Yepquote:Op donderdag 21 september 2006 02:52 schreef Gooitzen het volgende:
Is het die cocktail? Molotov?
Dat je net iets te laat was. Volgende keer gewoon alleen molotov zeggen, dat bespaard tijdquote:
Hiep Hoi!quote:Op donderdag 21 september 2006 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep
Het Molotov-Ribbentrop pact
Gooitzen + 1
Pardon?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:56 schreef Harrewar het volgende:
Hahaa..en ik maar google-en
Lees even de OP harrewarquote:Op donderdag 21 september 2006 02:56 schreef Harrewar het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 02:56 schreef Harrewar het volgende:
Hey Bwenquote:Op donderdag 21 september 2006 02:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Hey luitjes, ik heb jullie gemist.... jullie mij ook een beetje?
Tuurlijk hebben we je gemist! Hoe is het nu?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Hey luitjes, ik heb jullie gemist.... jullie mij ook een beetje?
Barbapapa.... Barba.....quote:Op donderdag 21 september 2006 02:58 schreef MaJo het volgende:
Oh shit die operatie dat weet ik wel maar kan er niet opkomen
Alles gaat prima gelukkigquote:Op donderdag 21 september 2006 02:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey BwenJa ik heb je echt gemist. Zat vandaag nog aan je te denken! Hoe is het?
![]()
Gaat steeds beter. Hij kan inmiddels een beetje praten en krijgt fyschiotherapie waardoor hij zijn armen weer beter kan bewegen. Het gaat allemaal met kleine stapjes maar het gaat in ieder geval vooruit. Hij is vandaag van de intensive care naar de mediumcare gegaan dus dat is geweldigquote:Op donderdag 21 september 2006 03:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Alles gaat prima gelukkig, hoest met je paps?
Heel goed, dat geeft hoop. Fijn dat het zo vooruit gaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Hij kan inmiddels een beetje praten en krijgt fyschiotherapie waardoor hij zijn armen weer beter kan bewegen. Het gaat allemaal met kleine stapjes maar het gaat in ieder geval vooruit. Hij is vandaag van de intensive care naar de mediumcare gegaan dus dat is geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |