En als iedereen die één keer niet is wakker gemaakt dat doet, dan wordt er nooit meer iemand geholpen.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef covie het volgende:
In elk geval ben ik eruit dat ik ook geen mede-reizigers meer wakker maak.![]()
vast wel maar die dachten dus dat jij ergens anders eruit moest of ze durfden niet of ze wilden niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:42 schreef covie het volgende:
Normaal wordt ik ook van een drempel daar wakker, nu schijnbaar een keer niet.
En die bus blijft daar trouwens ook nog 10 min stilstaan op het station(netje), iedereen stapt daar uit de bus en is er dan NIEMAND die mij daar dan nog ziet liggen/hoort snurken?
Het kan niet dat ik er ergens anders uit moest, want ik stap gelijk met ze in, en na dit station rijdt de bus terug, iedereen moet bij dit station uitstappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vast wel maar die dachten dus dat jij ergens anders eruit moest of ze durfden niet of ze wilden niet.
misschien moet je thuis wat vroeger naar bed gaan zodat je niet meer in de bus slaaptquote:Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef covie het volgende:
Ik ga altijd met de bus naar mijn werk en dat is ruim een uur reizen, tijdens mijn busreis slaap ik meestal.
Zo was ik gisteren op de weg terug ook in slaap gevallen, maar ong 10 min voor mijn uitstaphalte moet ik overstappen.
Een aantal van de passagiers die zitten elke dag bij mij in de bus, en ik heb al regelmatig iemand wakker gemaakt op de plek waar we moeten overstappen.
En gisteren heb ik me dus verslapen, en er was gewoon NIEMAND zo aardig om ook mij even wakker te maken!!
Die bus die rijdt dan weer terug en ik werdt gewoon halverwege wakker, ik kijk en zie dus de bus de compleet verkeerde kant op rijden, ik bij de eerste de beste busstation uitgestapt en weer terug gegaan, maar nog in totaal 2,5 uur over mijn terugreis gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
In elk geval ben ik eruit dat ik ook geen mede-reizigers meer wakker maak.![]()
alleen homo's doenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef opgebaarde het volgende:
slapen, je had gisteren ook al geslapen![]()
Hmm, best een idee, en dan bijna achterin gaan zitten, zorgen dat er nog een paar achter me zitten. En als ik dan toeter heel verschrikt (niet te overdreven) achterom kijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Frederiqueske het volgende:
Gewoon bij elke halte een keiharde toeter laten gaan ofzo zodat iedereen wakker schrikt
![]()
ooh is BIJNA een gehuchtje dan whehequote:Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef covie het volgende:
[..]
Hmm, best een idee, en dan bijna achterin gaan zitten, zorgen dat er nog een paar achter me zitten. En als ik dan toeter heel verschrikt (niet te overdreven) achterom kijken![]()
En nee inderdaad zijn er geen treinen hiermaar we hebben al wel gewoon rioleringen en kabel tv hoor
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:49 schreef immortalsean het volgende:
en de moraal van dit verhaal...
...niet meer half-snurkend als een josti tegen het raam lopen kwijlen, wil je gewekt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |