Zojuist keek ik in ONZ.Dat doe ik uiteraard wel vaker en in het verleden trof ik daar kwaliteitstopics.
Topics waar je om moest lachen en die daarom uitermate goed pasten in ONZ.
Om een aantal voorbeelden te noemen:
-Cum on my glasses.
-Pimp hier [insert persoon]
-Alberto checkt de park.
En meer van dat soort kwaliteitstopics waar ik me vele uren mee deed vermaken en waardoor mijn omgeving zich deed afvragen:"Waarom heeft hij lol met de computer?Moet hij nu echt met zijn plasje naar de dokter?"
Waar de laatste tijd komen er steeds meer topics waarvan ik denk:"Wat moet ik hier mee?"
Voornamelijk users als Kopieermachine, Brood-Korst en Piovan hebben topics van zulk een laag niveau dat zelfs Maikuuuls proza hoogstaande literatuur lijkt en wat mij betreft zo op de boekenlijst voor een schoolexamen mag.Steevast moet ik aan de avater van Ou_Tannu denken als ik de namen van deze users zie.Zelfs Yvonne baggert er tegenwoordig lustig op los ,maar daarvan is de oorzaak duidelijk.(zie een aantal regels hieronder.)
Kijk de volgende topics maar eens door:
-Niet liege van Bosbeetle
-Hoi van Kolonel_Kankerkachel.
![]()
(zulks een orginele naam)
-Kom hier allen om mij te verwelkomen van koemleit.
en meer van die bagger.
's Nachts kan ik me nog voorstellen dat dit gebeurt.Je verveelt je,gaat derhalve maar bier drinken of jointjes roken en komt de volgende middag tot de conclusie dat je wel heel dom aan het lullen was.
Maar overdag......wat is er gebeurd met de mensheid dat ze zulks een bagger op het wereld wijde web gooien?
Gaan al die recalcitrante kutpubers niet meer naar school?
Kortom,het niveau is zo laag dat zelfs Kelly van der Veer het snapt.En dat is te laag,veel te laag.
Dus Fok!kertjes ,breng het niveau van ONZ weer iets omhoog,want er moet meer gelachen worden.