Count me in!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
Welkom op het FeedBack topic.
Lever hier je commentaar, vragen en klachten over het BB-Forum af, zodat de strenge doch rechtvaardige Moddiemods kunnen kijken of ze wat met je feedback kunnen.
Dit is geen slowchattopic, voor slowchat het SC-topic
same here...zo werk je een 2e slowchat dus in de hand!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
EEj...moddiemods...maak dat ding eens sticky....nu voel ik me verplicht hier steeds een post te doen om dat ding bovenaan te houden![]()
jaja...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
EEj...moddiemods...maak dat ding eens sticky....nu voel ik me verplicht hier steeds een post te doen om dat ding bovenaan te houden![]()
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:41 schreef Ice_rulez het volgende:<blaat>
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Moeilijker dan een slotje plaatsen?
Maar ondertussen ....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?
het lijkt me verstandiger dat ik hier even geen antwoord op geefquote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?
quote:
Doe even sc 24 naar sc 25 zetten ipv zo boos te kijken moppie!quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe even sc 24 naar sc 25 zetten ipv zo boos te kijken moppie!
Doe eens niet zo eng, Rik!quote:
Treurig, inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:35 schreef APK het volgende:
Zelfs het ooit zo hoogstaande FB-topic wordt kapot geluld door die moppentoppers.![]()
OK, OK het liep wat uit de klauwen.....quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, OK het liep wat uit de klauwen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |