Dat is kut. Maar wel fijn dat jij het niet bentquote:Op donderdag 21 september 2006 10:55 schreef Joene het volgende:
Goed de spannende tijd was snel voorbij , ik heb het nog niet neergetikt of management loopt binnen.
2 van mijn collega's gaan afscheid nemen van ons.
Een collega krijgt een regeling zodat hij nooit meer hoeft te werken hij is nu 59quote:Op donderdag 21 september 2006 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijgen ze een mooie regeling?
Klopt , ondanks dat ik zelf graag dit zinkende schip wil verlaten.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is kut. Maar wel fijn dat jij het niet bent
Zekers!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , ondanks dat ik zelf graag dit zinkende schip wil verlaten.
Neem ik liever ontslag dan dat ik het krijg.
toch geen leuke stemming.quote:
Dat weet ik een regeling is okay hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Nou Joene. Je ken beter met een goeie regelling vertrekken dan dat je zelf ontslag neemt. Ik heb nog wel wat tips voor je anders.
Neuh het bedrijf is in mineur.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:14 schreef n00cL30n het volgende:
Nee... Dat klopt... Maar dat is altijd zo bij een re-organisatie he?
Wees blij dat het geen farce is... (Farce Majeur)quote:
whehehe ik hou wel van matige garpjesquote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen farce is... (Farce Majeur)
sorry voor deze matige grap
Dan blijft de garp van de ueberhacker uit Roermond ook wel leuk.. voor wat GeenStijl- archieven betreft.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe ik hou wel van matige garpjes
Die zorgen altijd voor commotie he?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg het nog druk met die mailnegers
Mennnn.. Ik zat gewoon serieus hard op te lachen.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
tvp.
Zo is JK he. Humor voor te lachen. Zelfs in een tvpquote:Op donderdag 21 september 2006 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. Ik zat gewoon serieus hard op te lachen.
Hey Joenequote:Op donderdag 21 september 2006 13:01 schreef Joene het volgende:
Hoi bek from ze fokkerweg.
Scheisse, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 13:06 schreef Armageddon het volgende:
Iemand gisteren nog Jiskefet gezien? Met die kerels met die machinegeweren van hout en dat ze dan zoeen wijf uit d'r huis halen en helemaal de tiefus in trappen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:01 schreef Joene het volgende:
Hoi bek from ze fokkerweg.
IDDquote:Op donderdag 21 september 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo is JK he. Humor voor te lachen. Zelfs in een tvp
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er waren weer blote tieten op het strand trouwens.
Goeie?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er waren weer blote tieten op het strand trouwens.
Redelijk kleine, doch mooie.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig heeft iedereen het druk op het werk.
Koffie voor vergevorderden.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koggie?
Moet je daarvoor naar de Makro?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef Armageddon het volgende:
Ben net naar de makro geweest. Kopje koggie gedronken. Hout gehaald voor mijn vuurkorf. Mooi werk hč?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef miss_bleu het volgende:
sow ook weer heel even tijd om hier wat neer te kwakken
Hi Bleutjequote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef miss_bleu het volgende:
De homo'squote:Op donderdag 21 september 2006 15:42 schreef miss_bleu het volgende:
mja even niets te doen gelukkig, maar word op mijn vingers gekeken als ik zit te internetten
Bleeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef miss_bleu het volgende:
Serieus? Slavendrijversquote:Op donderdag 21 september 2006 15:42 schreef miss_bleu het volgende:
mja even niets te doen gelukkig, maar word op mijn vingers gekeken als ik zit te internetten
Jaquote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar de Makro?
Ach ja in Amerika hebben ze ook supermarkten waar je een auto kan kopen, waarom ook nietquote:
Eng he! en ik mis FOK niet eensquote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bleeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Je hebt veel te veel een leven jij
Damn dat is nog triester, van je collega's moet je het hebben zegquote:Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee matennaaiende collega's die het doorlullen aan de manager
Duh, als ik je logje zo lees vermaak je je welquote:Op donderdag 21 september 2006 16:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Eng he! en ik mis FOK niet eens
Jezus, lekkere collega'squote:Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee matennaaiende collega's die het doorlullen aan de manager
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef Joene het volgende:
is [daar] stuk ?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef miss_bleu het volgende:
oe 2e auto rijles!! rijen is cooool![]()
![]()
![]()
hehe ik zie je al zitten achter het stuur met een big smilequote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef miss_bleu het volgende:
*vroem vroem* !!!! *Hyper Hyper* (en dat voor iemand met giga rijangst!)
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:16 schreef miss_bleu het volgende:
ja gaaf man!
Haha pak je er wel ff een biertje bij ouwe?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef Armageddon het volgende:
Rijden is de bom. *stookt vuur op*
Had het dan ook laten liggen tot de volgende middagquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Midden in de nacht 15 liter water uit je badkamer wegdweilen, nadat je in de middag al een liter of 7 hebt opgedweild, is geen plezierige onderneming.
Het stond tot net onder de rand van de drempel. Durfde de gok niet te nemen. Nu is het nog droog, maar ik heb dan ook nog geen water gebruikt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:13 schreef Joene het volgende:
Had het dan ook laten liggen tot de volgende middag![]()
Kut man zo een lekkage
maar eh , hoe snel denk je het gefixed te hebben men.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het stond tot net onder de rand van de drempel. Durfde de gok niet te nemen. Nu is het nog droog, maar ik heb dan ook nog geen water gebruikt.
Heb gisteren gebeld met de onderhoudsman van de huisbaas. Die wist al precies om welke woning het ging: 'die met die oude pompinstallatie'. Hij zou direct contact opnemen met de loodgieter en deze mij laten bellen. De loodgieter heeft zich nog niet gemeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:35 schreef Joene het volgende:
maar eh , hoe snel denk je het gefixed te hebben men.
Bah gedoe man . , lekt het niet allemaal door naar "beneden" door plafonds heen enzo ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb gisteren gebeld met de onderhoudsman van de huisbaas. Die wist al precies om welke woning het ging: 'die met die oude pompinstallatie'. Hij zou direct contact opnemen met de loodgieter en deze mij laten bellen. De loodgieter heeft zich nog niet gemeld.
Als ik aan het einde van de ochtend nog niks heb gehoord, bel ik wel met de huisbaas. Wat mij betreft komt er een nieuwe pomp, nieuwe afvoer en een nieuw toilet.
Nee, mijn badkamer is in de kelder. M'n slaapkamer trouwens ook. De rest is op de begane grond.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:55 schreef Joene het volgende:
Bah gedoe man . , lekt het niet allemaal door naar "beneden" door plafonds heen enzo ?
Dat is in dit geval dan maar een voordeelquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, mijn badkamer is in de kelder. M'n slaapkamer trouwens ook. De rest is op de begane grond.
Sounds like big fun.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Midden in de nacht 15 liter water uit je badkamer wegdweilen, nadat je in de middag al een liter of 7 hebt opgedweild, is geen plezierige onderneming.
je hebt het drukquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
Zowww... daar gaan we weer!
[afbeelding]
Netjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan staat plots de loodgieter voor de deur.
Diagnose: Tja, dat ziet er niet best uit.
Conclusie: Wc en afvoer zullen dinsdag vervangen worden.
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
Whehehe ome les goes plaatjes praten.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk die collega's die:
- niet archiveren
- ongevraagd schijven wissen
- banden vergeten in te laden en dan raar opkijken dat je daar boos over bent.
- banden op hun bureau laten slingeren
Heel handig als je al het werk van 2 man doet
tijd voor een rose-tje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk die collega's die:
- niet archiveren
- ongevraagd schijven wissen
- banden vergeten in te laden en dan raar opkijken dat je daar boos over bent.
- banden op hun bureau laten slingeren
Heel handig als je al het werk van 2 man doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |