Okay. Wat is er nou eigenlijk aan de hand?
Een inleiding:Etiënne is niet bij iedereen even populair en wat Sabrina in hem lijkt te zien is dan voor veel mensen ook een raadsel. Waar we allemaal gezien hebben dat zowel Sabrina als Etiënne behoefte hebben aan genegenheid, lijkt Etiënne daar af en toe in door te slaan.
De bewuste nacht, 18 SeptemberEen beetje voorgeschiedenisNadat Sabrina veel te veel gezopen had duikt ze het bed in om wat slaap te krijgen. In het begin van de avond zoekt Etiënne haar een keertje op en klimt bij haar in bed. Hij geeft haar wat kussen, maar nadat blijkt dat ze niet wakker wordt taait hij hij af.
Een gesprek met Milicia en Jeroen volgt waarin hij een aantal opmerkelijke dingen te melden heeft, enkele quotes zijn :
quote:
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef arneaux het volgende:Etienne :"Oh, Sabrina was dronken, nou nee daar kan ik echt niet tegen, ik had ook echt zoiets van stik maar."
quote:
quote:
Etiënne vertelde het ongeveer zo :
quote:
"Ja ze was een keer zó zat, nou toen heb ik tot 5 geteld en haar gewaarschuwd, toen ze toen niet luisterde heb ik haar aan haar nek over de straat getrokkken. Nou ze had r benen kapot hoor! De volgende ochtend vroeg ze aan me wat er gebeurd was en toen moest ik me inhouden om haar niet te stompen."
Dit zullen niet zijn exacte woorden zijn geweest maar in deze strekking is het gezegdEtiënne zoekt Sabrina snachts in haar bed opquote:
Met deze post beginnen de avonturen van Etiënne. Sabrina is duideiljk zat en ligt in haar bed.
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:24 schreef Fronsertje het volgende:lol sabrina slaap en drank dronken....sjo dasj best sterk sjpul da fisherments,,,mompelmompel
Het lijkt er op dat Sabrina nog steeds goed (slaap)dronken is. Vervolgens merken wat mensen op dat Etiënne wat van plan lijkt te zijn.
quote:
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Gelukkig is E10 niet iemand die daarvan misbruik wil maken
![]()
Die kusjesgeluidjes die je nu om de seconde hoort is door de redactie eronder gezet.
![]()
quote:
Op dit moment lijkt het alsof Etiënne naast Sabrina ligt, ik heb zelf de streams niet gezien dus als iemand aanvullingen heeft zijn die welkom.
quote:
quote:
quote:
De eerste screen wordt gemaakt.
![]()
En zo volgen er nog een paar.
![]()
![]()
Tussen de screens door word er natuurlijk commentaar gegeven.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Op maandag 18 september 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:Etienne grijpt wel z'n kans nu. Het was natuurlijk meer nobel geweest als hij dat niet had gedaan, maar geheel onbegrijpelijk vind ik het nou ook weer niet.
![]()
En toen?Monique lokt Sabrina met een smoes naar de keuken omdat ze het niet vind kunnen wat er gebeurd. Etiënne word naar zn bed gestuurd.
De vraagHoe vervelend vind Sabrina t? t Lijkt erop dat ze weinig tegengas biedt en het maar over zich heen laat komen? De vraag is nu; staat Etiënne in zijn recht om zoiets te doen?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.