mja. Ik had gelijk dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:00 schreef thedude0 het volgende:
-quote verwijderd-
jij slaapt liever buiten in plaats van in je bed? dat kan ik mij niet voorstellen eerlijk gezegdquote:
maar zou jij er zin in hebben ?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:01 schreef PLAE@ het volgende:
gaat het puur om die paar uur slapenyeah right.
je gaat toch met andere mensen?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:04 schreef thedude0 het volgende:
[..]
maar zou jij er zin in hebben ? [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:04 schreef thedude0 het volgende:
[..]
maar zou jij er zin in hebben ? [afbeelding]
slapen in mijn bed natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef thomzor het volgende:
TS claimt trouwens dat hij zijn tijd 's nachts verspilt als hij buiten moet slapen, wat zou hij thuis de hele nacht dan doen? Trekken?
ik ken ze niet, sterker nog, ik heb ze nog nooit in mijn hele leven gezien. waarom zou ik dan met hun willen overnachten ?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
je gaat toch met andere mensen?
Zeg dan gewoon dat je die niet mag of dat je sociaal zwakbegaafd bent.
waarom is dat dan geen tijdverspilling en buiten slapen wel?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
slapen in mijn bed natuurlijk![]()
het duurt maar 1 hele dag, het is extreem nutteloos en domquote:Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef Alvilon het volgende:
Je hebt duidelijk een probleem in je sociale leven![]()
Gewoon gaan, kamp is tof![]()
groepsbindingquote:Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik ken ze niet, sterker nog, ik heb ze nog nooit in mijn hele leven gezien. waarom zou ik dan met hun willen overnachten ?![]()
slapen is sowieso tijdverspillingquote:Op donderdag 21 september 2006 00:11 schreef thomzor het volgende:
[..]
waarom is dat dan geen tijdverspilling en buiten slapen wel?![]()
Kan hij op kamp een leuk chickie zien te scorenquote:
Omdat je moet poepen?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:45 schreef thedude0 het volgende:
overigens heb ik, na 30 bagger reacties, nog steeds geen antwoord op de vraag waarvoor ik dit topic opende en het tevens in wgr geplaatst heb: "valt het onder spijbelen als ik midden in de nacht naar huis wil gaan?"
En geen enkel biertje trakteren, straks krijg je er geeneen terug!quote:Op donderdag 21 september 2006 09:38 schreef 5112 het volgende:
Tip voor de TS: Wel goed je zeep vasthouden als je onder de douche staat![]()
Ja natuurlijk, wanneer de school de volgende ochtend merkt dat jij er niet meer bent, zullen ze de politie, brandweer en het leger bellen om je te zoeken. Als daarna blijkt dat jij gewoon naar huis bent gegaan dan mag jij opdraaien voor de kostenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:45 schreef thedude0 het volgende:
overigens heb ik, na 30 bagger reacties, nog steeds geen antwoord op de vraag waarvoor ik dit topic opende en het tevens in wgr geplaatst heb: "valt het onder spijbelen als ik midden in de nacht naar huis wil gaan?"
Ja, en je kunt je ook ziekmelden...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:45 schreef thedude0 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |