We kunnen hem altijd nog laten balsemen, en in een hoekje van de slaapkamer zetten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan wil ik 'm als een soort Furby in huis.
Dan kentie niet praten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
We kunnen hem altijd nog laten balsemen, en in een hoekje van de slaapkamer zetten.
![]()
Ik snap wat je bedoeld...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat Tijn z'n draai heeft gevonden... Misschien is het vanwege het hele Monique verhaal..
Ik weet niet precies wat het is...
Niets met outfits ofzo, meer met uitstraling
Zelfs met zwembroek aan kun je zien dat er maar een klein pindaatje zit..quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
Jeroen staat al weer in zn blote Henk.
Etiënne houdt toch maar zn zwembroek aan.
Nee ik wil gewoon coole quotes.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa duhhh
Daar gaat het juist om![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
praten kerels altijd zo?
En nog belangrijker, wij OOK!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef wolferl het volgende:
E10 trek je broek us uit, kan Milica een keer lachen.
Jeroen staat altijd best snel in zn blote henk.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef BBoon het volgende:
Je zal in je lul maar heb je even voor mij staan te zingen en dan denken dat mensen je in het huis willen houden ....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |