Dat ik hem verdedigde en hem geloofde vanwege zijn goede staat van dienst en serieuze eerdere klaagtopicsquote:
Wat een naaistreekquote:Op donderdag 21 september 2006 12:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat ik hem verdedigde en hem geloofde vanwege zijn goede staat van dienst en serieuze eerdere klaagtopics![]()
<------- dit als je mij niet kent....ben je geen echte klagerquote:Op donderdag 21 september 2006 12:31 schreef Anaalridder het volgende:
Wat is dat Razor?
Ik blijf die gewoon geweldig vindenquote:
Ik bedoel een pijlstaartrog krijgen..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
<------- dit als je mij niet kent....ben je geen echte klager![]()
Zo hoog schat ik de intelligentie van de gemiddelde FOK!-ker niet in hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 12:43 schreef buzzer het volgende:
Neh, het was gewoon een goeie grap.
Iemand die echt door een slang is gebeten gaat echt niet eerst een tlopic openen hoor.
Kun jij gewoon eens je bek houden irritant kenkerventjequote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Razor21 moet dood!
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Razor21 moet dood!
dat is ook weer wat overdreven hoorquote:
Ey, als jij nou niet eens ophoudt he dan schiet ik zo uit mijn slof en heb ik weer een ban! Bovendien, als ik lang genoeg schop ga je wel dood dus ik hou me netjes aan de regels van het topicquote:Op donderdag 21 september 2006 12:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kun jij gewoon eens je bek houden irritant kenkerventje![]()
Lul niet zal m een paar doodschoppen verkopen op die servicedeskquote:Op donderdag 21 september 2006 12:53 schreef -SL- het volgende:
[..]
dat is ook weer wat overdreven hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |