Bedankt voor de reacties!
De volgende keer als ik weer iets ga maken ga ik weer een topic hier maken
![]()
. De reacties geven je toch een goed gevoel. En ook de adviezen zijn leuk en handig, ik ben niet zo'n topklusser en op deze manier heb ik toch een paar tips gekregen die ik zeker ga gebruiken bij een volgend project.
De reden dat ik deze dingen zelf maak is omdat dit soort dingen gruwelijk duur zijn om te kopen en zo heb je ook nog eer aan je werk als het allemaal lukt.
Er is nog wel een reden dat ik dit topic heb geopend. Omdat ik een niet zo'n beste rug hebt en ik mezelf ken ga ik te snel te hard van stapel. Door dit topic te openen ben ik verplicht om pauze te nemen, om foto's te maken en updates te posten. Een soort van stok achter de deur.
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:32 schreef Gurb het volgende:[..]
Gaaf eindresultaat
![]()
, is het ook geworden wat je er vooraf van verwacht had, toen je het plannetje uitwerkte?
Ja, het eindresultaat is geworden zoals ik wou. Aan de binnenkant (die je gelukkig niet kan zien) zitten een oplossingen die ik liever anders had gezien, maar wat niet anders kon omdat het hout een beetje scheef was. En natuurlijk zitten er ook een paar schoonheidsfoutjes in.
Ik ben blij dat ik het meeste zelf heb kunnen doen. Ik heb een paar keer hulp nodig gehad. Meestal om plankjes vast te houden zodat ik het kon vastschroeven, en bij het omdraaien en vertillen van het kastje. Bij de tafel heeft mijn buurman veel meer geholpen dan dit kastje.
En eigenlijk ben ik best wel een beetje trots op mezelf
En nu moet ik echt gaan poetsen... werkelijk alles zit onder het stof