Dat is kut. Maar wel fijn dat jij het niet bentquote:Op donderdag 21 september 2006 10:55 schreef Joene het volgende:
Goed de spannende tijd was snel voorbij , ik heb het nog niet neergetikt of management loopt binnen.
2 van mijn collega's gaan afscheid nemen van ons.
Een collega krijgt een regeling zodat hij nooit meer hoeft te werken hij is nu 59quote:Op donderdag 21 september 2006 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijgen ze een mooie regeling?
Klopt , ondanks dat ik zelf graag dit zinkende schip wil verlaten.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is kut. Maar wel fijn dat jij het niet bent
Zekers!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , ondanks dat ik zelf graag dit zinkende schip wil verlaten.
Neem ik liever ontslag dan dat ik het krijg.
toch geen leuke stemming.quote:
Dat weet ik een regeling is okay hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Nou Joene. Je ken beter met een goeie regelling vertrekken dan dat je zelf ontslag neemt. Ik heb nog wel wat tips voor je anders.
Neuh het bedrijf is in mineur.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:14 schreef n00cL30n het volgende:
Nee... Dat klopt... Maar dat is altijd zo bij een re-organisatie he?
Wees blij dat het geen farce is... (Farce Majeur)quote:
whehehe ik hou wel van matige garpjesquote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen farce is... (Farce Majeur)
sorry voor deze matige grap
Dan blijft de garp van de ueberhacker uit Roermond ook wel leuk.. voor wat GeenStijl- archieven betreft.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe ik hou wel van matige garpjes
Die zorgen altijd voor commotie he?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg het nog druk met die mailnegers
Mennnn.. Ik zat gewoon serieus hard op te lachen.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
tvp.
Zo is JK he. Humor voor te lachen. Zelfs in een tvpquote:Op donderdag 21 september 2006 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. Ik zat gewoon serieus hard op te lachen.
Hey Joenequote:Op donderdag 21 september 2006 13:01 schreef Joene het volgende:
Hoi bek from ze fokkerweg.
Scheisse, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 13:06 schreef Armageddon het volgende:
Iemand gisteren nog Jiskefet gezien? Met die kerels met die machinegeweren van hout en dat ze dan zoeen wijf uit d'r huis halen en helemaal de tiefus in trappen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |