Jij bedankt voor je mail juist!quote:Op donderdag 21 september 2006 03:00 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je gemist! Hoe is het nu?
Dank voor je email, fijn wat van je terug te horen!
Ben heel blij dat te horen voor julliequote:Op donderdag 21 september 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Hij kan inmiddels een beetje praten en krijgt fyschiotherapie waardoor hij zijn armen weer beter kan bewegen. Het gaat allemaal met kleine stapjes maar het gaat in ieder geval vooruit. Hij is vandaag van de intensive care naar de mediumcare gegaan dus dat is geweldig
En beterschap met je vader!quote:Op donderdag 21 september 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Hij kan inmiddels een beetje praten en krijgt fyschiotherapie waardoor hij zijn armen weer beter kan bewegen. Het gaat allemaal met kleine stapjes maar het gaat in ieder geval vooruit. Hij is vandaag van de intensive care naar de mediumcare gegaan dus dat is geweldig
quote:Op donderdag 21 september 2006 03:05 schreef Harrewar het volgende:
Not in my backyard
Dat vind ik dan weer fijn om te horenquote:Op donderdag 21 september 2006 03:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je mail juist!![]()
[..]
Ben heel blij dat te horen voor julliealles stapje voor stapje, doe ik ook hoor
![]()
Jazekerquote:Op donderdag 21 september 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer fijn om te horenStaat je mail in je profiel trouwens? Ben benieuwd hoe het verder met je gaat.
Oke. Het zebrapad waar de heren overheen lopen??quote:Op donderdag 21 september 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Harrewar + 1
Het is gebruikelijk om de eerste vraag over de Beatles te stellenMoet dat nog eens opnemen in de OP
Daar is het 3h voor!quote:Op donderdag 21 september 2006 03:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jazekerbwenniebren@hotmail.com
Ik ben de laatste tijd niet veel op FOK, probeer zoveel mogelijk te genieten van het mooie weer nu t er nog is. Maar mailen doe ik de hele dag door hoor
Nee, ik had zojuist honger en heb een blik soep opgewarmd. Daarom *burp*quote:
Doe dat punt zelf maar. Dikgedrukt.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:11 schreef Harrewar het volgende:
Nee..het zebrapad..
Maar jij mag weer hoor. Moet ik jou nu een punt geven..of doe je dat zelf
Daf, dat is lang geleden! Hoe is het?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik had zojuist honger en heb een blik soep opgewarmd. Daarom *burp*
Nee, maar daar had ik ook niet om gevraagdquote:Op donderdag 21 september 2006 03:14 schreef MaJo het volgende:
Het zebrapad heeft toch geen naam?De vraagsteller deelt de punten uit
Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 21 september 2006 03:16 schreef Harrewar het volgende:
[..]
Nee, maar daar had ik ook niet om gevraagd![]()
Maar eh..+ 1 voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |