Belangrijkste functie's:quote:Display
* TFT met 262.144 kleuren
* 240x320 pixel
Geluid
* Musictones (MP3/AAC)
* Polyfonisch geluid van 72 tonen
Geheugen
* Memory Stick Micro™ (M2™) support
* Phone memory 64MB*
*Het vrij beschikbare geheugen kan verschillen door de pre-configuratie van de telefoon.
Netwerken
* GSM 900
* GSM 1800
* GSM 1900
* UMTS
Beschikbare kleuren
* Allure Brown
* Velvet Black
Afmetingen
* 105 x 47 x 22 mm
* 4.1 x 1.8 x .9 inch
Gewicht
* 115 gr
* 4.1 ounce
Top! Ben benieuwdquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef hardcorebass het volgende:
Ik maak morgen ff de foto's biogarde van de case. (als het goed is morgen binnen)
ja ik ben ook wel benieuwd erna.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef hardcorebass het volgende:
Ik maak morgen ff de foto's biogarde van de case. (als het goed is morgen binnen)
quote:Op donderdag 21 september 2006 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel benieuwd erna.
hmm moet ook nog steeds nieuwe dopjes kopen
was gewoon bij de betere telefoon winkel te halen toch ?
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:38 schreef hardcorebass het volgende:
GVD, heb het hoesje kapot binnengekregen, ben benieuwd wat telecomtelecom.nl hiermee doet.
Ik kan hem terugsturen en krijg dan als het goed is een nieuwe, ben benieuwd wat ze met de verzendkosten gaan doen want dadelijk 16 euro betalen voor zo'n hoesje vind ik wel erg veelquote:
Probeer V&A. Hier zitten mensen die hem al hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
hoeveel wordt er hier geboden voor een compleet nieuwe telefoon in doos?
ik krijg hem binnenkort bij mijn abbo, maar denk er over om hem direct te verpatsen
Klopt! Fijn toestelquote:Op donderdag 21 september 2006 23:18 schreef dagizmo het volgende:
Hele gave telefoon en echt een zeer goede camera.
Vanmorgen is er een postbode met een pakje geweest, maandag 2e bezorgpoging zou die voor mij dan ook komen????quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:09 schreef bartbh het volgende:
En ik heb vandaag ook het bluetooth mediacenter gekregen(bij een 2jarig Hi abonnement)
Er staat totaal niks over vermeldt op Hi.nl maar blijkbaar krijg je hem dus toch![]()
Altijd leuk![]()
edit: even voor de duidelijkheid; ik heb dus zowel een 512 mb M2 kaartje als een mediacenter gekregen bij m'n 2-jarig Hi abo)
- Genoeg, ik heb mijn inbox nog niet vol gekregen ( phone sinds juni in m'n bezit)quote:Op donderdag 21 september 2006 23:13 schreef RemCOW het volgende:
En nog wat zaken:
- hoeveel smsjes kan je opslaan
- mensen al vastlopers gehad?
- Snelheid menu e.d. en maken van smsjes
- Kan je makkelijk een andere koptelefoon aansluiten?
Ik heb de voucher gedownload en opgestuurd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Vanmorgen is er een postbode met een pakje geweest, maandag 2e bezorgpoging zou die voor mij dan ook komen????
Heb jij nog een voucher gedownload en opgestuurd of kwam die 'vanzelf'?
Ja hoor, gisteren ook mijn mediacenter gekregen, vorige week ook al mijn 512 mb M2 kaartje ontvangen. Dus, binnen twee weken de actieaanbiedingen binnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Vanmorgen is er een postbode met een pakje geweest, maandag 2e bezorgpoging zou die voor mij dan ook komen????
Ik heb ook via Hi.nl een 2-jarig abbononement afgesloten en ik heb alleen maar die memory card gehadquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:09 schreef bartbh het volgende:
En ik heb vandaag ook het bluetooth mediacenter gekregen(bij een 2jarig Hi abonnement)
Er staat totaal niks over vermeldt op Hi.nl maar blijkbaar krijg je hem dus toch![]()
Altijd leuk![]()
edit: even voor de duidelijkheid; ik heb dus zowel een 512 mb M2 kaartje als een mediacenter gekregen bij m'n 2-jarig Hi abo)
Je krijgt bij Hi achteraf een voucher toegezonden voor het bestellen van de/het Media Center MMV-200, die moet je dan weer met een copie van je aankoopbon en contract terug sturen. Of je kan de voucher downloaden van www.kpn.comquote:Op maandag 25 september 2006 17:41 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik heb ook via Hi.nl een 2-jarig abbononement afgesloten en ik heb alleen maar die memory card gehad![]()
Binnenkort Hi maar ff mailen.
(krijg jij het tegelijk of afzondelijk?)
Dat maakt niet uit, zodra je op het bestand klikt (op de telefoon) dan ga je het installeren en dan krijg je de keuze om het in games of applicaties te zetten. Het bestand wat je nu naar de telefoon wilt kopieren is alleen het installatie bestand.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:39 schreef Roi het volgende:
In welk mapje moet je de games doen ? Gewoon zelf een mapje "Games" maken in het gedeelte waar alle mapjes staan of moet het bv in Overige ?
Bij mij is het toen redelijk snel gedaan. Denk 2 dagenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:52 schreef sinemet het volgende:
Ik heb m ook. Ze zouden toen mijn abbo omzetten naar prepaid maar hadden dit na 3 maanden nog steeds niet gedaan. Dus ik gebeld en vervolgens natuurlijk allemaal exuses aan moeten horen.:P
Dus heb op gegeven moment gezegd van ik wil best mn abbo nog met 1jaar verlengen maar dan wil ik wel die K800i gratis krijgen. Na een week wassie al kapot en heb vervolgens 5 weken lang moeten wachten om weer trug te krijgen. Service van KPN is enorm K*T maar de telefoon is zeker de moeite waard.
Is dat niet bij instellingen -> algemeen -> beveiliging -> autom. blokkering?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:58 schreef Stienn het volgende:
Is het ook mogelijk om deze telefoon automatisch op toetsenblokering te zetten? Als je hem een 1 min niet gebruikt ofzo..
Ik heb daar wel een idee over ja: bij Orange krijg je geen geheugenkaart. Was een actie bij Hi. Nu krijg je er dus nergens meer een geheugenkaart bij.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef NrSiX het volgende:
ik wil deze telefoon ook aanschaffen over 2 weken!
nu mijn vraag:
- word er een geheugenkaart bij geleverd, bij sommige providers wel lees ik net, iemand enig id of dat bij Orange ook het geval is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |