beste man interviewen op X06 en ik kan altijd nog wat extra vragen gebruiken.
Cheers.
Cliff, met GoW hebben jullie een nieuwe franchise gestart, op welke manier gaat deze een plaats vinden tussen de gevestigde titels, en in welke overeenkomsten en/of verschillen heeft GoW met jullie eerdere titels?quote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B. omtrent Gears of War? Moet de beste man interviewen op X06 en ik kan altijd nog wat extra vragen gebruiken.
Cheers.
Dag van te voren schapenhersens halen in de lokale supermarkt, mooi dressen in een com en meenemen naar interviewquote:Op zondag 24 september 2006 23:46 schreef =HellFire= het volgende:
Dat interview is trouwens om 9:30 's ochtends.
Hahah, ik kan hem wel mailen en vragen of HIJ dat kan doen, ik heb woensdag nog dingen te doen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dag van te voren schapenhersens halen in de lokale supermarkt, mooi dressen in een com en meenemen naar interview
Vraag m of er GoW spin-offs mogelijk zijn op de DSquote:Op zondag 24 september 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oi cunts!
Cheers.
Mr. X. zal er niet zijn, die zit dan in Barcelona.quote:Op maandag 25 september 2006 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woensdag naar Misson 360Ben benieuwd.
Ik las het. Ach, het is leuk met collega's, maar een 360 verkopen kan ik ook wel zonderquote:Op maandag 25 september 2006 00:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mr. X. zal er niet zijn, die zit dan in Barcelona.
Issie dan niet goedkoper?quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik las het. Ach, het is leuk met collega's, maar een 360 verkopen kan ik ook wel zonder
quote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
Was dit al gepost ________________O________________
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is zulks harde plasser werk gekquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik kan echt nietwachtenquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vertrouw alleen al de naam al niet van die websitequote:Op maandag 25 september 2006 09:13 schreef devv05 het volgende:
Via deze website kost het Xbox 360 Core System maar 199 euro, erg nette aanbieding.
zie de mp3 prijsvraag op de frontpage...quote:Op maandag 25 september 2006 09:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vertrouw alleen al de naam al niet van die website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |