abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42013305
Ik ga altijd met de bus naar mijn werk en dat is ruim een uur reizen, tijdens mijn busreis slaap ik meestal.

Zo was ik gisteren op de weg terug ook in slaap gevallen, maar ong 10 min voor mijn uitstaphalte moet ik overstappen.
Een aantal van de passagiers die zitten elke dag bij mij in de bus, en ik heb al regelmatig iemand wakker gemaakt op de plek waar we moeten overstappen.

En gisteren heb ik me dus verslapen, en er was gewoon NIEMAND zo aardig om ook mij even wakker te maken!!
Die bus die rijdt dan weer terug en ik werdt gewoon halverwege wakker, ik kijk en zie dus de bus de compleet verkeerde kant op rijden, ik bij de eerste de beste busstation uitgestapt en weer terug gegaan, maar nog in totaal 2,5 uur over mijn terugreis gedaan

In elk geval ben ik eruit dat ik ook geen mede-reizigers meer wakker maak.
pi_42013327
Zet dan een wekker
Noot noot.
pi_42013363
slapen, je had gisteren ook al geslapen
  donderdag 21 september 2006 @ 13:35:59 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_42013412
je moet niet op andere mensen vertrouwen man, dan gaat alles mis

edit: sorry, ik zie dat je van de vrouwelijke overtuiging bent.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_42013429
Als ik met de bus moet, word ik vanzelf wakker door die hoge drempel bij ons in de buurt. Dan word je een meter gelanceerd Maarja, je wordt er wel wakker van!
Noot noot.
pi_42013447
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef covie het volgende:
En als iedereen die één keer niet is wakker gemaakt dat doet, dan wordt er nooit meer iemand geholpen.
Dát zal de wereld leren!
pi_42013467
Da's balen!
Maar voor hetzelfde geld dachten zij dat je vandaag een andere bestemming had. Kan prima. Wie weet volgende keer de wekker van je mobieltje aanzetten?
(Un)masking for the greater good.
pi_42013556
Normaal wordt ik ook van een drempel daar wakker, nu schijnbaar een keer niet.

En die bus blijft daar trouwens ook nog 10 min stilstaan op het station(netje), iedereen stapt daar uit de bus en is er dan NIEMAND die mij daar dan nog ziet liggen/hoort snurken?
pi_42013606
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:42 schreef covie het volgende:
Normaal wordt ik ook van een drempel daar wakker, nu schijnbaar een keer niet.

En die bus blijft daar trouwens ook nog 10 min stilstaan op het station(netje), iedereen stapt daar uit de bus en is er dan NIEMAND die mij daar dan nog ziet liggen/hoort snurken?
vast wel maar die dachten dus dat jij ergens anders eruit moest of ze durfden niet of ze wilden niet.
pi_42013829
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

vast wel maar die dachten dus dat jij ergens anders eruit moest of ze durfden niet of ze wilden niet.
Het kan niet dat ik er ergens anders uit moest, want ik stap gelijk met ze in, en na dit station rijdt de bus terug, iedereen moet bij dit station uitstappen. En een paar van die mensen zie ik elke dag in de bus.

Ze wilden gewoon niet
pi_42013895
Misschien ben je wel gewoon een eik0l
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_42013953
Misschien hebben ze stiekem een hekel aan dat keiharde gesnurk van je en pakken ze je zo even terug.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  donderdag 21 september 2006 @ 13:58:49 #13
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_42014009
Kut voor je... En wat heb je nu geleerd? Dat je stom bent inderdaad. Vertrouwen op mensen die je niet kent is ongeveer hetzelfde als je scrotum eraf snijden met een roestig zakmes. Of als hutspot bewaren in je oksels. Je weet dat er problemen van komen maar toch doe je het. De evolutie heeft bij jou een stapje overgeslagen.
Als ik jou was zou ik snel in R&P mijn zelfmoord aankondigen en dan als de stakker die je bent gaan krassen. Dan natuurlijk morgen een R&P topic openen dat je zelfmoordpoging is mislukt en dan huilen dat iedereen je een stomme kraspanda noemt.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_42015144
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef covie het volgende:
Ik ga altijd met de bus naar mijn werk en dat is ruim een uur reizen, tijdens mijn busreis slaap ik meestal.

Zo was ik gisteren op de weg terug ook in slaap gevallen, maar ong 10 min voor mijn uitstaphalte moet ik overstappen.
Een aantal van de passagiers die zitten elke dag bij mij in de bus, en ik heb al regelmatig iemand wakker gemaakt op de plek waar we moeten overstappen.

En gisteren heb ik me dus verslapen, en er was gewoon NIEMAND zo aardig om ook mij even wakker te maken!!
Die bus die rijdt dan weer terug en ik werdt gewoon halverwege wakker, ik kijk en zie dus de bus de compleet verkeerde kant op rijden, ik bij de eerste de beste busstation uitgestapt en weer terug gegaan, maar nog in totaal 2,5 uur over mijn terugreis gedaan

misschien moet je thuis wat vroeger naar bed gaan zodat je niet meer in de bus slaapt
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_42015821
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef opgebaarde het volgende:
slapen, je had gisteren ook al geslapen
alleen homo's doen
vandaag ben ik de paus.
vandaag sterft de paus
morgen ben ik god
en morgen vergaat de wereld
pi_42016321
Slapen in bus
Een uur met de bus om naar je werk te gaan
pi_42019912
er zal geen trein gaan dan zeker he
pi_42022768
Waarom ga je dan ook in het openbaar slapen. Je lijkt net een zwerver man. Wat klaag je eigenlijk. IS jou schuld dat je gaat slapen. Ik haat mensen die slapen in de bus vooral als je langs ze moet om er uit te stappen.
pi_42022823
Duh! Mensen zijn niet te vertrouwen.
pi_42022885
Gewoon bij elke halte een keiharde toeter laten gaan ofzo zodat iedereen wakker schrikt
pi_42026325
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Frederiqueske het volgende:
Gewoon bij elke halte een keiharde toeter laten gaan ofzo zodat iedereen wakker schrikt
Hmm, best een idee, en dan bijna achterin gaan zitten, zorgen dat er nog een paar achter me zitten. En als ik dan toeter heel verschrikt (niet te overdreven) achterom kijken

En nee inderdaad zijn er geen treinen hier maar we hebben al wel gewoon rioleringen en kabel tv hoor
pi_42026465
haterz verlaten
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:51:05 #23
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_42049393
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef covie het volgende:

[..]

Hmm, best een idee, en dan bijna achterin gaan zitten, zorgen dat er nog een paar achter me zitten. En als ik dan toeter heel verschrikt (niet te overdreven) achterom kijken

En nee inderdaad zijn er geen treinen hier maar we hebben al wel gewoon rioleringen en kabel tv hoor
ooh is BIJNA een gehuchtje dan whehe
pi_42050788
en de moraal van dit verhaal...
...niet meer half-snurkend als een josti tegen het raam lopen kwijlen, wil je gewekt worden.
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:10:51 #25
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_42051195
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:49 schreef immortalsean het volgende:
en de moraal van dit verhaal...
...niet meer half-snurkend als een josti tegen het raam lopen kwijlen, wil je gewekt worden.
Half, hij snurkte helemaal man whehe gewoon de dag ervoor OP TIJD naar je kribje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')