lijkt me leuk om te kijken wat het gaat worden, succes iigquote:Op donderdag 21 september 2006 12:56 schreef taxibabe het volgende:
Nou ja .. zodra ik het hout zal ik wel meer foto's gaan posten en misschien dat ik ook nog wel een tekeningetje hier ga zetten als ik erachter ben gekomen hoe ik dat moet doen.
Ik heb al wel een tekening gemaakt op de pc met Microstation, maar ik weet niet hoe ik daar een .jpg van moet maken.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef Gurb het volgende:
[..]
lijkt me leuk om te kijken wat het gaat worden, succes iig
en wat betreft tekening plaatsen
tekening maken op papier
papier scannen
scan posten
![]()
Dat ziet er best leuk uit op de tekening.... Alleen dan heb je niet zoveel cd's en dvd's ????quote:Op donderdag 21 september 2006 13:52 schreef taxibabe het volgende:
Tis gelukt.. Ik hoop dat ie een beetje duidelijk is voor jullie..
[afbeelding]
en ja .. ik wou aan de achterkant een gat maken voor ventilatie en om de draden door heen te maken. Het gat wordt zo groot dat je hem niet kan zien als alle apparatuur er in staat.
In het middelste vak onderin komen de versterker, cd-speler en tuner. bovenin komt de dvd-dpeler en digitale ontvanger.
Links is ruimte voor dvd's en een vakje voor de ab's, rechts is voor de cd's
Owja even voor de duidelijkheid: de linkertekening is vooraanzicht en rechtertekening is zijaanzicht
och, je hoeft natuurlijk niet alle cd's en dvd's erin te doen.... alleen degene die jeveel gebruikt. De rest kan gewoon de kast inquote:Op donderdag 21 september 2006 13:56 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat ziet er best leuk uit op de tekening.... Alleen dan heb je niet zoveel cd's en dvd's ????
Vooral het vakje voor de ab's is erg handig.... Tegenwoordig krijg je overal zo'n beetje een ab bij
Ik heb inderdaad niet zoveel cd's en dvd's (heeft mn ex allemaal meegenomen .. lang verhaal). En de meeste muziek heb ik op mn pc staan, ik heb de versterker ook op mn pc aangeslotenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:56 schreef foksuk1981 het volgende:
Dat ziet er best leuk uit op de tekening.... Alleen dan heb je niet zoveel cd's en dvd's ????
Vooral het vakje voor de ab's is erg handig.... Tegenwoordig krijg je overal zo'n beetje een ab bij
True.... Ik heb gewoon ergens in mijn huis een cd kast en een dvd kast aan de muur hangen....quote:Op donderdag 21 september 2006 13:57 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
och, je hoeft natuurlijk niet alle cd's en dvd's erin te doen.... alleen degene die jeveel gebruikt. De rest kan gewoon de kast in
Het lange verhaal hoef ik niet te horen (dat kan in R&Pquote:Op donderdag 21 september 2006 13:58 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet zoveel cd's en dvd's (heeft mn ex allemaal meegenomen .. lang verhaal). En de meeste muziek heb ik op mn pc staan, ik heb de versterker ook op mn pc aangesloten
Haha.. was ik ook helemaal nie van planquote:Op donderdag 21 september 2006 14:01 schreef foksuk1981 het volgende:
Het lange verhaal hoef ik niet te horen (dat kan in R&P).... Maar je pc aansluiten op je versterker is ideaal, heb ik ook gedaan !!!! Erg handig voor de vele verschillende muziekjes die je dan kan luisteren !!
Post je wel wat foto's als je aan je klus bezig bent???quote:Op donderdag 21 september 2006 14:07 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Haha.. was ik ook helemaal nie van plan![]()
Ja ik vind het ook ideaal.. lekker een lijstje maken met liedjes en spelen maar, of gewoon lekker internetradio aanzetten, heb ook een paar flinke luidsprekers aan de versterker hangen dus er komt genoeg herrie uit(gelukkig nog geen klachten van de buren gehad
)
awwquote:Op zondag 24 september 2006 14:45 schreef taxibabe het volgende:
ben bang dat het nog een tijdje gaat duren voordat ik kan beginnen met mn tvmeubel... ik heb sinds vrijdag een peesonsteking in mijn arm. ik heb nu een hele dikke hand en veel pijn
![]()
Moet van de dokter 2 weken rustig aan doen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |