Daar denk je echt niet meer aan als je straks die BrEeZaH neukt die je zojuist op MSN hebt weten te versierenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef Andyy het volgende:
gvd waarom komen al mijn verzonden berichten niet of superlaat aan ?![]()
en damn ik ben niet de eenige die er last van heeft geloof ik![]()
Zelfs een stervende postduif is sneller en betrouwbaarderquote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef Repeat het volgende:
misschien is je postduif stervende.
Yes TS, je hebt al één leven geredquote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef UFOtje het volgende:
Oooh.. daarom spreekt ze mij niet aan!
Ik heb weer hoop!![]()
![]()
Yhea, ben ik nu een held ?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Yes TS, je hebt al één leven gered![]()
Lang leven trillian.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:05 schreef BobbyB het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap he, is waarom ze geen "Resend" functie hebben gemaaktHeb je zo'n heel bericht getypt, komt ie vervolgens niet aan, laat ie alleen de eerste 250 tekens ofzo zien waardoor je ook niet ff het hele bericht kan copy/pasten. Zo moeilijk is dat toch niet.
Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, stil dan eens.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:58 schreef Sextreme het volgende:
No seriously, who fucking cares?
Dat zijn tips waar je wat aan hebtquote:Op donderdag 21 september 2006 12:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Lang leven trillian.
Waar je op het pijltje naar boven drukt, en je je eerder gestuurde regeltjes (al dan niet aangekomen) te zien krijgt, en je alleen nog maar op enter hoeft te rammen.
* Natalie is een behulpzaam mensjequote:Op donderdag 21 september 2006 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn tips waar je wat aan hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |