maar eh , hoe snel denk je het gefixed te hebben men.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het stond tot net onder de rand van de drempel. Durfde de gok niet te nemen. Nu is het nog droog, maar ik heb dan ook nog geen water gebruikt.
Heb gisteren gebeld met de onderhoudsman van de huisbaas. Die wist al precies om welke woning het ging: 'die met die oude pompinstallatie'. Hij zou direct contact opnemen met de loodgieter en deze mij laten bellen. De loodgieter heeft zich nog niet gemeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:35 schreef Joene het volgende:
maar eh , hoe snel denk je het gefixed te hebben men.
Bah gedoe man . , lekt het niet allemaal door naar "beneden" door plafonds heen enzo ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb gisteren gebeld met de onderhoudsman van de huisbaas. Die wist al precies om welke woning het ging: 'die met die oude pompinstallatie'. Hij zou direct contact opnemen met de loodgieter en deze mij laten bellen. De loodgieter heeft zich nog niet gemeld.
Als ik aan het einde van de ochtend nog niks heb gehoord, bel ik wel met de huisbaas. Wat mij betreft komt er een nieuwe pomp, nieuwe afvoer en een nieuw toilet.
Nee, mijn badkamer is in de kelder. M'n slaapkamer trouwens ook. De rest is op de begane grond.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:55 schreef Joene het volgende:
Bah gedoe man . , lekt het niet allemaal door naar "beneden" door plafonds heen enzo ?
Dat is in dit geval dan maar een voordeelquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, mijn badkamer is in de kelder. M'n slaapkamer trouwens ook. De rest is op de begane grond.
Sounds like big fun.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Midden in de nacht 15 liter water uit je badkamer wegdweilen, nadat je in de middag al een liter of 7 hebt opgedweild, is geen plezierige onderneming.
je hebt het drukquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
Zowww... daar gaan we weer!
[afbeelding]
Netjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan staat plots de loodgieter voor de deur.
Diagnose: Tja, dat ziet er niet best uit.
Conclusie: Wc en afvoer zullen dinsdag vervangen worden.
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
Whehehe ome les goes plaatjes praten.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk die collega's die:
- niet archiveren
- ongevraagd schijven wissen
- banden vergeten in te laden en dan raar opkijken dat je daar boos over bent.
- banden op hun bureau laten slingeren
Heel handig als je al het werk van 2 man doet
tijd voor een rose-tje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk die collega's die:
- niet archiveren
- ongevraagd schijven wissen
- banden vergeten in te laden en dan raar opkijken dat je daar boos over bent.
- banden op hun bureau laten slingeren
Heel handig als je al het werk van 2 man doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |