dat moet voor 2 euri kunn hoor, als je goedkoop brezahs weet. En zeker overdektquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
dankzij msn heb ik gisteren nog een bj in een alley gescoord, koste me maar één beltegoed kaartje van 5¤....
je moet je pimpskillz gewoon wat meer gaan uppen...
mên msn doet het niet nue ken ik niet meer met me br33z4hs cjettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Herald het volgende:
Ik heb dat breezahprogramma al 8 maanden en nog steeds geen geile chick daarmee gescoord. Je leest op de FP altijd van die mooie verhalen van sekscontacten en stoute webcamsessies, maar mijn versie heeft niets van dat. NIETS!
Ik zou zo weer op ICQ overstappen ware het niet dat dan enkel lelijke mokkels uit China en Rusland dan hopeloos verliefd op me wordenNouja die ene Natalia was best ok maar Stalingrad is wel erg ver weg natuurlijk.
Dus klaag hier op de brakheid van MSN en de valse reclames die menig nieuwsbron ons doet voorspiegelen!
www.e-messenger.net daar kom je dan meestal wel op als msn weer eens uitvaltquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Herald het volgende:
Ik heb dat breezahprogramma al 8 maanden en nog steeds geen geile chick daarmee gescoord. Je leest op de FP altijd van die mooie verhalen van sekscontacten en stoute webcamsessies, maar mijn versie heeft niets van dat. NIETS!
Ik zou zo weer op ICQ overstappen ware het niet dat dan enkel lelijke mokkels uit China en Rusland dan hopeloos verliefd op me wordenNouja die ene Natalia was best ok maar Stalingrad is wel erg ver weg natuurlijk.
Dus klaag hier op de brakheid van MSN en de valse reclames die menig nieuwsbron ons doet voorspiegelen!
Jij zegt gewoon wat zonder te lezen wat iemands probleem is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:38 schreef Jugaros het volgende:
[..]
www.e-messenger.net daar kom je dan meestal wel op als msn weer eens uitvalt
Ik dacht dat jij naar rotterdam ging varen vandaag,.....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij zegt gewoon wat zonder te lezen wat iemands probleem is?
Tuurlijk. KLB is voor klagen en baggeren. DIG en het forum K&W voor oplossingen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik weet er niets van.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:43 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar rotterdam ging varen vandaag,.....
oke okey, daar heb je mequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien spreek je veel te ABN om een breezah te scoren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Herald het volgende:
nou dan zal ik ook maar zeggen dat het een slechte soep is, want ik ben heel erg jaloers namelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |