echt wel maar die Eggie interreseert me geen holquote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij volgt BB echt niet he?
Als je serieus BB wilt volgen is het wel handig om ze allemaal de eerste weken een beetje objectief te volgen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Inca het volgende:
[..]
echt wel maar die Eggie interreseert me geen hol
Omdat er maar twee personen inpassen...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waaaaaaaaarom krijgen de zusjes nou dat bed?
Die kerel heeft nik sbij te voeen aan dit bb dan had ik liever hilde nog een poosje gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Addi het volgende:
[..]
Als je serieus BB wilt volgen is het wel handig om ze allemaal de eerste weken een beetje objectief te volgen.
Ff serieusquote:Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Omdat er maar twee personen inpassen...
Monique, saartje ennn........
Soort ( preventieve) gedwongen voorbehoedsmiddel ( morning after pil of juridische calamiteiten/ briefwisselingen, huilbuien)quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waaaaaaaaarom krijgen de zusjes nou dat bed?
Omdat E 10 teveel bij Saar zat te klooien.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ff serieuswaarom hebben ze een nieuw bed gekregen ipv dat stapelbed
Verzin je dat nou of heeft BB dat gezegdquote:Op woensdag 20 september 2006 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Omdat E 10 teveel bij Saar zat te klooien.
Lees maar.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ff serieuswaarom hebben ze een nieuw bed gekregen ipv dat stapelbed
BB ziet alles check morgen de uitzendingquote:Op woensdag 20 september 2006 23:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Verzin je dat nou of heeft BB dat gezegd
De redenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
[..]
BB ziet alles check morgen de uitzending
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
[..]
BB ziet alles check morgen de uitzending
De waarheid ligt in het midden en dat is in dit geval eens niet E10...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Waar !? bigbrother weblog weet het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |