Ha, jij ook weer. Ik heb rekening met je gehouden toen ik het OP-plaatje maakte.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Check, ik maak een touch and go voor een tvp
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef nsfw het volgende:
Maargoed..
Wie vliegen er nu
NSFW: Geile Jets
Mojave: Geile jets
Alternate: Jets
De rest! Zweefhomo's en Props!
Misschien wel leuk voor in de OP, ja, dan hoeven we niet iedere keer dat gevraag te krijgen van, 'wat doe jij?'quote:
Jaja, ik ben terug van enkele bansquote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Ha, jij ook weer. Ik heb rekening met je gehouden toen ik het OP-plaatje maakte.
Ik ben niet thuis in de gliderwereld, ik heb slechts gegoogledairliner't op 'Glider'.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jaja, ik ben terug van enkele bansMaar geil hoor die Ask-21
![]()
19-09-06 Was er theorie examen-shizzle bij het CBR. (PPL A/H, CPL A/H)quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef Mojave het volgende:
pardon?
Omfgquote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jaja, ik ben terug van enkele bansMaar geil hoor die Ask-21
![]()
Wat boeit het nou!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Omfgwat een catastrofale fout maakte ik daar....dat is helemaal geen ASK- 21
![]()
Volgende keer toch wat beter kijkenOf misschien eens op tijd naar bed gaan...
Dat kan!! Kijk zelf maarquote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef Mojave het volgende:
Multi engine zweeferds
nee, dat is een bbqquote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wat boeit het nou!
Dit is het enige echte zweefvliegtuig
[afbeelding]
whehe idd, de prutserquote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat kan!! Kijk zelf maar
[afbeelding] [afbeelding]
Is natuurlijk wel totaal n00b want als je ME wilt vliegen pak je maar mooi een 737 of een baron ofzo
wel nee, een cricriquote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat kan!! Kijk zelf maar
[afbeelding] [afbeelding]
Is natuurlijk wel totaal n00b want als je ME wilt vliegen pak je maar mooi een 737 of een baron ofzo
En wat dacht je van deze voorste dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wat boeit het nou!
Dit is het enige echte zweefvliegtuig
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |