Ik was ook net geswitched uit pure ellendequote:Op donderdag 21 september 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Janine nog aanhoren? Ik absoluut niet
Als ze nu nog even meld waar ze wil uitgaan dan hebben een boel mannen een mooie reden om op haar te stemmenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:31 schreef Snoet123 het volgende:
Milica : Oh als ik thuis ben maandag dan ga ik toch van bil!!!![]()
Volgens Rik van de ballonnen en misschien ook wel de kano.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef Snoet123 het volgende:
Het zwembad water is gelig volgens Milica.
Ik wil niet weten hoe dat komt![]()
![]()
Weet ik niet, Rik is de kapper van Milica én Hilde kon hem ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Zal BB trouwens vantevoren geweten hebben dat Milica en Rik elkaar kennen? Of was het voor hun ook een verrassing?
Dat lijkt erop te wijzen dat ze het niet wisten inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2006 12:37 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Rik is de kapper van Milica én Hilde kon hem ook.
Ik heb ooit wel een foto gezien in de topic van Milica waarop ze samen met Rik staat ( ergens in een kroeg)
Ze kennen elkaar dus ook van het uitgaansleven lijkt me.
Maar omdat Milica en Jeroen gelijk de eerste dag een opdracht kregen zich voor te doen als stelletje denk ik dat BB niet op de hoogte was van hun " vriendschap".
BB had dan van te voren al kunnen weten dat deze opdracht bij Rik gelijk al twijfels op zou gaan roepen
dat denk ik ook want ze nomineert iemand anders en krijgt kippevel van marlies al van af dag 1quote:Op donderdag 21 september 2006 12:42 schreef Snoet123 het volgende:
Janine durft haar ware nominatievoorkeur niet te zeggen (denk ik), want dat is Marlies.
Marlies heeft een joker en Janientje is als de doooood dat Marlies haar dan op de bank zet zodra ze erachter komt dat Janine haar genomineerd heeft.
Dat haar "keuze " uiteindelijk Jeroen geworden is heeft meer te maken met haar hielelikkerij bij de Tijn/Semih groep.(want die stemde ook allemaal op Milica en jeroen)
nou hij kijkt wal als een onweersbuiquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef pullup het volgende:
Etienne ligt nog steeds te balen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |