quote:Op donderdag 21 september 2006 08:04 schreef razzberry het volgende:
Dat mijn nationaliteid afgepakt zou moeten worden.
Gewoon keihard roepen dat je moslimfundamentalist ben.....worden ze heel bang van hierquote:Op donderdag 21 september 2006 08:04 schreef razzberry het volgende:
Ik heb als halve Surinamer, halve Marrokaan een paar dingen te horen gekregen op de Fontpage naar aanleiding van de relletjes in Amsterdam.
Dat ik altijd crimineel ben.
Dat ik naar afganistangedepordeerd mag worden.
Dat ik blij mag zijn dat ik niet ben afgschoten.
Dat ik een primitieve aap ben.
Bedankt ik zal het onthouden.
En dan de politie vertellen dat je fok als uitvalbasis heb gebruikt , met als doel om Fok op zwart te krijgenquote:Op donderdag 21 september 2006 08:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gewoon keihard roepen dat je moslimfundamentalist ben.....worden ze heel bang van hier
...ben je dan wel soms crimineel?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:04 schreef razzberry het volgende:
Ik heb als halve Surinamer, halve Marrokaan een paar dingen te horen gekregen op de Fontpage naar aanleiding van de relletjes in Amsterdam.
heb je ook meegerelt gisteren?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:04 schreef razzberry het volgende:
Wat was de reden dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:04 schreef razzberry het volgende:
..true true...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:45 schreef freecell het volgende:
Och joh, ik ben evangelisch christen, moet je horen wat ze over mij te zeggen hebben op de FP.
Preventief geruimd had je al genoemd, verder ben ik hypocriet, vervelend, zeur ik aan je hoofd, wil ik altijd iedereen bekeren en roep ik dat anderen naar de hel gaan. Ik zou mijn eierstokken preventief doorgesneden moeten krijgen, want om kinderen door mij te laten opvoeden is ronduit gevaarlijk.
Zoiets
Idioten houd je altijd.
quote:Op donderdag 21 september 2006 08:36 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...ben je dan wel soms crimineel?
Dat zei die toch..quote:Op donderdag 21 september 2006 08:04 schreef razzberry het volgende:
Ik heb als halve Surinamer, halve Marrokaan
wij westerse mensen zijn toch ook ongelovige varkens!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Er zijn heel veel kortzichtige mensen op de FB, die kijken niet langer dan hun neus lang. Aan de reacties te zien zijn ze ook niet veel slimmer als het achterwerk van een varken. Daarom kun je je beter boven hen plaatsen en niet te veel waarde aan deze praat hechten.
Geloof me, als je ze tegenkomt opstraat zeggen ze niets meer. Stereotype nederlandse nerd. Ze genieten van de anonimiteit van het internet
je doet je crewentry eer aanquote:Op donderdag 21 september 2006 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
wij westerse mensen zijn toch ook ongelovige varkens!
Maar dan wel hoog in een boom.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:54 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Ze moeten een clubhuis voor je bouwen
Inderdaad, jij voelt je blijkbaar aangesproken... zegt genoeg.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:23 schreef Devlinsect het volgende:
Jammer dat jezelf ook zo kortzichtig bent en je met het bericht identificeerd. Het heeft niets met jou te maken.
Iddquote:Op donderdag 21 september 2006 09:23 schreef Devlinsect het volgende:
Jammer dat jezelf ook zo kortzichtig bent en je met het bericht identificeerd. Het heeft niets met jou te maken.
Bepaalde groepen mensen doen dat vooral. Begint met letter.....quote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef raimen het volgende:
[..]
Idd
Dit doen heel veel mensen
Het bericht op hun eigen betrekken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |