abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:54:42 #201
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42259086
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef nsfw het volgende:

[..]

Ik vind em wel cool, heb em ook besteld maar dan de groene! Kunnen we formatie vliegen
Haha, als je nog een keer op EHGG bent dan gaan we dat zeker doen!
pi_42259636
Hoe lang duurt dat validaten bij airliners.net wel niet? Ze staan er nu al een week in!
Ik post om het posten.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:44:35 #203
36666 Furious
animalist.
pi_42283425
Transavia! Tuig! Stuk voor stuk!

Ik voelde z'n hete adem al in m'n nek, en toch gaf de tower landing clearance! Begint de toren opeens te huilen; make a go-around!

Blargh!

Op downwind balde ik nog mijn vuist naar de Transavia kist, maar ik denk niet dat-ie het heeft gezien.
Ik post om het posten.
pi_42283961
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef Furious het volgende:
Transavia! Tuig! Stuk voor stuk!

Ik voelde z'n hete adem al in m'n nek, en toch gaf de tower landing clearance! Begint de toren opeens te huilen; make a go-around!

Blargh!

Op downwind balde ik nog mijn vuist naar de Transavia kist, maar ik denk niet dat-ie het heeft gezien.
maak je ook weer eens wat mee, is het weer niet goed
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:34:03 #205
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42284681
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef Furious het volgende:
Transavia! Tuig! Stuk voor stuk!

Ik voelde z'n hete adem al in m'n nek, en toch gaf de tower landing clearance! Begint de toren opeens te huilen; make a go-around!

Blargh!

Op downwind balde ik nog mijn vuist naar de Transavia kist, maar ik denk niet dat-ie het heeft gezien.
Je voelde z'n hete adem al in je nek, en toch accepteer je de landing clearence terwijl je weet dat ie waarschijnlijk voorrang krijgt van ATC? En toch accepteer je die clearence maar, terwijl je weet dat je toch al een GA moet gaan maken?

En dan is het uiteindelijk ATC die je een Go-Around laat maken omdat JIJ niet opschiet met je pruttelbak, en dan is Transavia tuig?

Ik snap het even niet!
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:37:23 #206
36666 Furious
animalist.
pi_42284793
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:34 schreef nsfw het volgende:

[..]

Je voelde z'n hete adem al in je nek, en toch accepteer je de landing clearence terwijl je weet dat ie waarschijnlijk voorrang krijgt van ATC? En toch accepteer je die clearence maar, terwijl je weet dat je toch al een GA moet gaan maken?

En dan is het uiteindelijk ATC die je een Go-Around laat maken omdat JIJ niet opschiet met je pruttelbak, en dan is Transavia tuig?

Ik snap het even niet!
Het is gewoon tuig! En de ATC kon niet meer al te best inschatten.
Ik post om het posten.
pi_42286334
Wees blij joh, kan je thuis lekker aan mama vertellen dat je vandaag echt overshoot moest
Ik steek je moeder in de fik!
pi_42290530
Whehe, ken je je plaats ook weer
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:44:50 #209
36666 Furious
animalist.
pi_42290652
Zeg, ik laat niet over mij heen lopen door een stel zweefertjes, en een neppiloot!

Overigens; het is niet mijn taak om ervoor te zorgen dat ik veilig gecleared word om te landen. Bovendien, het zien en hijgen is slechts via de freq. Als meneer de ATC zegt 'cleared ILS 24 approach', denk ik dat-ie nog 15nm verderop zit bij RR en net heading 269 is gegaan om te intercepten. Dan wil ik niet opeens 30 seconden later o.i.d. passing OM horen, om vervolgens heen gegaan gestuurd te worden!1einz

Goed begrepen? Mooi. Sterf nu dan maar.
Ik post om het posten.
pi_42290979
Je voelt jezelf wel erg goed he
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:04:39 #211
36666 Furious
animalist.
pi_42291500
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je voelt jezelf wel erg goed he
Jij hebt wel erg lange tenen he.
Ik post om het posten.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:07:46 #212
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_42291631
Ach, zo'n piepertje voel je niet met een 73, zal die HV kist worst wezen of je er nou wel of niet zat.
FCT
pi_42291662
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Furious het volgende:
Zeg, ik laat niet over mij heen lopen door een stel zweefertjes, en een neppiloot!

Overigens; het is niet mijn taak om ervoor te zorgen dat ik veilig gecleared word om te landen. Bovendien, het zien en hijgen is slechts via de freq. Als meneer de ATC zegt 'cleared ILS 24 approach', denk ik dat-ie nog 15nm verderop zit bij RR en net heading 269 is gegaan om te intercepten. Dan wil ik niet opeens 30 seconden later o.i.d. passing OM horen, om vervolgens heen gegaan gestuurd te worden!1einz

Goed begrepen? Mooi. Sterf nu dan maar.
wat zeik je nog, het was toch allemaal veilig en wel
wees dankbaar om deze geweldige ervaring en vertel het mama
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:08:50 #214
36666 Furious
animalist.
pi_42291672
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Mojave het volgende:
Ach, zo'n piepertje voel je niet met een 73, zal die HV kist worst wezen of je er nou wel of niet zat.
.

Bijkomend was de wake-turbulence overigens. Lag ik me toch bijna op z'n kant!1einz. Voordeel is wel, hij brengt weer een nieuwe zut mensen die ons eventueel van de baan kunnen helpen krabben.
Ik post om het posten.
pi_42291715
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Mojave het volgende:
Ach, zo'n piepertje voel je niet met een 73, zal die HV kist worst wezen of je er nou wel of niet zat.
geeft wel wat rotzooi achteraf, moet de baan weer geinspecteerd worden enzo
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:09:54 #216
36666 Furious
animalist.
pi_42291716
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:08 schreef cheukert het volgende:

[..]

wat zeik je nog, het was toch allemaal veilig en wel
wees dankbaar om deze geweldige ervaring en vertel het mama
Ik zal nog eens een keer een verhaaltje over vliegen vertellen. Wat zullen we de volgende keer bespreken? Hoe je het beste loempia's kunt maken?
Ik post om het posten.
pi_42291862
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef Furious het volgende:

[..]

Ik zal nog eens een keer een verhaaltje over vliegen vertellen. Wat zullen we de volgende keer bespreken? Hoe je het beste loempia's kunt maken?
nee, jij weet niks van loempia
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:15:23 #218
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_42291934
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef cheukert het volgende:

[..]

geeft wel wat rotzooi achteraf, moet de baan weer geinspecteerd worden enzo
Mja das waar, laten we dat maar beperken tot de groene velden.
Tijd dus om 't G/A van RTM te verwijderen.
FCT
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:21:54 #219
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42292218
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Furious het volgende:
Zeg, ik laat niet over mij heen lopen door een stel zweefertjes, en een neppiloot!

Overigens; het is niet mijn taak om ervoor te zorgen dat ik veilig gecleared word om te landen. Bovendien, het zien en hijgen is slechts via de freq. Als meneer de ATC zegt 'cleared ILS 24 approach', denk ik dat-ie nog 15nm verderop zit bij RR en net heading 269 is gegaan om te intercepten. Dan wil ik niet opeens 30 seconden later o.i.d. passing OM horen, om vervolgens heen gegaan gestuurd te worden!1einz

Goed begrepen? Mooi. Sterf nu dan maar.
Ik vind het niet meer dan terecht dat ATC je Go Around heeft laten gaan.

Als ik in een PH-Bromvlieg op EHRD vlieg (wat ik wel eens doe) zou ik het ook heel normaal vinden om een transavia of VLM voorang te geven. Die hebben heel wat meer belang bij het op tijd op de blokken staan dan wij.

RR Staat trouwens 11 mijl bij rotterdam vandaan en niet 15
Bovendien snap je er gewoon poep van. Het het Final Approach Point ligt op 4,9NM en de OM op 3,7NM. Met +/-2 mijl per minuut, reken maar uit hoe lang het duurt voor ie bij de Outermakrer is. idd. +/- 60 seconden!

Daar komt nog bij dat jij waarschijnlijk nog 3 uur brandstof aan boord hebt zitten en dus nog zeker anderhalf uur relaxed kan gaan holden in A of B om nog even 3 kisten binnen te laten voor jou, dat kan je van die trans niet zeggen. Dat is waarschijnlijk 1 Go around en nog 1 approach en als ze dan nog een keer Go around gaan moeten ze naar hun alternate toe. Maar ik weet niet precies hoe trans daar mee werkt.

Verder valt je niet veel te verwijten want je vloog in Classe C Luchtruim. ATC is verantwoordelijk voor de seperatie tussen jou en die Transavia. Maar dan nog. Verkeer wat al op final zit heeft altijd voorang op verkeer wat nog naar final moet draaien.

Ik vind het jammer dat ik het luchtruim met jou moet delen op rotterdam, want collegialiteit is ver te zoeken. Ik hoop dat dat zich nog een beetje gaat ontwikkelen bij je!

Groetjes!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:26:49 #220
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_42292441
.
FCT
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:29:27 #221
36666 Furious
animalist.
pi_42292545
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef nsfw het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer dan terecht dat ATC je Go Around heeft laten gaan.

Als ik in een PH-Bromvlieg op EHRD vlieg (wat ik wel eens doe) zou ik het ook heel normaal vinden om een transavia of VLM voorang te geven. Die hebben heel wat meer belang bij het op tijd op de blokken staan dan wij.

RR Staat trouwens 11 mijl bij rotterdam vandaan en niet 15
Bovendien snap je er gewoon poep van. Het het Final Approach Point ligt op 4,9NM en de OM op 3,7NM. Met +/-2 mijl per minuut, reken maar uit hoe lang het duurt voor ie bij de Outermakrer is. idd. +/- 60 seconden!

Daar komt nog bij dat jij waarschijnlijk nog 3 uur brandstof aan boord hebt zitten en dus nog zeker anderhalf uur relaxed kan gaan holden in A of B om nog even 3 kisten binnen te laten voor jou, dat kan je van die trans niet zeggen. Dat is waarschijnlijk 1 Go around en nog 1 approach en als ze dan nog een keer Go around gaan moeten ze naar hun alternate toe. Maar ik weet niet precies hoe trans daar mee werkt.

Verder valt je niet veel te verwijten want je vloog in Classe C Luchtruim. ATC is verantwoordelijk voor de seperatie tussen jou en die Transavia. Maar dan nog. Verkeer wat al op final zit heeft altijd voorang op verkeer wat nog naar final moet draaien.

Ik vind het jammer dat ik het luchtruim met jou moet delen op rotterdam, want collegialiteit is ver te zoeken. Ik hoop dat dat zich nog een beetje gaat ontwikkelen bij je!

Groetjes!
Ik vind het tof van je dat je mijn mond snoert. Maar ik vind het jammer dat niemand de lichtelijke sarcastische tint ontdekt in mijn originele post. Natuurlijk is het volstrekt logisch dat een lijnvlucht voorrang krijgt op een tijdloze vliegmachine.
Ik post om het posten.
pi_42292829
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:26 schreef Mojave het volgende:
.
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:04:46 #223
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42293736
quote:
altijd in voor een bash.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:06:32 #224
36666 Furious
animalist.
pi_42293802
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:04 schreef nsfw het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ik het niet fijn vind.
Ik post om het posten.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:59:21 #225
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42296244
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef Furious het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet fijn vind.
Dan moet Mello ook niet Mauwen
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:05:50 #226
36666 Furious
animalist.
pi_42296569
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef nsfw het volgende:

[..]

Dan moet Mello ook niet Mauwen
Moar ik geef niet op zonder gevecht! LOAL!1ein
Ik post om het posten.
pi_42298137
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef Furious het volgende:

[..]

Moar ik geef niet op zonder gevecht! LOAL!1ein
ja, dan moet je wel eerst een kans hebben om te winnen, pure tactiek... maar kan goed zijn dat je daar niet zo goed in bent, klu of mld vliegers zijn beter in tactiek ofzo enzo ofzoiets
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:48:41 #228
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_42298498
Ze moeten dat kleine grut ook gewoon verbieden op de velden waar de echte mannen komen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 01:38:21 #229
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:09:34 #230
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_42302965
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef Alternate het volgende:
Ze moeten dat kleine grut ook gewoon verbieden op de velden waar de echte mannen komen.
Exact, we hebben al zoveel groene velden, laat ze daar kamikaze vliegertje spelen.
FCT
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:57:25 #231
36666 Furious
animalist.
pi_42304236
Bedankt voor jullie ijzersterk onderbouwde meningen betreft GA op grote velden.

Alleen missen jullie 1 belangrijk punt. De meeste vliegvelden, en waarvan ik zeker weet RTM, zijn privaatbedrijven. Gezien het feit dat GA in het middelpunt staat op RTM zullen ze een enorme bron van inkomsten missen als GA opdoekt. Als je nagaat dat er per dag zo'n 60-70 vluchten worden gemaakt met GA, die allen ook weer terugkomen, dikt de portomonnee aardig aan op een dag met landingsgelden.

Behalve dat, het onderhoudsbedrijf op RTM kan ook opdoeken. Gezien het feit dat er zo'n 50-60 GA vliegtuigjes op RTM staan, die toch weer iedere 50, 100 etc. uur een checkup, iets vervangends of wat dan ook nodig hebben. Ik weet niet of ze ook F50's repareren, maar ondanks het feit dat ze dat misschien wel doen, mist er toch een stuk in de portomonnee. En zodra het niet meer lonend is, zullen zij ook verkassen naar een ander veld waar meer werk is.

Ik denk niet dat alleen de landingsrechten van Transavia, KLM Cityhopper en VLM Rotterdam in leven kunnen houden!

Oh, en vergeet niet dat het een ongeorganiseerde tyfusbende op groenevelden word.

Tot zover mijn standpunt.
Ik post om het posten.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:43:17 #232
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_42312315
60 landingen op een dag is 60 * 10 euro = peanuts
1 landing van HV brengt minimaal het dubbele op, misschien wel 3 dubbele.
De GA op dat soort velden kost meer aan onderhoud en mankracht dan dat het oplevert.
Maar ik ben helemaal niet tegen GA op grote velden want het is natuurlijk prachtig als je met je bromvlieg tussen het grote verkeer hangt. Maar zit de boel dan niet in de weg en hou er rekening mee dat jij voor de verkeersleiding een klein, irritant en sloom rotding bent

Ik heb het even uitgezocht.
Landende Cessna brengt maar liefst 17 euro in het laatje.
Een HV 737 die eerst land en daarna weer vertrekt (maxtom 70 000 kilo, 180 pax).
Landingsgeld: ¤780
passenger charge: ¤2007
security charge: ¤1926
ATC kosten : ¤484
------------------------
Totaal: ¤5200 (afgerond)
Dat zijn 305 GA landingen voor elke grote kist.
Tel uit je winst

[ Bericht 16% gewijzigd door Alternate op 02-10-2006 15:58:25 ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:17:11 #233
36666 Furious
animalist.
pi_42313155
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:43 schreef Alternate het volgende:
60 landingen op een dag is 60 * 10 euro = peanuts
1 landing van HV brengt minimaal het dubbele op, misschien wel 3 dubbele.
De GA op dat soort velden kost meer aan onderhoud en mankracht dan dat het oplevert.
Maar ik ben helemaal niet tegen GA op grote velden want het is natuurlijk prachtig als je met je bromvlieg tussen het grote verkeer hangt. Maar zit de boel dan niet in de weg en hou er rekening mee dat jij voor de verkeersleiding een klein, irritant en sloom rotding bent

Ik heb het even uitgezocht.
Landende Cessna brengt maar liefst 17 euro in het laatje.
Een HV 737 die eerst land en daarna weer vertrekt (maxtom 70 000 kilo, 180 pax).
Landingsgeld: ¤780
passenger charge: ¤2007
security charge: ¤1926
ATC kosten : ¤484
------------------------
Totaal: ¤5200 (afgerond)
Dat zijn 305 GA landingen voor elke grote kist.
Tel uit je winst
In dat geval heb je niet meer dan gelijk natuurlijk. Maar het ontgaat niet het feit dat er toch een stuk van de portomonnee zal missen op Rotterdam, al is het maar een klein deel.

Ik weet ook niet hoe het zit met de geluidsprocedures, maar ik betwijfel of er ook meer vliegtuigen een lijn- en of chartervlucht kunnen opereren vanaf RTM ten aanzien van geluidsoverlast, als dit zo is, kunnen ze het verlies van de GA op RTM nergens mee compenseren qua kosten, denk ik.
Ik post om het posten.
pi_42314509
Tja, maar wat valt onder GA en wat niet... Een Gulfstream 5, is dat GA of anders een KingAir?

Wat is er trouwens mis met ongecontroleerde veldjes, ook leuk toch, lekker uitkijken enzo
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:07:56 #235
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42317708
een cessna 340, dát is pas GA
pi_42318105
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:07 schreef SnowBite het volgende:
een cessna 340, dát is pas GA
jezus, jij bent goed op de hoogte
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:56:12 #237
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42318545
ach ja, lopen pauperen op het kls-platform valt op he
pi_42321359
ook maar gehoord zeker of van een ander forum ofzo, kan me nou niet voorstellen dat je me daadwerkelijk heb gezien
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:01:30 #239
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42322212
Hoezo niet?
pi_42322490
had je geen les ofzo, of was je je baron aan het poetsen
Ik steek je moeder in de fik!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:51:37 #241
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42326204
Jep, ik heb even de heilige baron in de was gezet.
Heitje voor een karweitje heet dat op de KLS...

[ Bericht 34% gewijzigd door SnowBite op 03-10-2006 01:58:11 ]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:57:03 #242
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42331486
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:17 schreef Furious het volgende:

[..]

In dat geval heb je niet meer dan gelijk natuurlijk. Maar het ontgaat niet het feit dat er toch een stuk van de portomonnee zal missen op Rotterdam, al is het maar een klein deel.

Ik weet ook niet hoe het zit met de geluidsprocedures, maar ik betwijfel of er ook meer vliegtuigen een lijn- en of chartervlucht kunnen opereren vanaf RTM ten aanzien van geluidsoverlast, als dit zo is, kunnen ze het verlies van de GA op RTM nergens mee compenseren qua kosten, denk ik.
't zal ze worst wezen die GA, liever kwijt dan rijk.

Bovendien valt EHRD gewoon onder schiphol-group dus het geld komt allemaal op 1 grote hoop terecht!

't is niet voor niets dat een overlandlanding voor een not-RTM based GA toestel rond de 40 euro kost! Alleen maar om het naar RTM vliegen te ontmoedigen!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:19:49 #243
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_42332019
Maar dat is ook mede een groenlinks praktijk, de kleine luchtvaart overal wegpesten.
Ik geloof dat ze zelfs Rotterdam willen sluiten 'vanwegen het millieu'. Ongehinderd door enige kennis.
Vrijwel elke maatschappij gebruikt ehrd als planning alternate en als dat straks niet meer kan moet iedereen veel meer extra fuel meenemen en verstookt iedereen dus onderweg meer fuel omdat ze zwaarder zijn.
Dat is een grotere belasting voor het milleu dan welke cessna dan ook.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:07:33 #244
36666 Furious
animalist.
pi_42335052
Klopt, een jaar terug tijdens de hevige sneeuwstormen in Nederland waren in totaal 8 (!!) heavies uitgeweken naar Rotterdam.

http://www.airliners.net/open.file/1015756/L/

En ik zie nog wel eens regelmatig als ik op RTM ben, maar het vliegen niet door kan gaan vanwege slecht weer (2 weekenden terug nog) wel eens een KLM 737 landen die waarschijnlijk uitgeweken is van Amsterdam aangezien de KLM geen vluchten uitvoert vanaf RTM met 737's.

Trouwens, nsfw. Het enige wat ik van je hoor is GA is kut, GA moet weg van de grotere velden. Maar op wat voor manier onderbouw je deze stelling? Voor het 'potentiele extra gevaar' wat 1x in het driekwartier kan optreden omdat er een grotere kist binnenkomt?
Ik post om het posten.
pi_42335815
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Furious het volgende:

Trouwens, nsfw. Het enige wat ik van je hoor is GA is kut, GA moet weg van de grotere velden. Maar op wat voor manier onderbouw je deze stelling? Voor het 'potentiele extra gevaar' wat 1x in het driekwartier kan optreden omdat er een grotere kist binnenkomt?
hij wil je gewoon pesten, laat hem nou
Ik steek je moeder in de fik!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:29:20 #246
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42347383
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Furious het volgende:
En ik zie nog wel eens regelmatig als ik op RTM ben, maar het vliegen niet door kan gaan vanwege slecht weer (2 weekenden terug nog) wel eens een KLM 737 landen die waarschijnlijk uitgeweken is van Amsterdam aangezien de KLM geen vluchten uitvoert vanaf RTM met 737's.
Weet je zeker dat dit geen Transavia vlucht was?
pi_42349692
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:29 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dit geen Transavia vlucht was?
Hij droeg de onmiskenbare blauwe KLM kleuren, en vertrok na 15 minuten alweer. En zover ik weet, heeft Transavia nooit een KLM toestel geleased, of gechartered.

[ Bericht 10% gewijzigd door Furious op 04-10-2006 08:32:58 ]
Ik post om het posten.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:39:19 #248
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_42350792
Transavia heeft twee kisten bij KLM staan in KLM kleuren.
FCT
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:40:50 #249
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42353522
De PH-HZM en de PH-HZK vliegen in het blauw weleens voor Transavia.
Andersom vliegt de PH-HZL weleens voor KLM.
pi_42357649
Hmmm, in dat geval zou het best een Transavia geweest kunnen zijn. Maar een passanger change in 15 min. lijkt mij toch wel aardig rap?
Ik post om het posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')