abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:54:42 #201
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42259086
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef nsfw het volgende:

[..]

Ik vind em wel cool, heb em ook besteld maar dan de groene! Kunnen we formatie vliegen
Haha, als je nog een keer op EHGG bent dan gaan we dat zeker doen!
pi_42259636
Hoe lang duurt dat validaten bij airliners.net wel niet? Ze staan er nu al een week in!
Ik post om het posten.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:44:35 #203
36666 Furious
animalist.
pi_42283425
Transavia! Tuig! Stuk voor stuk!

Ik voelde z'n hete adem al in m'n nek, en toch gaf de tower landing clearance! Begint de toren opeens te huilen; make a go-around!

Blargh!

Op downwind balde ik nog mijn vuist naar de Transavia kist, maar ik denk niet dat-ie het heeft gezien.
Ik post om het posten.
pi_42283961
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef Furious het volgende:
Transavia! Tuig! Stuk voor stuk!

Ik voelde z'n hete adem al in m'n nek, en toch gaf de tower landing clearance! Begint de toren opeens te huilen; make a go-around!

Blargh!

Op downwind balde ik nog mijn vuist naar de Transavia kist, maar ik denk niet dat-ie het heeft gezien.
maak je ook weer eens wat mee, is het weer niet goed
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:34:03 #205
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42284681
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef Furious het volgende:
Transavia! Tuig! Stuk voor stuk!

Ik voelde z'n hete adem al in m'n nek, en toch gaf de tower landing clearance! Begint de toren opeens te huilen; make a go-around!

Blargh!

Op downwind balde ik nog mijn vuist naar de Transavia kist, maar ik denk niet dat-ie het heeft gezien.
Je voelde z'n hete adem al in je nek, en toch accepteer je de landing clearence terwijl je weet dat ie waarschijnlijk voorrang krijgt van ATC? En toch accepteer je die clearence maar, terwijl je weet dat je toch al een GA moet gaan maken?

En dan is het uiteindelijk ATC die je een Go-Around laat maken omdat JIJ niet opschiet met je pruttelbak, en dan is Transavia tuig?

Ik snap het even niet!
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:37:23 #206
36666 Furious
animalist.
pi_42284793
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:34 schreef nsfw het volgende:

[..]

Je voelde z'n hete adem al in je nek, en toch accepteer je de landing clearence terwijl je weet dat ie waarschijnlijk voorrang krijgt van ATC? En toch accepteer je die clearence maar, terwijl je weet dat je toch al een GA moet gaan maken?

En dan is het uiteindelijk ATC die je een Go-Around laat maken omdat JIJ niet opschiet met je pruttelbak, en dan is Transavia tuig?

Ik snap het even niet!
Het is gewoon tuig! En de ATC kon niet meer al te best inschatten.
Ik post om het posten.
pi_42286334
Wees blij joh, kan je thuis lekker aan mama vertellen dat je vandaag echt overshoot moest
Ik steek je moeder in de fik!
pi_42290530
Whehe, ken je je plaats ook weer
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:44:50 #209
36666 Furious
animalist.
pi_42290652
Zeg, ik laat niet over mij heen lopen door een stel zweefertjes, en een neppiloot!

Overigens; het is niet mijn taak om ervoor te zorgen dat ik veilig gecleared word om te landen. Bovendien, het zien en hijgen is slechts via de freq. Als meneer de ATC zegt 'cleared ILS 24 approach', denk ik dat-ie nog 15nm verderop zit bij RR en net heading 269 is gegaan om te intercepten. Dan wil ik niet opeens 30 seconden later o.i.d. passing OM horen, om vervolgens heen gegaan gestuurd te worden!1einz

Goed begrepen? Mooi. Sterf nu dan maar.
Ik post om het posten.
pi_42290979
Je voelt jezelf wel erg goed he
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:04:39 #211
36666 Furious
animalist.
pi_42291500
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je voelt jezelf wel erg goed he
Jij hebt wel erg lange tenen he.
Ik post om het posten.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:07:46 #212
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_42291631
Ach, zo'n piepertje voel je niet met een 73, zal die HV kist worst wezen of je er nou wel of niet zat.
FCT
pi_42291662
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Furious het volgende:
Zeg, ik laat niet over mij heen lopen door een stel zweefertjes, en een neppiloot!

Overigens; het is niet mijn taak om ervoor te zorgen dat ik veilig gecleared word om te landen. Bovendien, het zien en hijgen is slechts via de freq. Als meneer de ATC zegt 'cleared ILS 24 approach', denk ik dat-ie nog 15nm verderop zit bij RR en net heading 269 is gegaan om te intercepten. Dan wil ik niet opeens 30 seconden later o.i.d. passing OM horen, om vervolgens heen gegaan gestuurd te worden!1einz

Goed begrepen? Mooi. Sterf nu dan maar.
wat zeik je nog, het was toch allemaal veilig en wel
wees dankbaar om deze geweldige ervaring en vertel het mama
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:08:50 #214
36666 Furious
animalist.
pi_42291672
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Mojave het volgende:
Ach, zo'n piepertje voel je niet met een 73, zal die HV kist worst wezen of je er nou wel of niet zat.
.

Bijkomend was de wake-turbulence overigens. Lag ik me toch bijna op z'n kant!1einz. Voordeel is wel, hij brengt weer een nieuwe zut mensen die ons eventueel van de baan kunnen helpen krabben.
Ik post om het posten.
pi_42291715
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Mojave het volgende:
Ach, zo'n piepertje voel je niet met een 73, zal die HV kist worst wezen of je er nou wel of niet zat.
geeft wel wat rotzooi achteraf, moet de baan weer geinspecteerd worden enzo
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:09:54 #216
36666 Furious
animalist.
pi_42291716
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:08 schreef cheukert het volgende:

[..]

wat zeik je nog, het was toch allemaal veilig en wel
wees dankbaar om deze geweldige ervaring en vertel het mama
Ik zal nog eens een keer een verhaaltje over vliegen vertellen. Wat zullen we de volgende keer bespreken? Hoe je het beste loempia's kunt maken?
Ik post om het posten.
pi_42291862
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef Furious het volgende:

[..]

Ik zal nog eens een keer een verhaaltje over vliegen vertellen. Wat zullen we de volgende keer bespreken? Hoe je het beste loempia's kunt maken?
nee, jij weet niks van loempia
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:15:23 #218
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_42291934
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef cheukert het volgende:

[..]

geeft wel wat rotzooi achteraf, moet de baan weer geinspecteerd worden enzo
Mja das waar, laten we dat maar beperken tot de groene velden.
Tijd dus om 't G/A van RTM te verwijderen.
FCT
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:21:54 #219
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42292218
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Furious het volgende:
Zeg, ik laat niet over mij heen lopen door een stel zweefertjes, en een neppiloot!

Overigens; het is niet mijn taak om ervoor te zorgen dat ik veilig gecleared word om te landen. Bovendien, het zien en hijgen is slechts via de freq. Als meneer de ATC zegt 'cleared ILS 24 approach', denk ik dat-ie nog 15nm verderop zit bij RR en net heading 269 is gegaan om te intercepten. Dan wil ik niet opeens 30 seconden later o.i.d. passing OM horen, om vervolgens heen gegaan gestuurd te worden!1einz

Goed begrepen? Mooi. Sterf nu dan maar.
Ik vind het niet meer dan terecht dat ATC je Go Around heeft laten gaan.

Als ik in een PH-Bromvlieg op EHRD vlieg (wat ik wel eens doe) zou ik het ook heel normaal vinden om een transavia of VLM voorang te geven. Die hebben heel wat meer belang bij het op tijd op de blokken staan dan wij.

RR Staat trouwens 11 mijl bij rotterdam vandaan en niet 15
Bovendien snap je er gewoon poep van. Het het Final Approach Point ligt op 4,9NM en de OM op 3,7NM. Met +/-2 mijl per minuut, reken maar uit hoe lang het duurt voor ie bij de Outermakrer is. idd. +/- 60 seconden!

Daar komt nog bij dat jij waarschijnlijk nog 3 uur brandstof aan boord hebt zitten en dus nog zeker anderhalf uur relaxed kan gaan holden in A of B om nog even 3 kisten binnen te laten voor jou, dat kan je van die trans niet zeggen. Dat is waarschijnlijk 1 Go around en nog 1 approach en als ze dan nog een keer Go around gaan moeten ze naar hun alternate toe. Maar ik weet niet precies hoe trans daar mee werkt.

Verder valt je niet veel te verwijten want je vloog in Classe C Luchtruim. ATC is verantwoordelijk voor de seperatie tussen jou en die Transavia. Maar dan nog. Verkeer wat al op final zit heeft altijd voorang op verkeer wat nog naar final moet draaien.

Ik vind het jammer dat ik het luchtruim met jou moet delen op rotterdam, want collegialiteit is ver te zoeken. Ik hoop dat dat zich nog een beetje gaat ontwikkelen bij je!

Groetjes!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:26:49 #220
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_42292441
.
FCT
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:29:27 #221
36666 Furious
animalist.
pi_42292545
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef nsfw het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer dan terecht dat ATC je Go Around heeft laten gaan.

Als ik in een PH-Bromvlieg op EHRD vlieg (wat ik wel eens doe) zou ik het ook heel normaal vinden om een transavia of VLM voorang te geven. Die hebben heel wat meer belang bij het op tijd op de blokken staan dan wij.

RR Staat trouwens 11 mijl bij rotterdam vandaan en niet 15
Bovendien snap je er gewoon poep van. Het het Final Approach Point ligt op 4,9NM en de OM op 3,7NM. Met +/-2 mijl per minuut, reken maar uit hoe lang het duurt voor ie bij de Outermakrer is. idd. +/- 60 seconden!

Daar komt nog bij dat jij waarschijnlijk nog 3 uur brandstof aan boord hebt zitten en dus nog zeker anderhalf uur relaxed kan gaan holden in A of B om nog even 3 kisten binnen te laten voor jou, dat kan je van die trans niet zeggen. Dat is waarschijnlijk 1 Go around en nog 1 approach en als ze dan nog een keer Go around gaan moeten ze naar hun alternate toe. Maar ik weet niet precies hoe trans daar mee werkt.

Verder valt je niet veel te verwijten want je vloog in Classe C Luchtruim. ATC is verantwoordelijk voor de seperatie tussen jou en die Transavia. Maar dan nog. Verkeer wat al op final zit heeft altijd voorang op verkeer wat nog naar final moet draaien.

Ik vind het jammer dat ik het luchtruim met jou moet delen op rotterdam, want collegialiteit is ver te zoeken. Ik hoop dat dat zich nog een beetje gaat ontwikkelen bij je!

Groetjes!
Ik vind het tof van je dat je mijn mond snoert. Maar ik vind het jammer dat niemand de lichtelijke sarcastische tint ontdekt in mijn originele post. Natuurlijk is het volstrekt logisch dat een lijnvlucht voorrang krijgt op een tijdloze vliegmachine.
Ik post om het posten.
pi_42292829
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:26 schreef Mojave het volgende:
.
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:04:46 #223
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42293736
quote:
altijd in voor een bash.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:06:32 #224
36666 Furious
animalist.
pi_42293802
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:04 schreef nsfw het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ik het niet fijn vind.
Ik post om het posten.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:59:21 #225
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42296244
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef Furious het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet fijn vind.
Dan moet Mello ook niet Mauwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')