abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:51:51 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42077747
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik was aan het schrijven maar heb het gedelete omdat ik op jouw post al 3x gereageerd had zonder van jouw kant een wederhoor te vinden. Je schrijft in de post precies hetzelfde als wat je zegt: "we willen geen tweede streamtopic omdat het eerste dan niks waard is" maar hier verschillen we in mening over, omdat ik vind dat dat een drogreden is, met de argumenten die ik eerder gegeven heb. Ik heb daar geen denigerende toon voor nodig om dat duidelijk te maken, ook niet voor de afwisseling omdat het blijkbaar anders eentonig wordt.

Ik merk aan de toon van het bovenstaande bericht dat jij het wél nodig vindt om mij persoonlijk te gaan stoken of uit te dagen hier. Moest dat nou echt, flugel?

Zoals ik al eerder geschreven heb, vind ik het onfatsoenlijk - ook al meen je je geduld te verliezen - om users van egoisme te betichten wanneer ze omgekeerd *WEL* het respect naar jullie toe tonen dat jullie voor het belang van dit forum aan het werk zijn, en niet voor eigenbelang. Jullie kennen me al meer dan een jaar, en ik kan me niet voorstellen dat in dat jaar dat beeld opeens naar de hel is geholpen omdat we het toevallig hier in [FB] niet met elkaar eens zijn.

Jammer. Leven en laten leven.
Het gaat er niet om dat je het niet met ons eens bent, het gaat er zuiver om dat een discussie die in het verleden al tíg keer gevoerd is nu wederom opgerakeld wordt. We hebben aangegeven dat we niet van plan zijn om er iets aan te veranderen omdat er ook een hoop mensen zijn die het wél prima vinden zoals het nu loopt. Je kunt jezelf daar niet bij neerleggen. Prima, maar er is een moment dat je erover op moet gaan houden. Anders veroorzaak je inderdaad irritatie en worden we kortaf.

Ik heb je gevraagd of het zo duidelijk is niet om je uit de tent te lokken, maar zuiver om te weten of het nu eindelijk eens einde discussie kan zijn. Niet dat we morgen weer opnieuw dezelfde discussie met dezelfde argumenten voeren. Er is een keus gemaakt, daar is al diverse malen over gediscussieerd. Het loopt nu goed en jij bent de enige die tégen is. Soms is het gewoon slikken. Dit is zo'n moment.

Zo heb ik bij hoog en laag volgehouden dat ik géén SC wilde in BB6. Alleen een strak gemodereerd COS topic vond ik voldoende. Mijn medemods dachten daar anders over. Onder het mom meeste stemmen gelden is het SC topic er tóch gekomen. Ik kan dan achteraf tijdens wéér een COS/SC discussie 'zie je wel' of 'die SC moet weg' roepen, maar daar help ik niemand mee. De keus is gemaakt en voor de meeste mensen werkt het zo goed. Daar kunnen we ook genoegen mee nemen i.p.v. alleen bezig te zijn met het doordrammen van de eigen zin...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:52:06 #222
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42077751
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:

[..]
Als ik jou los laat, val je twee meter naar de grond. Ik wil je geen pijn doen
quote:
Het loopt nu goed en jij bent de enige die tégen is.
Ik ben de enige die af en toe nog moeite neemt om even in FB daarover te gaan klagen, da's wat anders. De rest slikt het min of meer, maar je merkt wel onderhuidse strubbelingen, ook in COS. Ik hou niet zo van onderhuidse strubbelingen dus ik leg de kaarten maar op tafel. Dat een onderwerp vaker aangesneden is hoeft nog niet te betekenen dat het nooit meer wordt aangesneden. Een forum is dynamisch en visies kunnen veranderen.
quote:
Daar kunnen we ook genoegen mee nemen i.p.v. alleen bezig te zijn met het doordrammen van de eigen zin...
Dit is de derde en laatste keer dat ik het herhaal, en je kent me goed genoeg om te weten dat ik dit meen: zowel jij als ik zijn nu bezig dit forum beter te maken voor een zo groot mogelijke groep. Dat de algemene consensus weer een stukje beter wordt. Daarvoor hoef je geen andere groepen het slechter te laten krijgen. Nu beticht je me dus WEER van egoïsme en eigenbelang, terwijl ik heb beargumenteerd waarom iedereen een stukje vooruit zou kunnen gaan.

Niemand die hier in FB met goede bedoelingen post is een egoist, vergeet dat niet. Je kunt het niet met de standpunten eens zijn, maar let even op hoe je mensen benoemd.

[ Bericht 25% gewijzigd door Stereotomy op 23-09-2006 16:03:53 ]
Confidence through competence
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:23:11 #223
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_42078339
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Of je omschrijft ff in een paar zinnen waar ik een hele lap tekst voor nodig heb

Maar goed, dat is dus inderdaad het hele eieren eten. Het gros hoor je niet, maar geloof maar dat die weer gaan piepen als we de zaken anders indelen...
Eén van dat gros wil zich wel even laten horen.
Jullie doen het goed , want ik heb nu meer plezier in COS dan verleden jaar in BB/BBH. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, dan hebben jullie tenminste één tevreden user
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:28:53 #224
55709 Stereotomy
pi_42078455
quote:
Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
Een COS zonder SC De streams zijn nu overigens down dus het gros van de users zal nu wel overgeplaatst worden naar SC.

Gawd. Ik ben er weer van tussen, bedankt voor de discussies mensen
pi_42078538
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef mamapan het volgende:

Eén van dat gros wil zich wel even laten horen.
Jullie doen het goed , want ik heb nu meer plezier in COS dan verleden jaar in BB/BBH. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, dan hebben jullie tenminste één tevreden user
2
En met deze post ben ik het eens.
Oh, en maak je niet zo druk allemaal
Weetjewel.
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 16:38:55 #226
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42078713
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]
.
Oh, en maak je niet zo druk allemaal
Weetjewel.
Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:51:58 #227
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42079069
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!
Paar opmerkingen:
- flugel is niet achterlijk
- flugel is alles behalve chagerijnig nu. Haar kennende zit ze fluitend en genietend van een verse peuk achter haar pc'tje nu
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42079365
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik niet een echt goede relatie heb met LS, maar begin zijn redenatie steeds beter te begrijpen......
Zou je het erg vinden om mij erbuiten te laten? Je kent mijn redenatie niet eens. En als ik ergens níet op zit te wachten is dat enige sympathie van jou.

Ik denk dat de discussies in [FB] wel ertoe bijdragen dat de [COS] nu iets schoner blijft. Ik moet me vandaag nog even inlezen, maar heb er wel goede hoop op dat dat wel is verbeterd.

Alleen kloten dat ik eindelijk weekend heb en FOK! down gaat, had net zin dit weekend ff weer lekker te cappen. Ik zal BB zeker wel aan hebben.
Is er al iets geregeld wie tijdens de down-time alsnog de [SC] gaat doen?
Of slaan we vanacht gewoon over? En dat niet een paar mensen het zelfde gaan opschrijven, en dat morgenvroeg op de SV gaan zetten.

Edit:
quote:

[..]

Zo ver ben ik volgens mij nog niet eens gegaan in mijn uitspraken.

[ Bericht 20% gewijzigd door LekkerSimpel op 23-09-2006 17:16:54 ]
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:13:18 #229
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42079657
quote:

[..]

Nog een paar opmerkingen...

Je was vanaf dag 1 een stijve populistische lul
Je hebt je een tijdje verborgen gehouden met een condoom om je starre kop
en wat nu weer tevoorschijn is gekomen is slechts een slap aftreksel.......
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 17:18:51 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42079804
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nog een paar opmerkingen...

Je was vanaf dag 1 een stijve populistische lul
Je hebt je een tijdje verborgen gehouden met een condoom om je starre kop
en wat nu weer tevoorschijn is gekomen is slechts een slap aftreksel.......
zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?
Room 23
pi_42080146
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere ), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?

Jullie doen het goed!
amen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:31:25 #232
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42080147
En @ Stereotomy

Het had allemaal zo simpel kunnen zijn indien bepaalde users waaronder jij vorig jaar gewoon zo af en toe een streamverslagje hadden geschreven en verder bij een intense discussie even een nieuw draadje hadden aangemaakt danwel verhuisd naar een al bestaand draadje betreffende dat onderwerp.

Dat was echter te veel moeite...alles moest en zou in het oh zo ruime begrip "slowchat" ......welnu....wanneer ik en vele andere users die niet de godganse dag de tijd hebben om in de SC te hangen savonds om 6 uur thuis komen dan willen we graag zo snel mogelijk op de hoogte zijn van die paar dingen die de moeite waard waren......dat gaat niet lukken met 1 groot "slowchat" festijn waarbij je na 20 uur niet online te zijn geweest er donder op kan zeggen dat het aantal te lezen "hele" topics zich sneller hebben vermenigvuldigd dan menig met duracel gevuld stampertje bij elkaar kan fokken.

Door aan de users te vragen een aantal dingen te scheiden en heftige discussies in aparte topics te laten lopen dan geef je ook die users die later komen de kans om deel te nemen aan hetgeen zich afspeelde waarover de discussie in eerste instantie begon.

Als er dan ook nog zo nu en dan een streamverslagje van belangrijke momenten geschreven kan worden dan wordt het hier op het forum weer net als vroeger een hele prettige omgeving om te vertoeven. Ieder zoekt het topic op waarbij hij denkt iets te kunnen bijdragen en we zijn allemaal een big happy knuffelfamily

Helaas...lukte dat vorig jaar bij jou en nog een aantal anderen niet zo geweldig...pff waarom verkassen...wij hebben het meeste tijd...de meeste post en eigenlijk interreseerd het ons geen ene ruk of anderen daardoor buitengesloten worden. Welnu....dat is nou de reden waarom het dit jaar op een andere manier geprobeerd is........en de enige reden waarom dat niet lukt is omdat er nog steeds een paar dombo's menen dat je zo veel mogelijk info in de heden ten dage COS genoemd maar eik feitelijk nog steeds de SC zijnde moet posten.

Hee what the fuck....fuck the rules!! is toch immers het credo ?
Als je echt zo begaan was met het forum dan had je vorig jaar aan het einde van HBB gewoon lekker je stem moeten laten horen...maar daarmaals heb ik meerderen de kreet horen roepen...pff...FB ...die discussie ? Nee...daar ga ik echt mijn tijd niet aan verspillen....ze zullen het vanzelf wel merken als het niet zo gaat als wij willen.

Welnu...het gaat niet zoals je wilt? ....vind je het niet te pruimen?....daar is het gat van de deur zou ik zeggen als ik moddiemod was.......er zijn kansen te over geweest.

damned...lang verhaal nog zeg... ...nu maar hopen dat als ik op invoeren druk niet net het forum down is gegaan
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:32:27 #233
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42080181
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?
Totaal geen behoefte aan..........je gaat zelf maar ff voor straf op je kamertje zitten en nadenken over je zonden......
pi_42080279
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik vond je vorig jaar een gezellige user die bijna altijd aanwezig was in de SC. Op dit moment kan ik je idd ook niet zo goed meer volgen...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42080338
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere ), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?

Jullie doen het goed!
amen.
LS wannabe
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 17:38:39 #236
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42080393
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik vond je vorig jaar een gezellige user die bijna altijd aanwezig was in de SC. Op dit moment kan ik je idd ook niet zo goed meer volgen...
Was vorig jaar helemaal niet gezellig, zat hele dagen Lieske af te zeiken, waren bepaalde users ook niet blij mee
Room 23
pi_42080412
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

LS wannabe
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42080446
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Was vorig jaar helemaal niet gezellig, zat hele dagen Lieske af te zeiken, waren bepaalde users ook niet blij mee
Nou ja, dat vond ík dan weer gezellig...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:40:49 #239
55709 Stereotomy
pi_42080450
quote:
En @ Stereotomy
Lieve Jappie, als je ook maar een woord van mijn betoog had gelezen, zag je dat mijn voorstellen juist voor een puurdere COS gaan, omdat ik ook zie dat er mensen die willen chatten en streamen, en mensen die alleen willen streamen. Maar wel op een manier die past bij een natuurlijke postgedrag van een community. Waarom je nu jammert over het na een zware dag thuiskomen, snap ik niet. Eerst lezen voordat je een oordeel velt.

Ik heb mijn steentje bijgedragen aan streamverslagen en meerdere malen stukken streamverslag en caps op de weblog terug zien komen. Check het in mijn history als je wil, dus ik zou niet weten waarom je daar opeens over moet beginnen tenzij je gewoon even wild om je heen wil slaan zonder iets te raken. Is dat het? Komt ie opeens met streamverslagen op de proppen.

Ik begin toch ook niet tegen jou te zeggen dat je te weinig bijdraagt? En daarnaast: wat, als je meer bijdraagt aan de streamverslagen heb je een groter recht van spreken? Da's even krom door te zeggen dat Scanman de koning is omdat hij zoveel caps plaatst.
quote:
Als je echt zo begaan was met het forum dan had je vorig jaar aan het einde van HBB gewoon lekker je stem moeten laten horen...maar daarmaals heb ik meerdere de kreet horen roepen...pff...FB ...die discussie? Nee...daar ga ik echt mijn tijd niet aan verspillen....ze zullen het vanzelf wel merken als het niet zo gaat als wij willen.
ik was er gewoon bij in de FB, maar ik post er niet dagelijks in zoals veel anderen dat doen. Het is geen fokking slowchat hier.

Daarnaast was het de insteek van de mods om de regels wat te laten vieren in de richting zoals ik dat vanaf het begin al voorstelde, dus hoezo "merken als het niet zo gaat als wij willen? ", maar elke referentie daaraan wordt gesmoord met het credo: "hebben we het al over gehad! ". Ik denk dat we ondertussen alles al een keer gehad hebben, moeten we daarom FB maar sluiten?

Echt, japmans, ik zie dat je frustraties hebt, maar probeer niet zo in het wilde weg om je heen te slaan, daar is niemand bij gebaat.
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:52:17 #240
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42080819
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef Stereotomy het volgende:

Echt, japmans, ik zie dat je frustraties hebt, maar probeer niet zo in het wilde weg om je heen te slaan, daar is niemand bij gebaat.
Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...als ware het een op hol geslagen langspeelplaat..dan lijkt het mij nuttig om daar een antwoord op te geven denk je niet.

Jij wilde zo graag weten waarom de opdeling is zoals ie nu is....welnu...het hierboven door mij gepostte is de reden...die had je kunnen weten indien je werkelijk begaan was met het forum...de discussie heeft ca 2 weken gelopen.

De rest van je ontwijkend geleuter ga ik maar niet op in.....ik wil straks ook nog wat energie overhouden om de gang naar de ijskast te kunnen blijven maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')