Niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:31 schreef Italo het volgende:
Ach, van een MaJo minder liggen ze vast niet wakker![]()
Absoluut nietquote:
En toch blijf ik het vreemd vindenquote:
Boeit ze toch niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch blijf ik het vreemd vindenJe zou toch denken dat ze, ook al is het 's nachts, nog zoveel mogelijk kijkers willen trekken?
Dat is helemaal verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 21 september 2006 02:54 schreef Rubber_Soul het volgende:
Het is beter dan die geile rijpe negerinnen en "ik zoek een huisdier dat zwemt in een kom voor 25o euro" op de commerciële zenders
Het viel me al op jaquote:
quote:
Zo snel mogelijk! (Toch?)quote:Op donderdag 21 september 2006 02:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is helemaal verschrikkelijk ja
Wanneer gaan we Beatles luisteren?![]()
Wat is NG?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar om OT te blijven, NG is ook wel aardig om te kijken
echt welquote:Op donderdag 21 september 2006 02:59 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk! (Toch?)![]()
Ontopic: Ja, ehm, dat wil zeggen, inderdaad, enzo
National Geograficquote:
utterlystique apenreet hotmeel bla.... dan maar zoquote:Op donderdag 21 september 2006 03:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
echt wel![]()
Enne, ja inderdaad ehm mee eens enzow
Je hebt mail. Niet erg geïnspireerd overigensquote:Op donderdag 21 september 2006 03:09 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
utterlystique apenreet hotmeel bla.... dan maar zo![]()
Ontopic: Moge tv-tekst branden in de eeuwige krochten van de hel!
Ik zit hier omdat ik ondertussen ook alle herhalingen al gezien heb op discovery.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:30 schreef MaJo het volgende:
Maar ik wil niet naar Discovery kijken maar naar de herhalingen. Op deze manier zet ik inderdaad de tv uit maar daar zijn ze toch ook niet bij gebaat? Ik snap niet dat ze op deze manier kijkers wegjagen...
En je wilde toen Ned 1, 2 of 3 kijken en er was alleen Tekst TV?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:31 schreef schizofrenia het volgende:
[..]
Ik zit hier omdat ik ondertussen ook alle herhalingen al gezien heb op discovery.
(Ja, ik heb een leven, maar dat hangt van slapeloosheid aan elkaar )
En zelfs de tekst tv had ik al tig keer gezien.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
En je wilde toen Ned 1, 2 of 3 kijken en er was alleen Tekst TV?
(ik ken het, nogal een verstoord slaappatroon)
En nog steeds die uitknop gevonden?quote:
Ik moet en zal de herhalingen kijkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nog steeds die uitknop gevonden?
Dan kan je best een tijdje vooruitquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet en zal de herhalingen kijken
Niet moest er nog tussenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet en zal de herhalingen kijken
Ja dat duurt inderdaad wel even voor ik alles gezien heb plus tekst-tv. Het irritante is dat ik dan in slaap val en altijd wakker wordt nét als tekst tv bezig isquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan kan je best een tijdje vooruit
Ik luister nu al voor de tigste keer het nieuws op Ned 1
Een medestanderquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:31 schreef remlof het volgende:
eens is met TS
en soms herhalen ze nova niet eens
relmofquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:31 schreef remlof het volgende:
eens is met TS
en soms herhalen ze nova niet eens
Dat tekst tv is altijd zo ingesteld dat je de laatste page net niet helemaal kan lezenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat duurt inderdaad wel even voor ik alles gezien heb plus tekst-tv. Het irritante is dat ik dan in slaap val en altijd wakker wordt nét als tekst tv bezig is![]()
Dat is nog zo wat jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat tekst tv is altijd zo ingesteld dat je de laatste page net niet helemaal kan lezen![]()
ja novaquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een medestander
Niet? Volgens mij altijd wel, maar omdat ze ook Netwerk en 1 Vandaag herhalen duurt het altijd een uurtje of 3 voordat nova weer voorbij komt
nova
als ze reclame ertussen zouden uitzenden jahquote:Op donderdag 21 september 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Boeit ze toch niet?
Herhalingen kosten niets denk ik...en de kijkers die er nog zijn leveren genoeg op denk ik
PSquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
relmof
Ja... wil je eens iets extras zien doen ze het niet herhalen
Peetquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ze reclame ertussen zouden uitzenden jah
Toen was het inderdaad een stuk beter geregeld. Eerst nova herhaling kijken op 3, dan netwerk op 1 en journaal en studio sport op 2. Nu moet ik steeds eeuwen wachtenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ja nova
ik probeer het elke dag te zien, vroeger op ned 3 geen probleem, maar tegenwoordig is dat een stuk latiger
Wen er maar aan... ik hou deze wel evenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
PS
ik herkende je nauwelijks met je nieuwe ava!
maar ik ga maar eens naar bed, 1vandaag op 2 kijken ofzo
Ik weet na 2 dagen nog steeds niet wat de opstelling van het Nederlands elftal zal wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nog zo wat jaEigenlijk doen ze het gewoon allemaal fout
![]()
Dus je bent het met me eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet na 2 dagen nog steeds niet wat de opstelling van het Nederlands elftal zal worden
K*ttekst
Ik ga ook met jou meequote:
Opeens wel he?quote:
Stiekem wel jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Opeens wel he?
En toch zit er een knop op je tv
* PrintScreen weer aan komt dragen met discovery en NG...quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
Maar als je niet kan slapen (zoals ik) is het toch verdomd vervelend als je alleen kan kiezen tussen tekst tv en sexreclames
Heb je ook MTV2quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:25 schreef maartena het volgende:
Kom bij mij TV kijken, kun je de hele nacht honderden herhalingen zien op 300 kanalen.....
Ik heb nu zo een vaag belspel hier... wat past er achter feestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |