Dat is kut. Maar wel fijn dat jij het niet bentquote:Op donderdag 21 september 2006 10:55 schreef Joene het volgende:
Goed de spannende tijd was snel voorbij , ik heb het nog niet neergetikt of management loopt binnen.
2 van mijn collega's gaan afscheid nemen van ons.
Een collega krijgt een regeling zodat hij nooit meer hoeft te werken hij is nu 59quote:Op donderdag 21 september 2006 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Krijgen ze een mooie regeling?
Klopt , ondanks dat ik zelf graag dit zinkende schip wil verlaten.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is kut. Maar wel fijn dat jij het niet bent
Zekers!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , ondanks dat ik zelf graag dit zinkende schip wil verlaten.
Neem ik liever ontslag dan dat ik het krijg.
toch geen leuke stemming.quote:
Dat weet ik een regeling is okay hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Nou Joene. Je ken beter met een goeie regelling vertrekken dan dat je zelf ontslag neemt. Ik heb nog wel wat tips voor je anders.
Neuh het bedrijf is in mineur.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:14 schreef n00cL30n het volgende:
Nee... Dat klopt... Maar dat is altijd zo bij een re-organisatie he?
Wees blij dat het geen farce is... (Farce Majeur)quote:
whehehe ik hou wel van matige garpjesquote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen farce is... (Farce Majeur)
sorry voor deze matige grap
Dan blijft de garp van de ueberhacker uit Roermond ook wel leuk.. voor wat GeenStijl- archieven betreft.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe ik hou wel van matige garpjes
Die zorgen altijd voor commotie he?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg het nog druk met die mailnegers
Mennnn.. Ik zat gewoon serieus hard op te lachen.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
tvp.
Zo is JK he. Humor voor te lachen. Zelfs in een tvpquote:Op donderdag 21 september 2006 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. Ik zat gewoon serieus hard op te lachen.
Hey Joenequote:Op donderdag 21 september 2006 13:01 schreef Joene het volgende:
Hoi bek from ze fokkerweg.
Scheisse, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 13:06 schreef Armageddon het volgende:
Iemand gisteren nog Jiskefet gezien? Met die kerels met die machinegeweren van hout en dat ze dan zoeen wijf uit d'r huis halen en helemaal de tiefus in trappen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:01 schreef Joene het volgende:
Hoi bek from ze fokkerweg.
IDDquote:Op donderdag 21 september 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo is JK he. Humor voor te lachen. Zelfs in een tvp
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er waren weer blote tieten op het strand trouwens.
Goeie?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er waren weer blote tieten op het strand trouwens.
Redelijk kleine, doch mooie.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig heeft iedereen het druk op het werk.
Koffie voor vergevorderden.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koggie?
Moet je daarvoor naar de Makro?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef Armageddon het volgende:
Ben net naar de makro geweest. Kopje koggie gedronken. Hout gehaald voor mijn vuurkorf. Mooi werk hč?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef miss_bleu het volgende:
sow ook weer heel even tijd om hier wat neer te kwakken
Hi Bleutjequote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef miss_bleu het volgende:
De homo'squote:Op donderdag 21 september 2006 15:42 schreef miss_bleu het volgende:
mja even niets te doen gelukkig, maar word op mijn vingers gekeken als ik zit te internetten
Bleeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef miss_bleu het volgende:
Serieus? Slavendrijversquote:Op donderdag 21 september 2006 15:42 schreef miss_bleu het volgende:
mja even niets te doen gelukkig, maar word op mijn vingers gekeken als ik zit te internetten
Jaquote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar de Makro?
Ach ja in Amerika hebben ze ook supermarkten waar je een auto kan kopen, waarom ook nietquote:
Eng he! en ik mis FOK niet eensquote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bleeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Je hebt veel te veel een leven jij
Damn dat is nog triester, van je collega's moet je het hebben zegquote:Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee matennaaiende collega's die het doorlullen aan de manager
Duh, als ik je logje zo lees vermaak je je welquote:Op donderdag 21 september 2006 16:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Eng he! en ik mis FOK niet eens
Jezus, lekkere collega'squote:Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee matennaaiende collega's die het doorlullen aan de manager
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef Joene het volgende:
is [daar] stuk ?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef miss_bleu het volgende:
oe 2e auto rijles!! rijen is cooool![]()
![]()
![]()
hehe ik zie je al zitten achter het stuur met een big smilequote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef miss_bleu het volgende:
*vroem vroem* !!!! *Hyper Hyper* (en dat voor iemand met giga rijangst!)
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:16 schreef miss_bleu het volgende:
ja gaaf man!
Haha pak je er wel ff een biertje bij ouwe?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef Armageddon het volgende:
Rijden is de bom. *stookt vuur op*
Had het dan ook laten liggen tot de volgende middagquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Midden in de nacht 15 liter water uit je badkamer wegdweilen, nadat je in de middag al een liter of 7 hebt opgedweild, is geen plezierige onderneming.
Het stond tot net onder de rand van de drempel. Durfde de gok niet te nemen. Nu is het nog droog, maar ik heb dan ook nog geen water gebruikt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:13 schreef Joene het volgende:
Had het dan ook laten liggen tot de volgende middag![]()
Kut man zo een lekkage
maar eh , hoe snel denk je het gefixed te hebben men.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het stond tot net onder de rand van de drempel. Durfde de gok niet te nemen. Nu is het nog droog, maar ik heb dan ook nog geen water gebruikt.
Heb gisteren gebeld met de onderhoudsman van de huisbaas. Die wist al precies om welke woning het ging: 'die met die oude pompinstallatie'. Hij zou direct contact opnemen met de loodgieter en deze mij laten bellen. De loodgieter heeft zich nog niet gemeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:35 schreef Joene het volgende:
maar eh , hoe snel denk je het gefixed te hebben men.
Bah gedoe man . , lekt het niet allemaal door naar "beneden" door plafonds heen enzo ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb gisteren gebeld met de onderhoudsman van de huisbaas. Die wist al precies om welke woning het ging: 'die met die oude pompinstallatie'. Hij zou direct contact opnemen met de loodgieter en deze mij laten bellen. De loodgieter heeft zich nog niet gemeld.
Als ik aan het einde van de ochtend nog niks heb gehoord, bel ik wel met de huisbaas. Wat mij betreft komt er een nieuwe pomp, nieuwe afvoer en een nieuw toilet.
Nee, mijn badkamer is in de kelder. M'n slaapkamer trouwens ook. De rest is op de begane grond.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:55 schreef Joene het volgende:
Bah gedoe man . , lekt het niet allemaal door naar "beneden" door plafonds heen enzo ?
Dat is in dit geval dan maar een voordeelquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, mijn badkamer is in de kelder. M'n slaapkamer trouwens ook. De rest is op de begane grond.
Sounds like big fun.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Midden in de nacht 15 liter water uit je badkamer wegdweilen, nadat je in de middag al een liter of 7 hebt opgedweild, is geen plezierige onderneming.
je hebt het drukquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
Zowww... daar gaan we weer!
[afbeelding]
Netjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan staat plots de loodgieter voor de deur.
Diagnose: Tja, dat ziet er niet best uit.
Conclusie: Wc en afvoer zullen dinsdag vervangen worden.
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
Whehehe ome les goes plaatjes praten.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk die collega's die:
- niet archiveren
- ongevraagd schijven wissen
- banden vergeten in te laden en dan raar opkijken dat je daar boos over bent.
- banden op hun bureau laten slingeren
Heel handig als je al het werk van 2 man doet
tijd voor een rose-tje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk die collega's die:
- niet archiveren
- ongevraagd schijven wissen
- banden vergeten in te laden en dan raar opkijken dat je daar boos over bent.
- banden op hun bureau laten slingeren
Heel handig als je al het werk van 2 man doet
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]Nu al?
Ik heb ook nog het heerlijk vooruitzicht dat ik het hele weekend mag werken omdat ik niet toe ben gekomen aan mijn eigen werk
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Werk je bij de Kwikfit, R?
Ah. Mooie visual.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:57 schreef Ripley het volgende:Ja, uiteraard. Vond je mijn diagnose van A's slopel al niet treffend van de week? "Het klinkt alsof ie stuk is"
Bovendien draag ik gewoon graag een overal
Daar kan ik het wel op ja!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee męn, Ripley in overall:
[afbeelding]..
Ben er van tussen! Tjoo.
Gozert!quote:
Je moet je lever wel blijven trainen iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
Nog iets meer dan een half uurtje.. en dan...
Vrijmibo!
Voor je het weet, kun je het niet meer aan, idd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je moet je lever wel blijven trainen idd
Lekkuhrrrrrrrrrrrr.. Ik wou dat ik mee kon doen, maar moet nog achter het stuur.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:48 schreef miss_bleu het volgende:
hopa! koud rose-tje nog een uurtje werken!
Kun je nog ff wat beter genieten toch?quote:
lekker rustig !quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:38 schreef miss_bleu het volgende:
ik kom zometeen in een leeg huis thuis
Oh soms / like dagen als vandaagquote:
Ik zit al aan een biertje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:05 schreef Ripley het volgende:
Het is hoog tijd dat d eborrel hier eens begint![]()
Je armen zijn getraind met dweilen !quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
De squashcompetitie begint vanavond. Ik vrees het ergste.
Dat dan weer wel. Alleen de nachtrust heeft er enigszins onder geleden.quote:
Dat kan zo'n adonis als jij toch wel hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Alleen de nachtrust heeft er enigszins onder geleden.
Die heeft jouw ff alle hoeken van die squash hal laten zien ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat had ik weer. Eén of ander jong talent als tegenstander.
Daar kwam ik niet eens aan toe. Hij speelde een tempo of drie te hoog voor me.quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:12 schreef Joene het volgende:
Die heeft jouw ff alle hoeken van die squash hal laten zien ?![]()
dat wordt dus dweilen met de kraan open tot de loodgieter eris.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Juist. Als m'n bovenburen (alle etages) gebruik maken van de waterhuishouding, loopt bij mij de kelder vol. Net 4 emmers water weggeschept. Dat scheppen gaat trouwens een stuk sneller dan dweilen.
Ik heb de watertoevoer inmiddels afgesloten en m'n bovenburen op de hoogte gesteld. Helaas was net iemand daarvoor gaan douchen en dus ik kan weer water gaan scheppen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:49 schreef Joene het volgende:
dat wordt dus dweilen met de kraan open tot de loodgieter eris.
Met zeepsopquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb de watertoevoer inmiddels afgesloten en m'n bovenburen op de hoogte gesteld. Helaas was net iemand daarvoor gaan douchen en dus ik kan weer water gaan scheppen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Juist. Als m'n bovenburen (alle etages) gebruik maken van de waterhuishouding, loopt bij mij de kelder vol. Net 4 emmers water weggeschept. Dat scheppen gaat trouwens een stuk sneller dan dweilen.
Moggeh!quote:
Mwah ik vond het wel drukquote:Op maandag 25 september 2006 08:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Moggeh!![]()
Fok!kerweg was goed gassen!
Nat. Praat me er niet van.quote:Op maandag 25 september 2006 08:35 schreef Joene het volgende:
Overigens denk ik dat hij binnen nu en zeer binnenkort nat is
Q.quote:Op maandag 25 september 2006 08:42 schreef Q. het volgende:
Mensen!
Kan je niet iets met "emmers" ?quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 08:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah ik vond het wel druk
Overigens denk ik dat hij binnen nu en zeer binnenkort nat is
quote:Kees sprak
Boh!Gruwelijk nat was ze!
Je zei "emmers"quote:
Wheheheheheh ROTFLOLlollercopter1111111quote:
Zorrie.. Het weekend was _te_ melig... Heb er nu nog naverschijnselen van.quote:Op maandag 25 september 2006 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Wheheheheheh ROTFLOLlollercopter1111111
![]()
Zo dat was het voor vandaag
Hahahaha...quote:Op maandag 25 september 2006 09:28 schreef Joene het volgende:
Mwah gelukkig had ik zelf een iets normaler weekend
Ja rustig feestjequote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahaha...
Was de housewarming nog geslaagd?
Mennnnn... Half twee en toen was het huis alweer afgebroken?quote:Op maandag 25 september 2006 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja rustig feestjemannetje of 27
Maar ik was om half 2 alweer thuis !![]()
Je leeft je uit op je ouwe dag ?quote:Op maandag 25 september 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnn... Half twee en toen was het huis alweer afgebroken?
LoLz
Ik lag er pas om half zes in.
Ja man... Ik zou bijna 'uitgewoond' zeggen.quote:
Nou laat je vriendin er buitenquote:Op maandag 25 september 2006 11:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja man... Ik zou bijna 'uitgewoond' zeggen.
Okee okee.... Deze keer dan maar weer wel ff.quote:
Bekend gevoel!quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen. Ik heb geen zin in deze week.
Dat weet ikquote:Op maandag 25 september 2006 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Okee okee.... Deze keer dan maar weer wel ff.
(Kmoet denk ik toch maar beter oppassen aangezien ze mijn msn account ook gebruikt.
Ja.. ze vond je hondje zoooooow lief!quote:
Ze mag hem wel ff van dichtbij bekijkenquote:Op maandag 25 september 2006 12:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja.. ze vond je hondje zoooooow lief!
Hahahaha, laat je vrouwtje to be het maar niet horen.quote:Op maandag 25 september 2006 12:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze mag hem wel ff van dichtbij bekijken![]()
whehehehequote:Op maandag 25 september 2006 13:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahaha, laat je vrouwtje to be het maar niet horen.
LOLz.... Ik ook.quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehehe![]()
pffffffff nog 3 uur en dan pas mag ik de fok!kerweg weer checken.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:15 schreef descendent1 het volgende:
Zitten een negert, een Turk en een marrokaan in een busje; wie rijdt er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ja deze garp is bijna net zo leuk als , beter 1 dode negert dan de lucht van 10.quote:Op maandag 25 september 2006 13:57 schreef n00cL30n het volgende:
Jups... Weer eens een goeie grap van descendent(einz)
Men... Ik kende er nog eentje met gas geluiden en joodse volksliederen. Heel erg?quote:Op maandag 25 september 2006 14:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja deze garp is bijna net zo leuk als , beter 1 dode negert dan de lucht van 10.
tof !quote:Op maandag 25 september 2006 14:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Men... Ik kende er nog eentje met gas geluiden en joodse volksliederen. Heel erg?
Naja altijd nog beter dan moslims natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef n00cL30n het volgende:
EUh.... Ik denk het wel. Want ja... die joden... dat waren ook geen lieverdjes hoor!
quote:Op maandag 25 september 2006 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Naja altijd nog beter dan moslims natuurlijk.
Moet je mee oppassen men met zulke uitspraken voor je het weet gaat zo een zwarte negert je prikken.quote:
Nu moet ik weer denken aan die garp van die vrachtwagen met negerzoenen en die neger....quote:Op maandag 25 september 2006 14:12 schreef n00cL30n het volgende:
Wat was het ook alweer..
"Je kunt beter een negerzoen pikken, dan een negerpik..."![]()
Zo heet onze vaatwassertquote:Op maandag 25 september 2006 14:17 schreef Armageddon het volgende:
Hoe heet de Marokkaanse versie van het sprookje ''Alice in Wonderland''?
"Fatima "..
Hey die van ons ook!quote:
Ik zat echt hardop te ROFL-en?quote:Op maandag 25 september 2006 14:20 schreef Armageddon het volgende:
[..] "Dan vind ik het niet zo erg als het doodgaat."
Dat had ik bij die pastoorquote:
Ja.. Toen was ik ook iets langer hardop aan het lachen.quote:
Je hebt toch niet ooit zo een negerin geneukt he dat je dat weetquote:Op maandag 25 september 2006 15:01 schreef n00cL30n het volgende:
Die zwarte doos is dan anders aardig roze van binnen heur!
Niet zo een, maar wel een lekker danseresje toendertijd.quote:Op maandag 25 september 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ooit zo een negerin geneukt he dat je dat weet
zo een met bruine schaamlippen je weets ?quote:Op maandag 25 september 2006 15:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Niet zo een, maar wel een lekker danseresje toendertijd.
quote:
Ja idd..quote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef Armageddon het volgende:
TAlly! Lachen ies goed!
quote:
*doet kietelen*quote:Op maandag 25 september 2006 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd..
Kom es Arma..
Doe mij es even kietelen
Even laten lachen!
quote:
Ik kijk wel link uit. Dan weet iedereen waar ik werk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:41 schreef Joene het volgende:
Post dan ook ff je mail ondertitel homo !
ik dacht dat iedereen wist dat jij Iteejer was in de lokale slagerijquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit. Dan weet iedereen waar ik werk.
Ja en guess what!? HIER DOET HET FORUM HET WEL!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen wist dat jij Iteejer was in de lokale slagerij![]()
en je printer ook ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en guess what!? HIER DOET HET FORUM HET WEL!
Het geeft een geheel nieuwe dimensie aan het woord 'werken'.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:24 schreef Tally het volgende:
Toch erg ook he dat je naar je werk moet om je te douchen
Ja dat zeker!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het geeft een geheel nieuwe dimensie aan het woord 'werken'.
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'S!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Verveel me de touwtiefus.
Ja dat vroeg ik mijzelf ook af hedenochtend. Dit kan toch zo niet langer?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen.
Waarom hebben we in Nederland geen 20-baans-snelwegen?
Och, ik houd het nog wel een week of 3 vol.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat vroeg ik mijzelf ook af hedenochtend. Dit kan toch zo niet langer?
Ik gaat morgen weer met dat gele gevaarte denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, ik houd het nog wel een week of 3 vol.
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort gewoon stop met werken !
Half 15 en dan morgen om half 07 weer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om een uurtje of halfzes, en dan begin ik morgen weer.
Dat is een goed idee Joentje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort gewoon stop met werken !
Mwoach, als ik een keer goede plakkak heb opgebouwd door een zwaar weekend haalt een emmertje water het niet hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen. Ik heb weer een toilet en afvoer, alleen geen stortbak. Die wordt zo geplaatst. Moet nu spoelen met emmertjes water. Niet onoverkomelijk dus.
Idem, maar hier zit nieuw glazuur op. Dat glijdt als een tierelier.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:00 schreef jogy het volgende:
Mwoach, als ik een keer goede plakkak heb opgebouwd door een zwaar weekend haalt een emmertje water het niet hoor.
Dat geeft me een idee, een teflon-toilet. ideaal!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Idem, maar hier zit nieuw glazuur op. Dat glijdt als een tierelier.
Toen ik me registreerde lag een vliegticket naast me en wist ik even niets beters te verzinnen dan de vliegveldcodes die ik daar zag.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:01 schreef Tally het volgende:
Hoi UIO_AMS..
Wat een naam trouwens
Hoe kom je dr op
Quitoquote:Op woensdag 27 september 2006 09:28 schreef Joene het volgende:
Welke is UIO ?
Ecuador dus als ike me niet vergis?quote:
Jij vergist je niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef Joene het volgende:
Ecuador dus als ike me niet vergis?
quote:Op woensdag 27 september 2006 09:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toen ik me registreerde lag een vliegticket naast me en wist ik even niets beters te verzinnen dan de vliegveldcodes die ik daar zag.Wist ik veel dat ik hier zou blijven hangen en zelfs op meetings zou verschijnen. Probeer je daar maar eens voor te stellen als UIO_AMS.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
De loodgieter Oh shit! horen roepen vanuit de badkamer valt doorgaans ook niet onder de zaken die ik graag verneem.
Zowaar! Je hebt een Nederlandse loodgieter!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
De loodgieter Oh shit! horen roepen vanuit de badkamer valt doorgaans ook niet onder de zaken die ik graag verneem.
Toch nog wat geleerd dus in grijs verleden.quote:
Een neger met snor genaamd Johan. Olijke kerel.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zowaar! Je hebt een Nederlandse loodgieter!
Is het niet John Jones bezig met opnames voor een nieuwe Bananensplit?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Een neger met snor genaamd Johan. Olijke kerel.
Neger Johan die Oh Poep! ropet terwijl hij aan een toilet sleutelt?quote:
Je hebt een gaatje dat gedicht moet worden?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:08 schreef Armageddon het volgende:
Johan de loodgietende negert. heeft ie ook een email adres?
Onze conciergeneger op school heette Frits Vrolijkquote:
Nee. Mijn hobby's zijn negers mailen en in de zeik nemen. Weet je toch!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt een gaatje dat gedicht moet worden?![]()
Mennn.. Ben je daar nogsteeds mee bezig... Ik zou op een gegeven moment het helemaal gehad hebben met die negers.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee. Mijn hobby's zijn negers mailen en in de zeik nemen. Weet je toch!![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee. Mijn hobby's zijn negers mailen en in de zeik nemen. Weet je toch!![]()
Man het is geweldig. Ik laat ze elke keer heen en weer rennen naar de bank om dan te horen te krijgen aldaar dat er weer geen geld is van A. Geddon.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennn.. Ben je daar nogsteeds mee bezig... Ik zou op een gegeven moment het helemaal gehad hebben met die negers.
Mennnn..quote:Op woensdag 27 september 2006 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Man het is geweldig. Ik laat ze elke keer heen en weer rennen naar de bank om dan te horen te krijgen aldaar dat er weer geen geld is van A. Geddon.![]()
Hahahahaha...quote:Op woensdag 27 september 2006 12:49 schreef Armageddon het volgende:
Laast heb ik er één 100 kilometer heen en 100 terug laten rijden voor een zogenaamde storting.
LOLquote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sodeju allemaal politie vannacht hier, had ff een hendige sjieke heterdaad in beeld en ik zat eerste rang. M'n favo shoarmaboer had last van inbrekers. Bel ik de politie (waarje na een paar keer doorschakelen eindelijk een keertje de regiopolitie aan de lijn hebt), komen die gasten na 5 minuten met 4 auto's. Ik zag die inbrekers halverwege de straat staan en nog zijn ze ontkomen. Prutsers
Maar ik heb er wel een graties schapievleesschotel mee verdiend
Och ik ben al wat inbraken verder hier, winkelstraat hč. En daarbij moet je een steile stalen trap op bij mij om bij de deur te komen, één flinke trap en hij ligt een tijdje in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Joene het volgende:
[..]
LOL
Nou ik hoop dat je hier morgen nog kan posten![]()
ik doelde meer op de schapenschotel.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Och ik ben al wat inbraken verder hier, winkelstraat hč. En daarbij moet je een steile stalen trap op bij mij om bij de deur te komen, één flinke trap en hij ligt een tijdje in het ziekenhuis.
Dude, niet fucken met m'n Arabier hč, die gasten zijn de shoarmahemel op aarde.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doelde meer op de schapenschotel.![]()
Ah men stomme kamelenfuckers.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dude, niet fucken met m'n Arabier hč, die gasten zijn de shoarmahemel op aarde.![]()
Je mot ook gewoon 112 bellen in zoeen geval.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sodeju allemaal politie vannacht hier, had ff een hendige sjieke heterdaad in beeld en ik zat eerste rang. M'n favo shoarmaboer had last van inbrekers. Bel ik de politie (waarje na een paar keer doorschakelen eindelijk een keertje de regiopolitie aan de lijn hebt), komen die gasten na 5 minuten met 4 auto's. Ik zag die inbrekers halverwege de straat staan en nog zijn ze ontkomen. Prutsers
Maar ik heb er wel een graties schapievleesschotel mee verdiend
Mennnn...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef Joene het volgende:
Ik ben richting huis heb het wel gezien hier.
Mennnnn.... En dan laat tot in de nacht?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:36 schreef MissHobje het volgende:
dem jullie zijn al zowat klaar.. ik ga beginnen om 17.00![]()
ik heb see no evil voor in de trein zo op mijn pdaquote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik gaat er ook ze maar eens vandoor. Heb weer wat films klaar leggen.
Miami Vice
Hard Candy
Stay Alive
![]()
verklaart waarom mijn website opeens even een 500 als error hadquote:Op woensdag 27 september 2006 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, Redbus zat even zonder stroom.
Dacht al dat hier intern Fok! geblockt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |